// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۲

معرفی بازی موبایل PUBG: NEW STATE | بتل رویال با پابجی جدید

در این مقاله، به سراغ معرفی بازی موبایلی PUBG: New State رفته‌ایم که با حال و هوای مدرن، قصد جذب بازیکنان جدید را دارد.

بتل رویال، جزوجدانشدنی صنعت بازی‌های ویدیویی در این چند سال اخیر شده است و تقریبا هرچند ماه یکبار، یک بازی متفاوت در این سبک معرفی می‌شود. علاوه‌براین موضوع، استودیوهای بزرگ بازسازی که از محبوبیت این سبک اطلاع دارند، بتل رویال را به‌گونه‌ای در آثار خود قرار می‌دهند. بازی PlayerUnknown's Battlegrounds ساخته استودیوی PUBG Corporation یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک بتل رویال است که نسخه اصلی آن در سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و پس از گذشت حدود یک سال، نسخه موبایل بازی تحت نام PUBG: Mobile برای اندروید و آیفون منتشر شد که توانست به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند.

حال به‌تازگی، نسخه‌ای جدید از بازی موبایل این مجموعه با نام PUBG: New State برای اندروید و آیفون منتشر شده است که حال و هوای تازه‌ای را به این نسخه از بازی می‌بخشد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.


بازی پابجی نیو استیت

نقشه Troi در بازی Pubg: new state

بازی PUBG: New State برخلاف بازی پیشین که چندین حالت جذاب مانند Gun Game و Payload را شامل می‌شود، در حال حاضر فقط حالت Team Deathmatch را در خود دارد

در همین ابتدای معرفی این بازی می‌توان گفت که PUBG: New State درواقع همان PUBG: Mobile سال ۲۰۱۸ است، فقط با کمی رنگ و لعاب بیشتر. زمانی‌که بازی را برای اولین‌بار اجرا می‌کنید باید شخصیت خود را بسازید که در این نسخه از بازی می‌توانید از همان ابتدا، شخصیت خود را با چندین لباس مختلف شخصی‌سازی کنید. بازی در حال حاضر شامل دو نقشه اصلی به‌نام‌های Troi و Erangel است که مورد دوم در بازی PUBG: Mobile نیز در دسترس بود. همچنین یک نقشه جدید برای حالت Team Deatmach با نام Station اضافه شده‌است که تجربه این حالت را کمی متفاوت می‌کند که البته این نقشه در حال حاضر در حالت بتا قرار دارد و احتمالا در آینده دستخوش تغییراتی خواهد شد.

در این بازی علاوه‌بر تمام مواردی که در بازی قبلی وجود دارد یک سری موارد جدید مانند اتومبیل‌های برقی به بازی اضافه شده‌ است. یکی از این موارد جدید، صندوق عقب اتومبیل‌ها است که می‌توانید از آن‌ها برای قرار دادن آیتم‌های بیشتر استفاده کنید. همچنین می‌توانید در طول هر بازی با جمع‌آوری امتیاز لازم، آیتم‌های مختلفی را خریداری کنید که این مورد قبلا در بازی‌هایی مانند Call of Duty: Warzone استفاده شده است.

بازی در زمینه گیم‌پلی پیشرفت خاصی را نسبت به PUBG: Mobile را نداشته است و اگر بازی قبلی را تجربه کرده باشید، به‌راحتی می‌توانید با این نسخه از بازی ارتباط برقرار کنید. بازی PUBG: New State برخلاف عنوان قبلی که شامل چندین ماد جذاب مانند Gun Game و Payload است، در حال حاضر فقط حالت Team Deathmatch را در خود دارد. در نقشه جدید بازی با نام Troi که در ابتدای معرفی بازی به آن اشاره شد، فضا جذاب‌تری را نسبت به سایر نقشه‌های بازی ارائه می‌کند که به‌عنوان مثال می‌توان به وجود اتومبیل‌های برقی در آن اشاره کرد.

شارژ اتومبیل‌های برقی بازی پس از مدتی که از آن‌ها استفاده می‌کنید، تمام می‌شود که برای شارژ مجدد آن‌ها باید آیتم‌هایی با نام Ev Battery را جمع‌آوری کنید. یکی از موارد آزاردهنده بازی وجود تعداد زیادی بات‌های دشمن است که تجربه بازی را کمی آزاردهنده می‌کند. در مجموع هسته‌ گیم‌پلی بازی همچنان مانند قبل است که فقط با اضافه کردن برخی المان‌های جدید، کمی متفاوت‌تر به نظر می‌آید.

شخصی‌سازی اسلحه در Pubg: new state

PUBG: New State از منظر گرافیکی پیشرفت‌هایی را داشته است، اما با این وجود تغییراتی زیادی را مشاهده نخواهید کرد که آن را به‌عنوان یک بازی جدید نسبت به‌عنوان قبل در نظر بگیرید. موسیقی و مخصوص صداگذاری افکت‌های بازی نسبت به بازی قبل بهتر شده است و عملکرد بهتری را در طول بازی از آن شاهد خواهید بود. در مجموع استودیوی Krafton با ساخت بازی PUBG: New State و با ایجاد تغییراتی نسبت به بازی قبل سعی در جذب مخاطبان جدید را داشته است که به ظاهر در این امر نیز موفق بوده است.

بازی PUBG: New State را در حقیقت نمی‌توان یک عنوان جدید از این سری برای موبایل در نظر گرفت و شاید بهتر بود که استودیوی Krafton با ارائه یک به‌روزرسانی بزرگ این کار را به شکل بهتری انجام می‌داد

بازی PUBG: New State به‌تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده‌است و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود کنید و از تجربه یک بازی بتل‌ رویال لذت ببرید.

دانلود بازی PUBG: New State


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده