// شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020؛ سونیک باری‌دیگر در المپیک

در بازی Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 شما همراه‌با شخصیت دوست‌داشتنی بسیاری از مردم جهان یعنی سونیک و همینطور دوستان و دشمنان او به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ می‌روید. با معرفی این بازی جذاب همراه زومجی باشید.

مقاله‌های مرتبط:

دیگر امکان ندارد نام شخصیت سونیک را به زبان آورد و هیچکس اسم را به گوشش نخورده باشد؛ شخصیتی که سال‌های بسیار در بازی‌ها و انیمیشن‌های مختلف بسیاری را سرگرم خودش کرده است. بیشتر مردم آن را با بازی Sonic The Hedgehog می‌شناسند و به‌نوعی آغاز محبوبیت این شخصیت دوست‌داشتنی شد. بازی‌های زیادی در سبک‌های مختلف از سونیک به‌عنوان یکی از کاراکترهای آن استفاده کرده‌اند و از طرفی آثار ورزشی نیز از این قافله عقب نمانده و از شخصیت سونیک و دوستان او به‌عنوان کاراکترهای قابل بازی استفاده کرده‌اند. در جدیدترین حضور سونیک در بازی‌های موبایل اینبار او و دیگر شخصیت‌های دنیای سونیک به سراغ المپیک ۲۰۲۰ توکیو رفته‌اند و در رشته‌های مختلفی ورزشی به رقابت می‌پردازند. با معرفی این بازی جذاب و دوست‌داشتنی همراه ما در زومجی باشید.

Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020
Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020
Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020
به غیر از خود سونیک، دوستان همیشگی او یعنی تیلز، ایمی و دیگر دوستانش نیز در بازی حضور دارند که بعد از مدتی از بازی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید

در بازی اندروید و آیفون Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 شما باید در مسابقات المپیک در رشته‌های مختلف ورزشی به رقابت بپردازید. پس از اینکه بازی را با حجم تقریبا زیاد برای موبایل دریافت و نام و سال تولد خود را وارد کردید، در یک مسابقه دو سرعت قرار می‌گیرد و پس از آن تازه دیتای اصلی بازی شروع به دانلود می‌کند که تقریبا ۳ برابر حجم قبلی است. بازی در اوایل چندین مرحله آموزشی را برای شما در نظر گرفته که می‌توان از آن به مسابقه دوی با مانع، دو سرعت، مسابقات تیراندازی و دیگر رشته‌ها اشاره کرد که هر کدام بسته به نوع آن چالش‌های خاص خود را دارند. در رشته شیرجه در آب، آن حلقه‌های طلایی مخصوص سونیک نیز حضور دارند و با ایجاد یک زاویه مناسب می‌توایند آن‌ها را دریافت و همینطور شیرجه مناسبی داشته باشید. به غیر از خود سونیک، دوستان همیشگی او یعنی تیلز، ایمی و دیگر دوستانش نیز در بازی حضور دارند که بعد از مدتی از بازی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. هر کدام از کاراکترهای بازی دارای توانایی خاصی هستند که بسته به رشته‌ای که انتخاب می‌کنید باید توانایی آن‌ها را نسبت به آن بسنجید تا نتیجه بهتری را بگیرید. به غیر تمام این موارد شما قبل از مسابقه در دهکده مسابقات قرار دارید و می‌توانید آن‌جا سربزنید و مکان رشته‌های مختلف را ببنید و انتخاب کنید.

همه رشته گیم‌پلی مناسب خود را دارند و باعث تنوع زیاد در کلیت بازی می‌شود

گیم‌پلی بازی به‌لطف مختلف بودن ورزش‌ها هرکدام سبک کنترلی خود را دارند. به‌عنوان مثال در مسابقات دوی با مانع باید با نگه داشتن دکمه سرعت اولیه گرفته و در ادامه باید در زمان مناسب دوباره کلیک و از مانع بپرید و دور آخر با نگه داشتن دوباره سرعت شخصیت را زیاد کنید. در رشته تیراندازی باید با به حرکت در آوردن هدف روی جسم و در موقع مناسب دکمه را رها کرده تا جسم نابود شود. به همین ترتیب همه رشته گیم‌پلی مناسب خود را دارند و باعث تنوع زیاد در کلیت بازی می‌شود. همان‌طور که اشاره شد، شما می‌توانید شمایل دهکده مسابقات را ببینید و با انتخاب مکان‌های مشخص وارد مسابقه شوید. البته قبل از آن می‌توانید کاراکترها و نمودارهای مختلف را مشاهده کنید. به‌طورکلی بازی را می‌توان از نظر گیم‌پلی اثری سرگرم کننده و خوب عنوان کرد.

Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020
Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020
Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020

بیشتر بازی‌هایی که براساس دنیای سونیک توسعه پیدا کرده، از نظر بصری شاد و جذاب هستند؛ چون باید طیف وسیعی از سلیقه‌ها را جذب خود کند. این نسخه نیز در نوع خود خوب با عملکرد و گرافیک شاد و با رنگ‌های جذاب می‌تواند مخاطبان زیادی را به خودش جلب کند. از نظر موسیقی نیز مانند همه آثار این مجموعه شاد و گوش نواز است و عملکرد مناسبی را در این زمینه دارد. استودیوی محبوب Sega وظیفه ساخت این بازی را برعهده داشت و توانسته بازی‌ قابل قبولی را به‌دست گیمرها برساند؛ البته بازی خالی ایراد نیست و گاهی در گیم‌پلی مشکلاتی وجود دارد، ولی نمی‌توان از آن ایراد زیادی گرفت که مخاطب را خسته کند. اگر شما از دوست‌دارن این شخصیت هستید و بازی‌های مربوط‌به آ‌ن‌ را تجربه کردید این بازی می‌توان گزینه‌ای خوب برای شما باشد هرچند که مانند سایر آثار مجموعه خود موفق نیست!

بازی Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 چندی پیش برای اندروید و آیفون منتشر شده است و مثل همیشه می‌توانید از لینک زیر دانلود و از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است

برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده