// پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Doom II تا Legion War – Hero Age

این هفته از بازی متفاوت و جذاب Gigantic X گرفته تا دو بازی Chilly Slide و Doom II را برای اندروید و iOS داریم.

در این هفته بازی‌های موبایل عرضه شده، بیشتر برای کاربران iOS درنظر گرفته شده است اما شاهد بازی‌های سرگرم کننده و جذابی برای اندروید هم هستیم. اگر از کاربران بازی‌های داستان محور و نقش آفرینی باشید، بازی اندروید و آیفون Battle Chasers: Nightwar می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این در حالی است که کاربران بازی‌های ماجراجویی می‌توانند تجربه‌ی متفاوتی را با بازی آیفون و اندروید Lull Aby: Dreamland Adventure کسب کنند.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Battle Chasers: Nightwar

‌Battle Chasers: Nightwar

Battle Chasers: Nightwar سعی دارد به‌واسطه الهام گرفتن از بازی‌های نقش‌آفرینی شرقی با مبارزات نوبتی، تجربه‌ی خوبی را در دسترس کاربران بازی‌های موبایل قرار دهد. همچنین داستان بازی به‌نحوی است که به‌خوبی می‌تواند کاربر را درگیر کند.

دانلود بازی Battle Chasers: Nightwar

Bear With Me: The Lost Robots

Bear With Me: The Lost Robots

Bear With Me: The Lost Robots نسخه کالکشن از یک بازی اپیزودیک در سبک اشاره و کلیک است که در گذشته قسمت‌های آن به‌صورت جداگانه، در دسترس قرار گرفته بود. در این نسخه شاهد محتوای بیشتر و حضور فلینت، برادر کاراکتر امبر، هستیم.

دانلود بازی Bear With Me: The Lost Robots

Cat Game – The Cats Collector

Cat Game – The Cats Collector

در بازی Cat Game – The Cats Collector بازیکنان می‌توانند طبقه‌های خانه خود را با گربه‌های مختلفی پر کنند. هر طبقه ظاهر مخصوص‌به خودش را دارد و بازیکنان باتوجه‌به گربه‌ای که پیدا می‌کنند، می‌توانند آن را در طبقه‌های خانه خود قرار دهند.

دانلود بازی Cat Game – The Cats Collector

Chilly Slide

Chilly Slide

Chilly Slide جزو آن دسته از بازی‌هایی است که سعی دارد بازیکن را به آرامش برساند. به‌عبارتی با تجربه‌ی Chilly Slide، خستگی خود را از بین ببرید و لحظات خوبی را به‌وجود بیاورید. البته بازی دارای چالش‌های مختلفی است که شما را به‌چالش می‌کشند.

دانلود بازی Chilly Slide

Cube Land

Cube Land

اگر علاقه‌مند به بازی‌های سیاه‌چال محور هستید، بازی آیفون Cube Land گزینه‌ی مناسبی است. این بازی دارای المان‌های روگ‌لایک است که با سبک تیراندازی ترکیب شده است. نوع سلاح‌هایی که کسب می‌کنید و همچنین رویارویی با سیاه‌چاله‌هایی که به‌صورت تصادفی طراحی شده‌اند، مواردی است که Cube Land را جذاب کرده است.

دانلود بازی Cube Land

Doom II

Doom II

در جریان کوئک کان بود که بتسدا (Bethesda)، اعلام کرد کاربران پلتفرم موبایل می‌توانند بازی Doom II را تجربه کنند. راه یافتن یکی از بازی‌های کلاسیک مثل Doom II روی موبایل، خبر خوبی است که امیدواریم در آینده شاهد پورت‌های مشابه از سایر مجموعه‌ها باشیم.

دانلود بازی Doom II

Enframe

Enframe

در بازی Enframe بازیکنان هدایت سه کاراکتر ترت، لیزی و باترز را برعهده می‌گیرند. حال در یک محیط پر پیچ‌وخم قرار می‌گیرید و باید خود را درکنار مکعب‌های همرنگ قرار بدهید. ازاین‌رو می‌توانید از دست موشک‌هایی که به سمت شما شلیک می‌شوند، جان سالم به‌در ببرید.

دانلود بازی Enframe

Exospecies

Exospecies

Exospecies یک بازی دفاع از قلعه با نبردهای نوبتی است که در جریان آن شما هدایت تیم بیگانگان را برعهده دارید. در ادامه باید پایگاه خود را بسازید تا درمقابل حمله انسان‌ها، شکست نخورید. همچنین می‌توانید با هوش مصنوعی یا سایر بازیکنان جهان بازی به‌رقابت بپردازید.

دانلود بازی Exospecies

Gigantic X

Gigantic X

اگر علاقه‌مند به بازی‌های تیراندازی با دوربین ایزومتریک هستید، Gigantic X می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در اینجا بازیکنان در نقش شخصیتی قرار می‌گیرند که وظیفه دارد بیگانگان و هیولاهای مختلف در سیاره‌های قابل سکونت را پاکسازی کند.

دانلود بازی Gigantic X

Gold Fish Drop

Gold Fish Drop

در بازی Gold Fish Drop بازیکنان باید به‌وسیله سکه‌هایی که دارند، ماهی‌های داخل محیط را به‌دست بیاورند. در ظاهر انجام این کار ساده است، اما سازنده از حقه‌های مختلفی برای به‌چالش کشیدن بازیکنان استفاده کرده است. همچنین این بازی دارای دو حالت آرکید و معمایی است.

دانلود بازی Gold Fish Drop

Gundam Battle: Gunpla warfare

Gundam Battle: Gunpla warfare

مجموعه Gundam یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های ربات محور با طراحی انیمه‌ای است که هم‌اکنون کاربران موبایل به‌واسطه Gundam Battle: Gunpla Warfare می‌توانند تجربه‌ی جدید و سرگرم کننده‌ای را کسب کنند.

دانلود بازی Gundam Battle: Gunpla Warfare

Hamsterdam

Hamsterdam

در بازی Hamsterdam بازیکنان هدایت یک موش مبارز را برعهده می‌گیرند که ازطریق هنرهای رزمی، سعی دارد گروه گانگستری مارلو را از بین ببرد. این بازی در گذشته برای اندروید عرضه شده بود و هم‌اکنون در دسترس کاربران iOS قرار گرفته است.

دانلود بازی Hamsterdam

Hero Park

Hero Park

Hero Park روایت‌گر داستان قهرمان‌هایی است که به‌واسطه‌ی یونیکورن‌های مختلف، وارد ماجراجویی می‌شوند. حال این ماجراجویی‌ خطرهای مخصوص‌به خودش را هم دارد که باید بتوانید به‌خوبی با آن‌ها مقابله کنید. درواقع این بازی داستان ارتباط قهرمان بازی با یونیکورن خود را به‌تصویر می‌کشد.

دانلود بازی Hero Park

Human Heroes: Curie on Matter

Human Heroes: Curie on Matter

ماری کوری را می‌توان یکی از دانشمندان برتر لهستانی دانست که در بازی Human Heroes: Curie on Matter می‌توانید هدایت او را به‌دست بگیرید. حال در جریان هر مأموریت باید به ماری کوری کمک کنید تا بتواند تحقیق‌های خود را به سرانجام برساند که هر مأموریت در قالب یک مینی گیم سرگرم کننده ارائه می‌شود.

دانلود بازی Human Heroes: Curie on Matter

Legion War – Hero Age

Legion War – Hero Age

در بازی Legion War – Hero Age بازیکنان باید سرزمین خود را بسازند. در ادامه سرزمین‌های ناشناخته را هم بگردند تا ازطریق پیدا کردن گنج‌های مختلف و همچنین قهرمان‌ها و جنگجوهای متفاوت، سرزمین خود را گسترش دهند.

دانلود بازی Legion War – Hero Age

Lull Aby: Dreamland Adventure

Lull Aby: Dreamland Adventure

Lull Aby: Dreamland Adventure روایت‌گر داستان دختری است که در بدو تولد مادر خود را از دست می‌دهد. در ادامه به این باور می‌رسد که گناه‌کار است و مردن مادرش، به‌خاطر او بوده است. ابی، کاراکتر اصلی، وارد جهانی رویایی با سکوهای متفاوت می‌شود؛ جایی که باید تلاش کند تا از گناهی که در آن گرفتار شده است، خارج شود.

دانلود بازی Lull Aby: Dreamland Adventure

Mad BalloonRider

Mad BalloonRider

Mad BaloonRider یک بازی مرحله‌ای است که در هر مرحله موانع مختلفی برای شما درنظر گرفته شده است. شما در این بازی در نقش یک بالن هستید که باید از بلوک‌های مشکی رنگ دوری کند. ازطرفی آیتم‌های دیگری هم در هر مرحله قرار گرفته‌اند که شما را قوی‌تر می‌کنند.

دانلود بازی Mad BaloonRider

Pair Frenzy

Pair Frenzy

Pair Frenzy داستان نبرد میان خیر و شر را روایت می‌کند؛ جایی‌که قدرت و رابطه دوستی مانع از پیروزی اهریمن می‌شود. یک جادوگر اهریمنی دوستان بلوبل را به بلوک‌های مختلفی تبدیل کرده است و در ادامه، شما باید ازطریق عصای خود بلوک‌های یکسان را شناسایی کنید تا دوست‌های بلوبل آزاد شوند.

دانلود بازی Pair Frenzy

Raiders of the North Sea

Raiders of the North Sea

در بازی موبایل Raiders of the North Sea، بازیکنان در نقش وایکینگ‌هایی قرار می‌گیرند که باید قدرت خود را بیش‌ازپیش افزایش دهند تا بتوانند با حمله به سایر مناطق و دهکده‌ها، طلا و غنیمت‌های جنگی ارزشمندی را کسب کنند. البته دراین‌میان به شما هم حمله می‌شود که باید متجاوزان را از بین ببرید.

دانلود بازی Raiders of the North Sea

Rockrash – Collect the Gems

Rockrash – Collect the Gems

Rockrash – Collect the Gems یک بازی آرکید است که در جریان آن بازیکنان باید تمامی الماس‌های داخل محیط را جمع‌آوری کنند. البته دراین‌میان موشک‌هایی به‌سمت شما پرتاب می‌شوند که باید از آن‌ها جاخالی دهید و مراحل را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Rockrash – Collect the Gems

RotaMaze

RotaMaze

بازی RotaMaze بازیکنان را در یک هزارتو قرار می‌دهد. دراین هزارتو باید با تکان دادن توپ بنفش رنگ، آن را به مقصد برسانید. در مراحل اولیه، هزارتوها آن‌چنان پیچ‌وخم خاصی ندارند، اما رفته رفته با رسیدن به مراحل بالاتر، حرکت در آن‌ها چالشی‌تر از گذشته می‌شود.

دانلود بازی RotaMaze

Street Kart Racing

Street Kart Racing

علاقه‌مندان به بازی‌های کارتینگ، می‌توانند بازی Street Kart Racing را در جریان بازی‌های منتشر شده این هفته تجربه کنند. این بازی موبایل سعی دارد ازطریق گیم‌پلی واقع‌گرایانه و طراحی‌های خود تجربه‌ی با کیفیت و قابل قبولی را در دسترس کاربران قرار دهد.

دانلود بازی Street Kart Racing

Top Speed 2: Racing Legends

Top Speed 2: Racing Legends

Top Speed 2: Racing Legends یک بازی ماشین‌سواری با طراحی‌های واقع‌گرایانه است که بازیکنان را در نقش راننده‌های حرفه‌ای و خیابانی قرار می‌دهد. بازیکن در این بازی می‌تواند با انتخاب ماشین مورد علاقه خود، وارد رقابت با سایر بازیکنان‌ها شود و آن‌ها را به‌چالش بکشد.

دانلود بازی Top Speed 2: Racing Legends

Zappy Swipe

Zappy Swipe

در بازی Zappy Swipe، کاربران باید بتواند درکنار برداشتن سکه‌های داخل محیط، زنده بمانند. انجام این کار آن‌چنان ساده نیست، زیرا بازی دارای چالش‌های منحصربه‌فردی است که اگر دقت نکنید، به‌راحتی شما را از بین می‌برند. همچنین طراحی این موارد به‌نحوی است که بازیکنان احساس خستگی نکنند و سرگرم شوند.

دانلود بازی Zappy Swipe

4 In a Blow

4 In a Blow

در 4 In a Blow برای پشت سر گذاشتن مراحل، باید بمب‌ها مناسب را منفجر کنید تا بتوانید چهار آیتم را پشت سر هم قرار دهید. به‌عبارتی بعضی از این بمب‌ها، باعث از بین رفتن شما می‌شوند و به کمک مکانیزم‌های بازی باید متوجه شوید که کدام یک از بمب‌ها، باعث آزاد شدن آیتم‌ها و قرار گرفتن چهار عدد از آن‌ها پشت سر هم می‌شود.

دانلود بازی 4 In a Blow


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده