// یکشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸

سخنگوی هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران انتصاب شد

محمد حاجی میرزایی، دبیر هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران با انتشار حکمی امیر گلخانی را به عنوان سخنگوی هشتمین جشنواره منصوب کرد.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران که پیش از این با نام جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران شناخته می‌شد، محمد حاجی میرزایی، دبیر جشنواره در حکمی امیر گلخانی را به عنوان سخنگوی این رویداد منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب سخنگوی جشنواره آمده است:

با توجه به شایستگی‌ها، تجارب و دغدغه‌های جنابعالی، به عنوان سخنگوی این جشنواره منصوب می‌شوید. امید است با تلاش‌های شما ارتباط موثر و پویایی بین جشنواره و مخاطبان آن (بازی‌سازان، رسانه‌ها و گیمرها) برقرار شود. از شما انتظار داریم تا با حفظ روحیه پاسخگویی، بازخورد مناسبی از مخاطبان جشنواره را به تیم اجرایی منتقل کنید و زمینه‌ساز برگزاری هرچه بهتر این رویداد ملی باشید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، امیر گلخانی روزنامه‌نگار و منتقد حوزه‌های بازی‌های ویدیویی، در حال حاضر دبیر تحریریه ماهنامه بازی‌نما است و پیش از این همکاری با روزنامه‌های هفت صبح و صبا، هفته‌‌نامه‌های کلیک و سیب و همچنین روزنامه جام‌جم و گروه‌مجلات همشهری را در کارنامه دارد. او همچنین به عنوان منتور بازاریابی و روابط عمومی در مرکز رشد بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای فعالیت داشته و اکنون علاوه بر سخنگویی، یکی از اعضای شورای سیاست‌گذاری هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران است.

براساس این گزارش فراخوان جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران مدتی است که منتشر شده و بازی‌سازان فرصت دارند آثار خود را تا پایان دی ماه برای حضور در جشنواره به صورت الکترونیکی ارسال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت جشنواره به نشانی https://irangamefestival.ir مراجعه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده