// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۰

تریلر گیم پلی بازی Like a Dragon Gaiden منتشر شد

در رویداد سامر گیم فست، تریلر گیم‌پلی بازی Like a Dragon Gaiden منتشر شد.

سال گذشته بود که استودیو ریو گا گوتوکو نسخه هشتم مجموعه یاکوزا را معرفی کرد. این در حالی است که درکنار نسخه هشتم، یک اسپین آف از جهان بازی با نام Like a Dragon The Man Who Erased His Name معرفی شد. محصولی که یک پیش درآمد داستانی برای نسخه هشتم و تاحدی هفتم به حساب می‌آید.

درواقع بازع داستانی این اسپین آف، از قبل از Yakuza Like a Dragon‌ آغاز شده و به قبل از Like a Dragon 8 می‌رسد. حال در جریان رویداد سامر گیم فست، تریلر جدیدی از گیم‌پلی این بازی منتشر و اسم نهایی بازی هم مشخص شد. Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name در تاریخ ۱۸ آبان ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باک سری اس عرضه می‌شود.

در جریان تریلر منتشر شده هم شاهد کازوما کریو، قهرمان قدیمی سری هستیم که یک بار دیگر در قالب شخصیت اصلی حضور پیدا کرده تا تجربه‌ای جدید را دراختیار کاربران مجموعه Like a Dragon یا همان Yakuza قرار دهد. همچنین بخش‌های از مبارزات این شخصیت هم به‌نمایش گذاشته می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

آی پینز، حامی پوشش زنده زومجی از مراسم سامر گیم فستیوال، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت‌های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.


منبع یوتوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده