// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Huntdown ؛ آشوب در شهر

در بازی موبایل Huntdown شما را در قالب یک گروه مستقل باید با کمک پلیس، شهر را از سلطه خلافکارانی که در گوشه و کنار شهر حکمرانی می‌کنند، تخلیه کنید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی‌های موبایل به سمتی می‌روند که حتی استودیوهای بزرگ هم از محبوبیت آن‌ جهت انتشار برخی از عناوین خود استفاده می‌کنند. این کار علاوه‌بر اینکه باعث می‌شود طیف گسترده‌تری از آن تجربه لذت ببرند، سودآوری بیشتری برای استودیو به همراه دارد. به‌عنوان مثال بازی Brawlhalla از استودیوی Blue Mammoth Games و همچنین Genshin Impact از miHoYo که هردوی آن‌ها علاوه‌بر نسخه کنسولی و کامپیوتر‌های شخصی برای موبایل‌های هوشمند منتشر شده‌اند. در این معرفی به سراغ بازی اکشن Huntdown از استودیوی Easy Trigger Games رفته‌ایم که پس از مدتی از عرضه روی کنسول‌های نسل هشتم و کامپیوترهای شخصی به‌تازگی برای اندروید و آیفون نیز منتشر شده است.

انفجار در بازی huntdown

علاوه‌بر اسلحه‌های موجود آیتم‌هایی برای پرتاب مانند نارنجک، تبر و غیره وجود دارد که اگر از فاصله مناسبی از آن‌ها استفاده کنید، بسیار کاربردی خواهند بود.

بازی Huntdown در آینده‌ای دور جریان دارد، جایی که شهر به‌طور کامل دچار هرج مرج شده است و گروه‌های خراب‌ کار مختلفی در گوشه کنار شهر حضور دارند، که باعث و بانی این اتفاقات هستند. حال شما به‌عنوان یک نیرو از یک گروه مستقل به کمک پلیس رفته تا شهر را از دست این گروه‌ها خارج کنید. البته پلیس‌ها در نبردهای پیش‌رو هیچ کمک خاصی را به شما نمی‌کنند.

در شروع بازی شما باید از بین سه شخصیت به نام‌های Anna Conda, John Sawyer و Mow Man یکی را برای ادامه بازی انتخاب کنید که هرکدام از آن‌ها توانایی خاص خود را دارند. بازی Huntdown شامل چهار منطقه است که هر کدام از آن به چند بخش دیگر تقسیم می‌شوند. در انتهای هریک از این بخش‌ها باس‌فایتی وجود که پس از طی کردن و نابودی دشمنان مختلف باید آن را شکست دهید، که البته کار آسانی را نخواهید داشت.

بازی علاوه‌بر بخش داستانی، حالت دیگری به نام Arcade Mode دارد که می‌توانید با انتخاب یکی از همان سه شخصیت و انتخاب یکی از چهار منطقه بازی که به ترتیب درجه سختی متقاوتی دارند، خود را به چالش بکشید. 

Huntdown گیم‌پلی به‌شدت سرعتی را دارد که اگر ثانیه‌ای غفلت کنید ممکن در ادامه بازی به دردسر بیافتید. در طول بازی می‌توانید از اسلحه‌های مختلفی که در بین راه قرار دارند استفاده کنید که البته به‌صورت نامحدود نیستند و پس از اتمام گلوله دور انداخته می‌شود. هر یک از این اسلحه‌های قدرت خاص خود را دارند. به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید از فاصله دور چندین نفر را  هدف خود قرار دهید می‌توانید از اسلحه آتش‌زا استفاده کنید و اگر هم با طرف مشکل شخصی دارید می‌توانید با چوب بیسبال به استقبالش بروید.

علاوه‌بر اسلحه‌های موجود آیتم‌هایی برای پرتاب مانند نارنجک، تبر و غیره وجود دارد که اگر از فاصله مناسبی از آن‌ها استفاده کنید، بسیار کاربردی خواهند بود. در مجموع سیستم گیم‌پلی بازی به‌شدت جذاب و سرگرم کننده است که اگر بازی را آغاز کنید به‌سختی می‌شود از آن جدا شد.

نبردها در بازی huntdown

مقاله‌های مرتبط:

Huntdown ساخته استودیوی Easy Trigger Games یک بازی با گرافیک ۱۶ بیتی و پیکسلی است که با وجود افکت‌های بسیار جذابی که دارد، به خوبی بازیکنان را مجذوب خود می‌کند که این مورد با وجود موسیقی و صداگذاری دقیق آن این جذابیت را دوچندان می‌کند.از آن جایی این بازی اولین ساخته استودیوی Easy Trigger Games است می‌توان انتظار داشت که در آینده شاهد بازی‌های به مراتب بزرگ‌تر و جذاب‌تری از این استودیو باشیم.

اگر می‌خواهید که تجربه جذاب با گیم‌پلی بسیار سریعی را تجربه کنید، Huntdown قطعا گزینه ایده ‌آلی می‌تواند برای گذراندن وقت باشد

بازی Huntdown هم‌اکنون علاوه‌بر اندروید و آیفون برای کنسول‌های نسل هشتم و کامپیوترهای‌ شخصی در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر نسخه‌های اندروید و آیفون آن را دانلود و تجربه یک بازی اکشن پرزرق و برق لذت ببرید.

دانلود بازی Huntdown


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده