// جمعه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Shadowgun War Games؛ یک آنلاین جنگی گروهی

در بازی Shadowgun War Games با هم تیمی شدن با دوستان خود یا بازیکن‌های اتفاقی وارد مسابقاتی می‌شوید و باید در مدت زمانی‌که در میدان مسابقه هستید بیشترین امتیاز را دریافت کنید. با معرفی این بازی در ادامه زومجی همراه ما باشید.

بازی‌های آنلاین همیشه یکی از انتخاب‌های گیمرها برای بازی‌های موبایلی هستند؛ یکی از این دلایل امکان تجربه بازی با دوستان خود و لذت بیشتر بردن در بازی است. این به بازی‌ها معمولا به دوسته تقسیم می‌شوند یا به‌صورت تک نفره یا به‌صورت گروهی باید با دیگران رقابت کنید. بازی‌های موبایل زیادی در طی این چند سال ساخته و منتشر شده‌اند که گیمر‌های زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند. به‌عنوان مثال یکی از این بازی‌ها که طی کمتر از یک سال مخاطب‌های زیاد را جذب خود کرد Call of Duty: Mobile ساخته استودیوی TiMi Studios است. در این بازی که نام سری اصلی بازی را یدک می‌کشد، شما می‌توانید به‌صورت تک نفره یا گروهی به رقابت با دیگران بپردازید. یا به‌عنوان مثال دیگر می‌توان به بازی محبوب Pubg Mobile که گیمرهای بسیاری را سرگرم خود کرده است. Shadowgun War Games بازی ‌آنلاین دیگری است که با محیط‌ها و کاراکتر‌های فانتزی به‌صورت گروهی با دیگران به رقابت می‌پردازید که در ادامه زومجی به معرفی این بازی می‌پردازیم.

	 Shadowgun War Games

بازی در حال حاضر شامل دو حالت Team DeathMatch و CaptureTheFlag است

بازی اندروید و آیفون Shadowgun War Games یک شوتر آنلاین اول شخص است که با کاراکتر‌های مختلف که هرکدام ویژگی متفاوتی که دارند می‌توانید گروهی به رقابت با دیگر بپردازید. در ابتدا بازی شیوه کنترل و استفاده از ویژگی‌‌ها را آموزش می‌دهد. بعد از مرحله آموزشی بازی، شما آماده اولین مسابقه می‌شوید، البته قبل از آن می‌توانید کاراکتر خود را انتخاب کنید که همان‌طور که اشاره شد هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. نکته‌ای باید بدانید در اوایل بازی همه کاراکترها باز نیستند و باید با کسب امتیاز و گذارند تعدادی مسابقه ‌آن‌ها را باز کنید، این کاراکتر اسلحه‌ها و قدرت‌های مخصوص به خود را دارند. مانند اکثر بازی‌های مشابه این بازی نیز  قابلیت شخصی‌سازی خوبی دارد و با جمع امتیاز یا خرید آیتم می‌توانید کاراکتر خود تغییر دهید. بازی در حال حاضر شامل دو حالت Team DeathMatch و CaptureTheFlag است ولی طبق اطلاعات بازی طی به‌روزرسانی‌های بعد حالت‌های دیگری در بازی قرار می‌گیرد. سرورهای بازی نیز مشکل خاصی ندارند و کمتر زمانی پیش می‌آید که سرورها دچار اختلال شوند.

در بازی باید استراتژی مناسبی داشته و نباید به‌صورت جدا عمل کنید و باید یک هماهنگی نسبی داشته باشید تا بتوانید امتیاز بهتری دریافت و هم برنده مسابقه شوید.

گیم‌پلی بازی شبیه به اکثر بازی‌های اول شخص موبایلی دیگر است و تفاوت خاصی ندارد و کنترل آن‌ را خیلی زود یاد می‌گیرید. درکنار دکمه‌‌های مرسوم، دکمه دیگری وجود دارد که بسته به کاراکتر متفاوت است به‌عنوان مثال یکی از کاراکتر‌ها بسته سلامتی همراه دارد یا دیگر کاراکتر توانایی غیب شدن در خود دارد که کمک بسیار خوبی در مسابقه‌ها می‌کند. در حالت Team DeathMatch هر تیم شامل پنج نفر است و باید در زمان شش دقیقه به مبارزه بپردازند و تیمی که بیشترین امتیاز و نابودی دشمنان را داشته باشد برنده مسابقه می‌شود. در حالت CaptureTheFlag نیز مانند قبلی به دو تیم پنج تقسیم می‌شوید ولی اینبار هر تیمی که بتواند بیشترین پرچم را در مدت زمان شش دقیقه جمع ‌آوری کند برنده آن مسابقه است. در بازی با استراتژی مناسبی داشته و نباید به‌صورت جدا عمل کنید و باید یک هماهنگی نسبی داشته باشید تا بتوانید امتیاز بهتری را دریافت و هم برنده مسابقه شوید.

Shadowgun War Games

گرافیک بازی با توجه تم فانتزی و همینطور افکت‌های موجود در بازی خوب طراحی شده است. همینطور در تنظیمات بازی باتوجه‌به سخت‌افزار موبایل شما گرافیک قابل تغییر است که بتوانید به بهترین شکل ممکن بازی کنید. موسیقی بازی و صدا کاراکتر‌ها نیز مانند گرافیک، خوب طراحی و در حین بازی با توجه زمان هر مسابقه حس خوبی به بازیکن می‌دهد. بازی ایراداتی نظیر نداشتن محتوای کافی نظیر مپ‌های کم و تکراری شدن بازی بعد از مدتی دارد. بازی Shadowgun War Games ساخته استودیوی MADFINGER Games که در کارنامه خود نسخه دیگری از بازی با نام Shadowgun Legends دارد، طراحی خوبی در زمینه گیم‌پلی و طراحی محیط دارد. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های ‌آنلاین‌ اکشن چند نفره هستید قطعا این بازی را می‌تواند تجربه خوبی برای شما باشد ولی اگر دنبال تجربه بسیار خوبی هستید می‌توانید به سراغ بازی های بهتری نظیر Call of Duty: Mobile یا Pubg Mobile بروید.

به هر صورت بازی Shadowgun War Games برای اندروید و آیفون منتشر شده است و می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Shadowgun War Games
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت موبایل و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل را در این بخش مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده