// دوشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۸

بازی فرفره های انفجاری برای موبایل | BeyBlade Burst

در این مقاله از زومجی به معرفی کامل بازی Beyblade Burst پرداخته‌ایم که در آن باید با یکی از معروف‌ترین اسباب‌های ژاپنی به رقابت با دیگر افراد بروید.

یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای هرفرد، دوران کودکی آن است. روزگاری که در آن بچه‌ها با اسباب‌های بازی ساده با یکدیگر به رقابت می‌پرداختند. به‌عنوان مثال تیله‌بازی یکی از به یادموندنی‌ترین بازی‌هایی است که بچه‌ها در کوچه‌های هرشهر مشغول به رقابت با یکدیگر بودند. با گذشت زمان این بازی‌ها شکل و شمایل جدیدتری گرفتند و رقابت‌های هیجان‌انگیزی را به وجود آورند که Beyblade Burst دقیقا یکی از همین موارد است. یک اسباب‌ بازی ژاپنی متفاوت و عجیب که با سرعت بسیار بالایی به دور خود می‌چرخند.

بازی Beyblade براساس انیمه‌ای با همین نام ساخته شده است که در ایران با نام فرفره‌های انفجاری شناخته می‌شود. بازی Beyblade مانند انیمه در رقابت‌های دونفره برگزار می‌شود و هر بازیکن با فرفره خودش باید آن را درحالی‌که در چرخش است در میدان مسابقه رها کند. هر بازیکن که بتواند حریف خود را از میدان مسابقه بیرون یا متالشی کند، برنده بازی می‌شود. حال Beyblade Burst در قالب یک بازی اندروید در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. با معرفی بازی Beyblade Burst همراه زومجی باشید.


بازی فرفره های انفجاری

بازی اندروید و آیفون Beyblade Burst

در بخش فروشگاه می‌توانید فرفره های قدرتمندتری را بخرید که البته باتوجه‌به قیمت‌هایی بالایی که دارند باید در مسابقات مختلفی برنده و امتیاز به‌دست بیاورید

در بازی Beyblade Burst شما با فرفره های که در اختیار دارید باید با دیگر بازیکنان به رقابت‌های مختلف بپردازید. هریک از این فرفره ها قدرت و قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود را دارند که باتوجه‌به رقابتی که قصد شرکت در آن را دارید باید با فرفره مناسب، وارد مسابقه شوید. مسابقه‌های بازی به دو بخش Quick Battel و Battle League تقسیم می‌شوند. در بخش Quick Battel می‌توانید با دوستان خود یا با افراد دیگر به‌صورت رندوم به مسابقه بپردازید. همچنین در این بخش می‌توانید به‌صورت آفلاین بازی یا تمرین کنید و حتی خود را در چالش‌های مختلف امتحان کنید. در Battle League می‌توانید لیگ خود را تشکیل دهید که خود آن شامل چند بخش متفاوت می‌شود. همینطور در این بخش می‌توانید وارد تورنمت‌های مختلف شوید که چالش‌هایی را پیش روی بایکن قرار می‌دهد.

با امتیاز‌هایی که در طول مسابقات مختلف به‌دست می‌آورید می‌توانید فرفره های خود را با آیتم‌های متنوع ارتقا دهید. همچنین در بخش فروشگاه می‌توانید فرفره های قدرتمندتری را خریداری کنید که البته باتوجه‌به قیمت‌های بالایی که دارند باید در مسابقات مختلفی زیادی برنده و امتیاز به‌دست آورید. Beyblade Burst شامل چندین میدان مسابقه است که هرکدام با تنوع خوبی که دارند باعث عدم تکراری شدن روند مسابقه‌های می‌شود. البته نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که همه این زمین‌های مسابقه آزاد نیستند و باید با امتیاز‌ها و ارتقا کاربری خود آن‌ها را آزاد کنید.

گیم‌پلی بازی ساده است. شما باید در ابتدای هر بازی یک زاویه مناسب را در سریع‌ترین زمان ممکن انتخاب کنید و به بعد تماشای مسابقه بنشینید. البته در حین مسابقه و زمانی‌که نوار انرژی کامل پرشد می‌توانید با انتخاب آن گزینه ضربه سنگینی را به حریف خود وارد کنید.

بازی اندروید و آیفون Beyblade Burst

بازی Beyblade Burst با وجود اینکه شاید در اوایل کمی جذاب به نظر برسد اما رفته رفته جذابیت خودش را از دست می‌دهد مگر اینکه واقعا از طرفداران آشنا و قدیمی این بازی باشید که در این صورت بهتر است به سراغ بازی واقعی آن بروید

بازی Beyblade Burst از منظر گرافیک و جلوه‌های بصری خوب کار شده است. یکی از موارد منفی بازی موسیقی آن است که تنوع بسیار کمی دارد. درواقع بازی یک نوع موسیقی خاص دارد که پیوسته در حال پخش است و نکته بد آن این است که ادامه همان موسیقی در رقابت‌ها نیز پخش می‌شود که بعد از مدتی آزار دهنده است. استودیوی Hasbro باطراحی نسبتا دقیق بازی اصلی Beyblade Burst سعی در جذب مخاطب داشته است که با وجود برخی مشکلاتی که دارد اما در این امر بسیار موفق بوده است.

بازی Beyblade Burst در حال حاضر برای اندروید و آیفون در دسترس است. شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود کنید و از تجربه یک بازی رقابتی جذاب لذت ببرید.

دانلود بازی Beyblade Burst

پرسش‌های متداول

بازی فرفره های انفجاری روی موبایل از کجا دانلود کنیم؟

شما می‌توانید بازی فرفره های انفجاری را از سه پلتفلرم کافه بازار، مایکت و گوگل پلی به‌صورت رایگان دانلود کنید. با ورود به سایت زومجی می‌توانید به لینک دانلود دسترسی پیدا کنید.

بازی فرفره های انفجاری چیست؟

فرفره های انفجاری از روی یک انیمیشن با همین نام ساخته شده است. در فرفره های انفجاری دو بازیکن در مقابل هم قرار می‌گرند و بِی‌بیلید (فرفره انفجاری)‌ خود را به زمین مسابقه پرتاب می‌کنند. با برخورد فرفره‌ها هر بازیکنی که زودتر فرفره‌اش متوقف شود بازنده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده