// پنجشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۸

معرفی نسخه موبایل بازی Streets of Rage 4

به‌تازگی نسخه موبایل بازی Streets of Rage 4 منتشر شده است و به این بهانه می‌خواهیم به معرفی نسخه موبایل این بازی بپردازیم.

بدون هیچی بحثی می‌توان سری بازی Street of Rage را یکی از خاطره‌انگزترین بازی‌های Beat 'em up عنوان کرد که تقریبا گیمرهای قدیمی با آن کلی خاطره دارند و گیمرهای تازه‌کار نیز حداقل نام این سری را شنیده‌اند. در این سری شما در نقش یکی از مامورین به مبارزه با گروه‌های خلافکار شهر بروید و درنهایت رئیس هریک از این گروه‌ها را از بین ببرید. بازی در حالت تک‌نفره به‌شدت جذاب و هیجان‌انگیز است ولی زمانی‌که آن را با دوستان خود تجربه می‌کنید این هیجان و جذابیت به اوج خودش می‌رسد.

پس از قریب به ۳۰ سال از انتشار آخرین نسخه بازی برای سگا جنسیس، نسخه جدید بازی با نام Streets of Rage 4 برای کنسول‌های نسل جدید منتشر شد. حال پس از ۲ سال از انتشار بازی نسخه اندروید و آیفون نیز منتشر شد و در ادامه به معرفی کامل نسخه موبایل بازی Streets of Rage 4 می‌پردازیم. با ما در این مقاله از زومجی همراه باشید.


مرحله اول بازی Street of rage 4

بازی Streets of Rage 4 با حفظ‌ همه ویژگی‌های جذاب نسخه‌های قدیمی، اما به شکلی به‌روز شده تجربه جذابی را برای مخاطب جدید و قدیم فراهم کرده است. داستان بازی چند سال پس از اتفاقات نسخه سوم رخ می‌دهد که باعث می‌شود بار دیگر مجبور به مبارزه با خلافکارهای مختلف شوید. در ابتدای بازی شما قادر به انتخاب یکی از هفت شخصیت اصلی بازی خواهید بود که هریک شیوه مبارزه‌ای مخصوص به خود را دارند. البته در حین تجربه مراحل بازی با اتفاقاتی که رخ می‌دهد می‌توانید با شخصیت‌های جدیدی بازی را ادامه دهید.

Streets of Rage 4 شامل محیط‌های متنوع و جذابی است که برخی از آن‌ها یادآوری نسخه‌های قدیمی هستند. در طول بازی می‌توانید سلاح‌هایی را به‌دست بیاورید و از آن‌ها برای نابودی دشمنان خود استفاده کنید که البته پس از چندین بار استفاده از بین می‌روند. همچنین در صورتی که نوار سلامتی شما کم شود می‌توانید آیتم‌هایی مانند گوشت و سیب را از گوشه و کنار بازی به‌دست بیاورید و نوار سلامتی خود را بهبود ببخشید. همان‌طور که اشاره شد شما با باس‌فایت‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید که هریک از آن‌ها چالش‌هایی دشواری را پیش‌روی شما قرار می‌دهند.

همچنین دشمنان بازی در طول هر مرحله تغییر پیدا می‌کنند و البته که قدرتمندتر هم می‌شوند. بازی چند حالت مختلف دیگر با نام‌های Arcade ،Boss rush و Survival دارد که هریک از آن‌ها جذابیت خاص خود را دارند. به‌عنوان مثال در حالت Arcade می‌توانید با ظاهر شخصیت‌های نسخه‌های قدیمی بازی که به‌صورت پیکسلی هستند مراحل بازی را انجام دهید که حس و حال متفاوتی را به مخاطب خود می‌دهد.

گیم‌پلی بازی در نسخه‌ موبایل بسیار خوب طراحی شده است و پس از مدتی کوتاه به‌راحتی می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. در طول هر مرحله با انتخاب آیکون ستاره می‌توانید از نیروی ویژه استفاده کنید و همه دشمنان اطراف خود را در یک لحظه از بین ببرید. به غیراز ضرباتی که می‌توانید به‌صورت مستقیم به دشمنان خود وارد کنید، می‌توانید آن‌ها بگیرید و سپس حرکات رزمی روی آن‌ها پیاده کنید که این کار باعث از بین رفتن سریع آن‌ها می‌شود.

حالت Survival بازی Street of rage 4

گرافیک بازی Streets of Rage 4 درواقع شکل مدرن شده نسخه‌های کلاسیک بازی است که به‌شدت نیز جذاب و پرجزئیات است. همچنین موسیقی بازی به‌لطف همکاری مجدد سازنده‌های موسیقی نسخه‌های قدیمی بازی به بهترین شکل ممکن طراحی شده است و حس و حال جالبی را در حین مبارزات به مخاطب خود می‌دهد. در مجموع نسخه موبایل بازی Streets of Rage 4 یک تجربه جذاب و پرهیجان است که اگر از علاقه‌مندان بازی‌های مبارزه‌ای هستید قطعا نباید ساخته دو استودیوی DotEmu و Lizardcube را از دست دهید.

Streets of Rage 4 یکی از آن دسته بازی‌هایی است که به‌راحتی می‌تواند هرنوع مخاطبی را تا مدت‌ها سرگرم کند و اگر این تجربه با دوستان نزدیک رخ دهد قطعا لحظات جالبی سپری می‌شود

بازی Streets of Rage 4 به‌تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است و شما می‌توانید ازطریق‌ لینک‌های پایین بازی را دانلود و از تجربه یک بازی پریهجان لدت ببرید.

دانلود بازی Streets of Rage 4


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده