// سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۱

روش های خرید بازی از فروشگاه اپیک گیمز

خرید از فروشگاه اپیک گیمز یکی از مواردی است که این روزها به یک دغدغه برای کاربران ایرانی تبدیل شده و در این مطلب روش‌های خرید را از فروشگاه اپیک گیمز را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

در گذشته استیم، تنها فروشگاهی بود که کاربران کامپیوتر برای خرید بازی‌های خود به‌سراغ آن می‌رفتند. این در حالی است که در سال‌های اخیر شاهد راه‌اندازی فروشگاه اپیک گیمز بودیم. اپیک گیمز با ارائه بازی‌های انحصاری و همچنین انحصاری زمانی برای فروشگاه خود، توانست به‌سرعت اسم خود را سر زبان‌ها بیاندازد.

ازطرفی، یکی از ویژگی‌های بسیار خوب فروشگاه اپیک گیمز، رایگان کردن بازی‌های مختلف به‌صورت هفتگی است. البته این مورد در گذشته به‌صورت هفتگی انجام نمی‌شد، اما اپیک گیمز برای رقابت بیشتر و جذب کاربر، روند رایگان کردن بازی‌های خود را هفتگی کرد. ازاین‌رو با افزایش رشد فروشگاه اپیک گیمز و با وجود تحریم ایران، کاربران ایرانی مختلفی هستند که قصد خرید از فروشگاه اپیک گیمز را دارند.

صفحه اصلی فروشگاه اپیک گیمز

شاید در این روزها برای شما هم سؤال پیش آمده باشد که راه‌های خرید از فروشگاه اپیک گیمز چیست و چگونه می‌توانید بازی مورد علاقه خود را از این فروشگاه خریداری کنید؟ برای خرید از فروشگاه اپیک گیمز، دو روش وجود دارد که در ادامه، آن‌ها را به اشتراک خواهیم گذاشت.

استفاده از سی دی کی اپیک گیمز

در اوایل، بسیار سخت سی دی کی بازی‌های اپیک گیمز پیدا می‌شد و بازیکنان به هر بازی دسترسی نداشتند. این در حالی است که امروزه، سی‌دی‌کی اپیک گیمز برای تمامی بازی‌های معروف و پرمخاطب فروشگاه اپیک گیمز یافت می‌شوند و بازیکنان با مراجعه به فروشگاه‌های خرید سی دی کی، می‌توانند سی‌دی‌کی بازی خود را خریداری کنند.

بخش فعال کردن کد در فروشگاه اپیک گیمز

برای فعال کردن سی دی کی های اپیک گیمز هم می‌توانید ازطریق برنامه اپیک گیمز یا سایت فروشگاه اپیک گیمز به‌راحتی این کار را انجام دهید. پس از اینکه به حساب کاربری خود وارد شدید، از بالا سمت راست روی حساب کاربری خود آمده و گزینه Redeem Code را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده کد خریداری شده را در جای خالی وارد کرده و گزینه Redeem را انتخاب کنید. یادتان باشد که حتما از برنامه تغییر آی‌پی برای فعال کردن کد خریداری شده استفاده کنید.

صفحه تسویه حساب در فروشگاه اپیک گیمز

خرید مستقیم با حساب کاربری روسیه

روش دوم برای خرید از فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games)، استفاده از ویزا کارت و کارت‌های اعتباری بین‌المللی است، اما دراین‌میان روش دیگری وجود دارد و به شما اجازه می‌دهد به واسطه‌ی فروشنده‌هایی که دارای حساب ارزی وبمانی هستند، بازی مورد علاقه خود را خریداری کنید.

بخش تنظیمات و تغییر کشور فروشگاه اپیک گیمز

برای اینکار ابتدا لازم است تا کشور حساب کاربری خود را به روسیه تغییر دهید. اشاره کنم که کشور شما زمانی قابل تغییر است که هیچ خریدی از قبل روی حساب کاربری خود انجام نداده‌اید. اگر درگذشته خریدی از هر کشور داشته باشید، کشور حساب کاربری شما هم به همان کشور تغییر پیدا می‌کند.

اگر تابه‌امروز از فروشگاه اپیک گیمز خرید نداشته‌اید، از بالا سمت راست وارد بخش Account حساب کاربری خود شوید. سپس از شاخه General به‌سراغ تغییر کشور حساب کاربری خود رفته و آن را روی روسیه قرار دهید. با هر آی‌پی غیر از ایران می‌توانید این کار را انجام دهید، ولی پیشنهاد می‌کنم از آی‌پی روسیه استفاده کنید. سپس تغییرات را ذخیره کنید.

صفحه مربوط به هر بازی در فروشگاه اپیک گیمز

پس از اینکه حساب کاربری خود را تغییر دادید، می‌توانید ازطریق فروشنده‌هایی که با وبمانی کالا خریداری می‌کنند، بازی مورد نظر خود را با هزینه‌ای کمتر خریداری کنید. برای مثال، بازی Godfall در فروشگاه روسیه ۱۹۹۹ روبل قیمت دارد که تقریبا معادل ۲۶.۵ دلار است. دراین‌میان یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آن هم مربوط‌به بازی‌هایی است که در کشور روسیه، به‌صورت کامل زبان انگلیسی را پشتیبانی نمی‌کنند.

برای مثال بازی‌های شرکت یوبیسافت نظیر Assassin’s Creed Valhalla بدین صورت هستند و از بخش پایین صفحه هر بازی در فروشگاه اپیک گیمز، می‌توانید زبان‌هایی را که محصول مورد نظر پشتیبانی می‌کند، مشاهده کنید.


دسته بندی بازی‌ها در فروشگاه اپیک گیمز

پرسش‌های متداول

  • آیا برای تجربه‌ی بازی‌ها از فروشگاه اپیک گیمز، نیاز به برنامه تغییر آی‌پی داریم؟

    خیر، برنامه تغییر آی‌پی صرفا برای دانلود و خرید بازی‌ها است و با خیال راحت و بدون استفاده از برنامه تغییر آی‌پی، می‌توانید مشغول تجربه‌ی بازی‌های خود شوید..

  • آیا بازی‌هایی که زیرنویس انگلیسی ندارند، قادر به تجربه هستند؟

    بازی‌های روسی فروشگاه اپیک گیمز ریجن آل بوده و تنها موقع تجربه بازی، نوشته‌های منو‌های بازی و همچنین زیرنویس به‌صورت انگلیسی نخواهد بود. بااین‌حال زبان صحبت کردن در بازی انگلیسی است. این مورد بازی به بازی شرایط متفاوتی دارد و به همین دلیل قبل از خرید باید آن‌ها را چک کنید.

  • آیا برای خرید به‌واسطه‌ی فروشگاه روسی اپیک، باید حساب کاربری خود را در اختیار فروشنده قرار دهیم؟

    بله، به همین منظور بهتر است از تاییدیه دو مرحله‌ای برای حساب کاربری خود استفاده کنید تا امنیت آن بالاتر برود.

  • اپیک گیمز چیست؟

    اپیک گیمز یک توسعه‌دهنده و ناشر بازی‌های ویدیویی است که مدتی قبل با تأسیس فروشگاهی به نام اپیک گیمز استور، شرایط جدیدی را برای نشر بازی‌ها در رایانه‌های شخصی فراهم کرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده