راهنمای تروفی و اچیومنت های بازی Wolfenstein: Youngblood

راهنمای تروفی و اچیومنت های بازی Wolfenstein: Youngblood

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۹

تروفی و اچیومنت‌های بازی Wolfenstein: Youngblood به‌نحوی طراحی شده‌اند که باید مدت زمان زیادی را صرف کشتن دشمنان با سلاح‌های مختلف کنید.

مقاله‌های مرتبط:

استودیو آرکین به‌همراه ماشین گیمز، تلاش کردند به‌واسطه Wolfenstein: Youngblood تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهند. وجود حالت کوآپ دونفره درکنار گان پلی دوست داشتنی سری Wolfenstein، سبب شده است تا کاربران بتوانند تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند. بااینکه یانگ‌بلاد در بخش‌هایی نظیر روایت داستان و تکراری شدن مراحل فرعی دچار مشکل است، اما گرافیک، اکشن سرعتی بازی به‌همراه تنوع بالا دشمن‌ها، یک محصول خوب و با ارزش را در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد. در این قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت به‌سراغ بازی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد رفته‌ایم تا کاربران بتوانند ساده‌تر از گذشته تروفی و اچیومنت‌های بازی را کسب کنند.

اطلاعات کلی

  • مدت زمانی که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: ۴۰ الی ۶۰ ساعت (بازی دارای تروفی و اچیومنت‌های زمان‌بری است که مربوط به کشتن با سلاح‌های بازی و پیدا کردن پول می‌شود)
  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۳ از ۱۰
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۶۱ تروفی و معادل ۱۲۳۰ امتیاز (۵۴ تروفی برنز، پنج تروفی نقره، یک تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۶۰ اچیومنت و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تعداد تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • آیا درجه سختی در دریافت تروفی و اچیومنت‌ها تاثیر گذار است؟ خیر، روی هر درجه سختی می‌توانید تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید
  • آیا پس از تمام کردن داستان می‌توانید در محیط بازی آزادانه بگردید؟ پس از تمام کردن داستان، می‌توانید از تمامی مراحل بازدید کنید و مراحل اصلی را دوباره تکرار کنید

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: یکی از مراحل بازی را به‌صورت کوآپ تمام کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید یکی از مراحل بازی را به‌صورت مشارکتی تجربه کنید. ازاین‌رو می‌توانید آن را ازطریق یکی از دوستان خود انجام دهید یا اینکه شخصی در طول انجام یک مرحله، به شما متصل شود.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۵۰۰ دشمن را بکشید

از ابتدا تا انتهای خط داستانی بیش از ۵۰۰ دشمن را خواهید کشت. بااین‌حال برای چک کردن آمار و ارقام خود باید وارد بخش Statistics در منوی بازی شوید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۲۰ درون را از بین ببرید

درون‌ها از جمله دشمنان معمولی شما در بازی هستند که یک یا دو عدد از آن‌ها را بعضی وقت‌ها در حال گشت‌وگذار در محیط‌های بازی مشاهده می‌کنید. بازیکنان این تروفی و اچیومنت را در همان مراحل ابتدایی بازی کسب خواهند کرد.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۱۰ عدد Supersoldaten در حال حمله را بکشید

در حین انجام بازی سربازهایی را می‌بینید که به سمت شما حمله می‌کنند و برای کسب این تروفی و اچیومنت باید آن‌ها را زمانی‌که در حال این کار هستند، از بین ببرید. در حالت تک‌نفره، دریافت این تروفی و اچیومنت کمی مشکل است، زیرا هوش مصنو‌عی سریعا این نوع دشمنان را از بین می‌برد. برای کسب ساده‌تر این تروفی و اچیومنت هم می‌توانید از Laserkraftwerk استفاده کنید؛ آن هم زمانی‌که پنج شلیک آن در حالت شارژ شده قرار داشته باشد.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: به‌واسطه مواد منفجره، ۵۰ دشمن را از بین ببرید

نارنجک‌ها، مواد منفجره قرمز رنگ داخل محیط و همچنین اتومبیل‌هایی که با شلیک منفجر می‌شوند، جزو این تروفی و اچیومنت به‌حساب می‌آیند و می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: با پرتاب سلاح، ۵۰ دشمن را بکشید

در همان ابتدای بازی سلاح‌های پرتابی شما معرفی می‌شوند که تبرهای کوچک یا چاقوها هستند. این نوع سلاح‌ها در گوشه‌وکنار محیط‌های بازی قرار گرفته‌اند و می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را پیدا کرده و استفاده کنید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: به‌صورت مخفیانه ۵۰ عدد از دشمنان را بکشید

برای کشتن مخفیانه دشمنان، می‌توانید آن‌ها را به‌صورت مخفیانه تیک‌داون (Takedown) کنید، با سلاح‌هایی که صدا خفه‌کن دارند آن‌ها را از بین ببرید یا اینکه از سلاح‌های پرتابی بازی استفاده کنید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۷۵ دشمن را تیک‌داون کنید

تیک‌داون زمانی اتفاق می‌افتد که پشت سر یک دشمن قرار دارید یا زمانی‌که از وجود شما خبر دارند، به جلوی آن‌ها بروید و با یک ضربه Melee دشمن مورد نظر را از بین ببرید. ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، ترکیب آن با تروفی و اچیومنت Stealthy است.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۱۰۰ هزار بار شلیک کنید

۱۰۰ هزار بار شلیک رقم زیادی در بازی به‌حساب می‌آید و در بخش Statistics بازی هم بخشی برای آمار و ارقام تعداد شلیک‌های شما وجود ندارد. البته می‌توانید به این قسمت Shots Fired را اضافه کنید تا متوجه شوید که با سلاح‌های بازی، چند بار شلیک کرده‌اید. اگر بازی را تمام کردید و این تروفی و اچیومنت باقی مانده بود، به‌محیط‌هایی برگردید که دارای Laserhammer Turret هستند. این سلاح‌ها روند تعداد شلیک‌های شما را افزایش می‌دهند.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۲۵۰ لوت را بردارید

در جریان این تروفی و اچیومنت باید ۲۵۰ لوت مختلف را در بازی بردارید که می‌تواند شامل سلاح‌ها، گلوله‌ها، زره جنگی، کمک‌های اولیه یا سکه‌های نقره‌ای شود.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۱۵۰ دشمن را با خشونت از بین ببرید

برای کشتن خشونت‌آمیز دشمنان راه‌های مختلفی وجود دارد که باعث از بین رفتن بدن آن‌ها می‌شود. هدشات‌، استفاده از مواد انفجاری و حملات Crush، مواردی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای کسب این تروفی و اچیومنت استفاده کنید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۲۵ بار هم تیمی خود را زنده کنید یا ۲۵ بار زنده شوید

یکی دیگر از اچیومنت و تروفی‌های آنلاین که می‌توانید آن را در حالت مشارکتی بازی به‌راحتی کسب کنید. اگر نسخه دیلاکس بازی را خریداری کرده‌اید، می‌توانید یکی از دوستان خود را به بازی دعوت کنید تا در انجام این تروفی شما را کمک کند (مهم نیست که هر دو بازی را خریداری کرده باشد یا نه).

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۱۰ قفل کد گذاری شده را باز کنید

در طول بازی‌ قفل‌های کدگذاری شده متعددی را پیدا می‌کنید که برای ورود به‌محیط‌های مخلف، خاموش کردن برج درون‌ها و جعبه مهمات قرمز رنگ مورد استفاده قرار گرفته‌اند. با باز کردن ۱۰ عدد از این قفل‌ها، تروفی و اچیومنت مورد نظر را کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: تمامی مراحل بازی را کامل کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید تمامی مراحل فرعی و اصلی بازی را کامل کنید. ولفنشتاین: یانگ‌بلاد دارای هفت مرحله اصلی و ۳۰ مرحله فرعی است که به مرور زمان با آن‌ها مواجه می‌شوید. درگذشته مراحل فرعی بازی گلیچ داشته‌اند و پیشنهاد می‌کنم حتما تمامی آپدیت‌های بازی را دانلود کنید و سپس به‌سراغ بازی بروید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۵۰ دشمن را در حالی بکشید که در هوا قرار دارید

برای کسب راحت‌تر این تروفی و اچیومنت بهتر است از همان مراحل ابتدایی، به‌سراغ آن بروید. درون‌ها بهترین مورد برای کامل کردن این تروفی و اچیومنت هستند و کافی است زمانی که به‌هوا می‌پرید، قبل از پایین آمدن هدف خود را از بین ببرید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۱۰ عدد Supersoldaten را به‌صورت مخفی‌کاری از بین ببرید

برای اینکه بتوانید سوپرسولجرها را به‌صورت مخفیانه از بین ببرید، باید مهارت Supersoldat Hunter را از شاخه Muscle خریداری کرده باشید که به سه امتیاز مهارت احتیاج دارد. در ادامه به‌ صورت مخفیانه به‌سراغ این نوع از سربازها بروید و آن‌ها را همانند دشمنان معمولی خود از بین ببرید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۱۰۰ دشمن را با استفاده از سلاح‌های دوتایی (Dual) از بین ببرید

در ابتدا باید مهارت Dual-Wielding را از شاخه Muscle با سه امتیاز مهارت خریداری کنید. سپس می‌توانید با فشردن دکمه مثلث/Y دو عدد Pistole یا Maschinenpistole استفاده کنید. در ادامه ۱۰۰ نفر را در این حالت از بین ببرید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۷۵ دشمن را با سلاحی بکشید که بیشترین تاثیر را روی سپر آن‌ها دارد

دشمنان زره‌پوش بازی به دو دسته متفاوت تقسیم‌بندی می‌شوند؛ دشمنانی که از زره لایت استفاده می‌کنند که نوار مربوط به زره آن‌ها سریع خالی می‌شود و دشمنانی که زره قوی‌تری دارند. هرکدام از سلاح‌هایی که دارید، مقابل یکی از این دو نوع ذکر شده کارآمد است. زمانی‌که از سلاح درست مقابل دشمن زره‌پوش خود استفاده کنید، ضربه بیشتری را به آن‌ها وارد می‌کنید و می‌توانید این تروفی و اچیومنت را پس از کشتن ۷۵ نفر به همین روش، کسب کنید. در پایین و سمت راست HUD بازی می‌توانید مشاهده کنید که سلاح شما روی کدام نوع از دشمنان زره‌پوش بازی تاثیرگذار است.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: یک سلاح قدرتمند را برای استفاده مجدد در Inventory خود قرار دهید

بازیکنان برای کسب این تروفی و اچیومنت، ابتدا باید به‌سطح ۲۰ برسند و در ادامه مهارت Extreme Gun Pocket را از شاخه Muscle با ۶ امتیاز مهارت خریداری کنند.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۵۰ دشمن را با مهارت Crush از بین ببرید

Crush یکی از دو مهارتی است که می‌توانید بازی را با آن آغاز کنید (بستگی به شخصیت انتخابی شما در ابتدای بازی دارد). البته در ادامه می‌توانید آن را از شاخه Power با پنج امتیاز مهارت خریداری کنید. ازطریق مهارت کراش می‌توانید به‌سمت دشمنان خود با سرعت حرکت کنید و آن‌ها را به زمین بیاندازید. با ارتقای سطح این مهارت حتی دشمنان سنگین و قدرتمند بازی هم به زمین می‌افتند. همچنین این کار به تمامی دشمنان آسیب وارد می‌کند. ۵۰ دشمن را ازاین‌طریق بکشید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: کشتن یک دشمن در سه ثانیه یا کمتر پس از خارج شدن از حالت نامرئی (۵۰ بار)

کلاک یا حالت نامرئی، یکی دیگر از دو حالتی است که در ابتدای بازی به آن دسترسی دارید و با استفاده جهت پایین دی‌پد فعال می‌شود (در ادامه و از شاخه Power با پنج امتیاز مهارت قابل خریداری است). برای کسب این تروفی و اچیومنت باید ۵۰ بار دشمنان را در حالتی از بین ببرید که نهایتا سه ثانیه از خارج شدن شما از حالت نامرئی گذشته باشد. 

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۱۰۰ بار از Pep Signal استفاده کنید

Pep Signalها موارد تقویتی هستند که با جهت بالای د‌ی‌پد می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. حال ۱۰۰ بار از پپ سیگنال استفاده کنید تا این تروفی و اچیومنت را کسب کنید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: یکی از سلاح‌های خود را تا آخرین سطح ممکن ارتقا دهید

هر سلاح ولفنشتاین: یانگ‌بلاد دارای سه بخش ارتقا است. برای ارتقای این تروفی و اچیومنت، تنها کافی است ارتقای Improved یکی از بخش‌ها را خریداری کنید. بهترین سلاح برای کسب این تروفی و اچیومنت Pistole معمولی است که در دست دارید، زیرا در سطح ۱۵ کاراکتر خود، به سطح Improved سلاح ذکر شده دسترسی پیدا می‌کنید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۱۰ ارتقای سلاح را کسب کنید

هر سلاح ۵ یا ۶ بخش برای ارتقا دارد و برای کسب این تروفی و اچیومنت باید ۱۰ ارتقا را خریداری کنید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: تمامی Improvedهای مربوط به تمامی سلاح‌های بازی را کسب کنید

در جهان بازی ۱۴ سلاح مختلف طراحی شده است که باتوجه‌به Slotها و Attachmentهای هر اسلحه، بازیکنان باید ۲۴۹ ارتقای Improved را خریداری کنند. به‌عبارتی این تروفی و اچیومنت تقریبا به ۱۴۰ هزار پول داخل بازی نیاز دارد و طولانی‌ترین تروفی و اچیومنت بازی هم نام‌گذاری شده است. صندوق‌های یانگ‌بلاد یکی از مواردی هستند که به شما پول می‌دهند. حال می‌توانید پس از تمام کردن بازی، هر ۲۴ ساعت تمامی محیط‌های بازی را دوباره بگردید و تمامی صندوق‌ها را باز کنید. این کار باعث می‌شود تا ۱۲ هزار سکه در هر روز کسب کنید. همچنین با فارم کردن در منطقه Catacombs و دو مرحله ابتدایی بازی در حالت مخفی‌کاری هم قادر به کسب این تروفی و اچیومنت هستید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: پنج مهارت بازی را کسب کنید

پس از خرید پنج مهارت، این تروفی و اچیومنت را به‌دست می‌آورید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۱۵ مهارت بازی را کسب کنید

پس از خرید ۱۵ مهارت، این تروفی و اچیومنت را به‌دست می‌آورید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: تمامی مهارت‌های بازی را کسب کنید

بازیکنان با بالا بردن سطح خود، می‌توانند امتیازهایی را برای خرید مهارت‌ها به‌دست بیاورند. کاربران برای جمع‌آوری امتیاز جهت خرید تمامی مهارت‌ها باید سطح خود را به ۸۰ برسانند. با انجام تمامی مراحل فرعی و فارم کردن دشمنان پس از تمام کردن بخش داستانی، این تروفی و اچیومنت را به‌دست می‌آورید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: پنج پوسته زره قدرت را کسب کنید

پوسته‌های زره قدرت، آیتم‌های تزئینی برای زره قدرت (Power Armor) شما هستند. این موارد در بخش ژورنال بازی قابل خریداری هستند. پیشنهاد می‌کنم پس از کسب سایر تروفی و اچیومنت‌ها، این آیتم‌ها را خریداری کنید، زیرا پول داخل بازی موردی است که شدیدا به آن احتیاج پیدا می‌کنید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: در Brother 1 یوبرگارد را از بین ببرید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: یوبرگارد را در Brother 2 از بین ببرید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: یوبرگارد را در Brother 3 از بین ببرید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: God Key را کسب کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: وارد Lab X شوید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: با پدر خود ملاقات کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: به گروه مقاومت متصل شوید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: وینکلر را شکست دهید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۲۰۰ عدد جعبه مهمات را باز کنید

جعبه‌های مهمات (Supply Crates)، جعبه‌های زرد رنگی هستند که بخشی از آن‌ها به رنگ مشکی یا سفید است. بازیکنان می‌توانند این جعبه‌ها را در گوشه‌وکنار محیط‌های بازی به‌راحتی پیدا کنند و هرکدام از آن‌ها جدا از امتیاز، ۵۰ الی ۱۰۰ سکه نقره‌ای به شما می‌دهد. ازطرفی با خرید مهارت Secrets Collector، به‌خوبی می‌توانید محل آیتم‌های جمع‌آوری بازی را روی مینی مپ مشاهده کنید. اگر در طول تجربه داستانی این تروفی و اچیومنت را کسب نکردید، باید هر ۲۴ ساعت یک بار تمامی محیط‌های یانگ‌بلاد را مجددا بگردید و جعبه‌های مهمات را باز کنید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: تمامی جعبه‌های مهمات قرمز رنگ را باز کنید

در جهان بازی ۲۵ جعبه مهمات قرمز رنگ قرار داده شده است که هرکدام از آن‌ها با علامت ستاره، روی نقشه بازی قرار داده شده‌اند (به‌واسطه مهارت Secret Collector). هر یک از این جعبه‌ها، یک قفل کدگذاری شده دارد که برای فهمیدن رمز آن، باید یک فلاپی دیسک را در محیط مورد نظر پیدا کنید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: یک سوغات را از Dunwall کسب کنید

درواقع این آیتم جمع‌آوری یک ایستراگ به‌حساب می‌آید که تنها در یکی از محیط‌های بازی قابل کسب است. پس از کسب سلاح Dieselkraftwerk، وارد Victory Boulevard شوید. در نقطه‌ای که مترو را مشاهده می‌کنید، وارد ساختمان روبه‌روی خود شوید و از پله‌ها بالا بروید. مسیر مستقیم را ادامه دهید تا به یک در بسته در سمت چپ برسید که با سلاح Dieselkraftwerk باز می‌شود. روی میز داخل اتاق آیتم Dishonored Rune را پیدا می‌کنید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: تمامی نوار کاست‌های بازی را پیدا کنید

۴۱ نوار کاست در بازی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد قرار داده شده است که به‌واسطه مهارت Secrets Collector به‌راحتی پیدا می‌شوند. دراین‌میان اشاره کنم که بازیکنان باید تمامی مهارت‌های بازی را خریداری کنند؛ ازاین‌رو سیکرت کالکتور هم جزوی از آن‌ها خواهد بود.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: تمامی آیتم‌های خواندنی بازی را کسب کنید

آیتم‌های خواندنی بازی شامل نامه، روزنامه، دست نوشته و کتاب می‌شود. به‌واسطه مهارت Secrets Collector می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی روی مینی مپ بازی مشاهده کرده و پیدا کنید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: تمامی فلاپی دیسک‌های بازی را پیدا کنید

۳۴ فلاپی دیسک در بازی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد قرار داده شده است که به‌واسطه مهارت Secrets Collector می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: تمامی عینک‌های سه‌بعدی را پیدا کنید

۷۲ عینک سه‌بعدی در بازی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد قرار داده شده است که به‌واسطه مهارت Secrets Collector می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۵۰ هزار سکه پیدا کنید

بازیکنان در جریان خرید تمامی مهارت‌ها، این تروفی و اچیومنت را به‌صورت خودکار کسب خواهند کرد.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: وارد تمامی محیط‌های زیرزمینی شوید

محیط‌های زیر زمینی، محیط‌های فرعی در مناطق اصلی به‌حساب می‌آیند که محیط اصلی را به‌سایر محیط‌های بازی وصل می‌کند. بعضی از این محیط‌ها هم برای انجام یا دریافت مراحل فرعی طراحی شده‌اند. البته اشاره کنم که در جریان انجام تمامی مراحل Partisan، این تروفی و اچیومنت را هم به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: تمامی کاورهای UVK را پیدا کنید

کاورهای UVK، نوع دیگری از آیتم‌های جمع‌آوری هستند که به محافظ‌های پلاستیکی نوارهای VHS شباهت دارند. بازیکنان با خرید مهارت Secrets Collector می‌توانند مکان این کاورها را پیدا کنند.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: با تمامی سلاح‌های بازی به سطح مهارت ۱۰ برسید

با کشتن دشمنان با هر سلاح، سطح مهارت سلاح مورد نظر بالا می‌رود. در ادامه باید سطح هرکدام از سلاح‌های بازی را به ۱۰ برسانید تا این تروفی و اچیومنت را کسب کنید. دراین‌میان اشاره کنم که بالا رفتن سطح یک اسلحه، به تعداد نفراتی که می‌کشید، وابسته است. برای مثال برای رسیدن به سطح اول باید ۴۰ نفر را بکشید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: سطح مهارت سلاح Pistole را به ۱۰ برسانید

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: سطح مهارت سلاح Sturmgewehr را به ۱۰ برسانید

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: سطح مهارت سلاح Kugelgewehr را به ۱۰ برسانید

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: سطح مهارت سلاح Elektrokraftwerk را به ۱۰ برسانید

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: سطح مهارت سلاح Laserkraftwerk را به ۱۰ برسانید

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: سطح مهارت سلاح Dieselkraftwerk را به ۱۰ برسانید

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: سطح مهارت سلاح Hammer را به ۱۰ برسانید

در یانگ‌بلاد چهار سلاح همر قرار دارد که باید سطح خود با هرکدام از این سلا‌ح‌ها را به ۱۰ برسانید تا تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: سطح مهارت سلاح Blitzgewehr را به ۱۰ برسانید

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: سطح مهارت سلاح Maschinenpistole را به ۱۰ برسانید

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: سطح مهارت یکی از سلاح های Melee را به ۱۰ برسانید

مهم نیست در بازی با تبر یا چاقو دشمنان را می‌کشید، تعداد نفراتی که با هر دو سلاح می‌کشید، برای این تروفی و اچیومنت حساب می‌شوند.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: ۵۰ دشمن را با گلوله‌های خودشان بکشید

زمانی که به Lab X می‌رسید، یک آیتم به‌نام God Key دریافت می‌کنید. در ادامه با فشردن جهت چپ دی‌پد، می‌توانید آن را در لیست ویژگی‌های مورد استفاده خود قرار دهید. نحوه کارکرد این ویژگی هم بدین صورت است که باید L2/LT را فشار دهید تا کاراکتر بازی تمامی ضربات و حملات را دفع کند. زمانی که مشاهده کردید این مهارت به‌صورت کامل شارژ شده، آن را رها کنید تا گلوله‌های دشمنان به سمت خود آن‌ها برگردد. ازاین‌طریق ۵۰ نفر را بکشید.

راهنمای تروفی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد

توضیح: لوثر را بکشید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنید.

منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده