نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

رایگان دانلود کنید: چطور یک Press Kit حرفه ای برای بازی خود بسازیم؟

زومجی با همکاری رویداد بین‌المللی Tehran Game Convention اقدام به تولید کتابچه الکترونیکی درباره پرس کیت بازی‌ها کرده که در ادامه می‌توانید آن را دانلود کنید.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری TGC 2018، دومین رویداد بین‌المللی و تجاری Tehran Game Convention، کم‌کم استودیوهای بازی‌سازی داخلی آماده شرکت در این همایش دو روزه می‌شوند. یکی از مهم‌ترین اصولی که این رویداد روی آن بنا شده، توجه به آموزش حرفه‌ای و همپا با رویدادهای مطرح خارجی است.

به همین منظور، زومجی در همکاری با این رویداد، اقدام به تولید و انتشار یک کتابچه الکترونیکی درباره پرس کیت بازی‌ها کرده است؛ اینکه چقدر این کیت‌های مخصوص رسانه‌ها می‌تواند در موفقیت یک بازی تاثیرگذار باشد یا چطور می‌توان یک پرس کیت حرفه‌ای ساخت و برای رسانه‌ها ارسال کرد. 

در این کتابچه که به صورت رایگان در اختیار همه علاقه‌مندان قرار گرفته درباره چرایی اهمیت پرس‌کیت، محتوایی که باید در آن قرار گیرد و نکات مهمی که به بهتر شدن یک پرس‌کیت کمک می‌کند، اطلاعات گنجانده شده است. 

محتوای این کتابچه توسط زومجی تهیه شده است. 

علاقه‌مندان به دریافت این کتابچه می‌توانند به نشانی ebook.tehrangamecon.com/Press_Kit_eBook مراجعه و به صورت رایگان نسخه خود را دریافت کنند.

به‌زودی کتابچه‌های آموزشی دیگری نیز جهت حضور فعال‌تر و حرفه‌ای‌تر بازی‌سازان در رویداد TGC2018 منتشر خواهد شد.

براساس این گزارش TGC2018 با حضور بیش از هزار بازی‌ساز و ناشر ایرانی و خارجی، ۱۴ و ۱۵ تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برپا می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده