نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

اختتامیه ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران به تعویق افتاد

به گزارش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مراسم ختتامیه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای ایران به تعویق افتاده است.

جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران به عنوان بزرگ‌ترین رویداد سالانه بازی‌های رایانه‌ای در ایران شناخته می‌شود و در حال طی کردن مقدمات ششمین دوره‌ی آن است. ما در زومجی مصاحبه‌ای با متین ایزدی، دبیر جشنواره داشتیم و در مورد روند برگزاری و پیشرفت‌های مراسم امسال صحبت کردیم.

به گزارش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، آیین اختتامیه ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران که قرار بود ۵ اسفند ماه باشد، تاخیر خورد و ۲۱ اسفند ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد. با توجه به افزایش قابل توجه تعداد آثار ارسالی به جشنواره‌ی ششم و جهت بالا رفتن کیفیت داوری و به‌طور کلی برگزاری ایده‌آل‌تر جشنواره؛ آیین اختتامیه با کمی تاخیر برگزار می‌شود.

تا به حال ۲۰۵ اثر به جشنواره ارسال شده که داوری آن‌ها همچنان ادامه دارد. به زودی امتیازات ۱۳ داور داخلی و ۱۶ داور بین‌المللی جشنواره با یکدیگر جمع می‌شود و بهترین‌های بازی‌های سال ایران مشخص می‌شوند.

آیین اختتامیه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران با ۱۶ روز تاخیر، ۲۱ اسفند ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد. زومجی از این اختتامیه گزارش اختصاصی خواهد داشت بنابراین برای دنبال کردن اخبار جشنواره، همراه ما باشید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده