// شنبه, ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Marvel Snap | قهرمانان کارتی مارول

در این مقاله از زومجی به سراغ معرفی بازی موبایل Marvel Snap رفته‌ایم که در آن باید با استفاده از کارت‌های قهرمان مختلف با رقیبان خود به مبارزه بپردازید.

بازی‌های بسیار زیادی از دنیای مارول تا به امروز برای موبایل منتشر شده‌اند که هریک از آن‌ها سبک و سیاق‌های مخصوص به خود را دارند. برخی از آن‌ها با روایت داستانی سعی دارند مخاطب خود را به هرنحوی به‌دنبال خود بکشانند و در برخی دیگر از این بازی‌ها مانند Marvel Contest of Champions صرفا یک سرگرمی موقت را ایجاد می‌کنند. با وجود اینکه دنیای مارول پرشده از شخصیت‌های مثبت و منفی ولی هنوز یک بازی کارتی موفق براساس آن منتشر نشده است و بازی MARVEL Battle Lines شاید تنها بازی کارتی موبایلی مارول باشد که البته چندان موفق ظاهر نشد. حال در این مقاله به سراغ معرفی جدیدترین بازی دنیای مارول که یک اثر کارتی جذاب است، رفته‌ایم. با معرفی کامل بازی Marvel Snap همراه زومجی باشد.


بازی مارول اسنپ

هریک از کارت‌های بازی شامل دو عدد است که عدد نارنجی به منظور قدرت و عدد آبی نیز مربوط‌به میزان انرژی بازیکن می‌شود که اگر انرژی کافی را داشته باشد می‌تواند از کارت‌های بیشتری در نوبت خود استفاده کند

در همین ابتدا باید اشاره شود که اگر شما آشنایی خاصی با دنیای مارول و شخیصت‌های مثبت و منفی آن ندارید بازهم از تجربه آن لذت خواهید برد و شاید باعث این شود که به دنیای مارول علاقه‌مند شوید. بازی به این صورت است که بازیکنان باید در نبرد‌های یک به یک، دو منطقه از سه منطقه موجود را به‌دست بیاورند و البته که با قابلیتی‌هایی که وجود دارد هرگز این احساس را به شما نمی‌دهد که به‌طور قطعی بازنده یا برنده بازی خواهید بود. در ابتدای هر بازی هر بازیکن دو کارت را در اختیار دارد که باید یکی از آن‌ها را در یکی از سه منطقه روبه‌روی خود قرار دهد و سپس دکمه پایان کار خود را بزند و در ادامه منتظر حرکت حریف خود باشد.

هریک از کارت‌های بازی شامل دو عدد است که عدد نارنجی به منظور قدرت و عدد آبی نیز مربوط‌به میزان انرژی بازیکن می‌شود که اگر انرژی کافی را داشته باشد می‌تواند از کارت‌های بیشتری در نوبت خود استفاده کند. بعد از اینکه هر دو بازیکن کارت‌های خود قرار دادند باتوجه‌به قدرت کارت‌ منطقه به سود یکی از بازیکنان پر می‌شود و این روند تا چند نوبت ادامه پیدا می‌کند و در آخر کسی که حداقل دو منطقه را تصاحب کرده باشد برنده بازی می‌شود. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که در هرمنطقه نهایتا چهار کارت قرار می‌گیرد و باید استراتژی مناسب از همان ابتدای بازی داشته باشید که در غیر این صورت ممکن است به دردسر بیافتید!

در صورت پیروزی در یک مسابقه، امتیاز و طلاهایی را دریافت خواهید کرد و از آن‌ها می‌توانید برای خرید کارت‌های جدید و قدرتمندتر و همچنین ارتقا دیگر کارت‌ها استفاده کنید. بازی یک سری چالش‌های هفتگی نیز دارد که با انجام دقیق و موقع‌ آن‌ها امتیاز و طلاهای بیشتری را به‌دست می‌آورید. در بخش Collection Level بازی پس از اینکه سطح بازیکن ارتقا پیدا کند با ورود به این بخش می‌توان کارت‌ها و آیتم‌های مختلفی را به‌دست آورد و از آن در طول بازی استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های خوب بازی سرورهای کم نقص آن است که به‌راحتی می‌توانید به آن متصل و همچنین خیلی سریع حریفی را برای مسابقه پیدا کنید.

ساخته استودیوی Nuverse یک اثر هیجان انگیزی رقابتی است که می‌تواند به‌راحتی علاوه‌بر طرفداران مارول، آن کسانی که علاقه زیادی به دنیای مارول ندارند تا مدت‌ها سرگرم دنیای خود کند

بدون تردید یکی از بهترین بخش‌های بازی موسیقی متن و دیالوگ‌هایی است که در حین رقابت به گوشتان می‌رسد. موسیقی هیجان انگیزی در حین رقابت پخش می‌شود به‌شدت بازی را جذاب و لذت‌بخش می‌کند. همچنین در حین رقبات گفت‌گوهایی از پیش تعیین شده وجود دارد که در نوع خود جالب و جذاب است. گرافیکی خاص بازی یکی دیگر از نقات قوت Marvel Snap است که با افکت‌های بسیار زیادی که دارد مخاطب را به‌راحتی جذب خود می‌کند. در مجموع بازی Marvel Snap ساخته استودیوی Nuverse یک اثر هیجان انگیزی رقابتی است که می‌تواند به‌راحتی علاوه‌بر طرفداران مارول آن کسانی را که چندان ذوقی به دنیای مارول ندارند تا مدت‌ها سرگرم دنیای خود کند.

بازی Marvel Snap به‌تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود و از تجربه یک بازی جذاب کارتی لذت ببرید.

دانلود بازی Marvel Snap


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده