نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Pixel Puzzle Collection: آلبوم پازلی شگفت‌انگیز

در بازی موبایل Pixel Puzzle Collection با حل کردن پازل‌ها، شخصیت‌های جدید کشف کنید و آلبومی به یاد ماندنی بسازید. برای شناخت بیشتر این بازی با زومجی همراه باشید.

بازی‌های پازلی یکی از سبک‌های جذاب و متفاوت بازی‌های موبایل هستند که با به چالش کشیدن تفکر و تمرکز بازیکنان، در پی حل یک معما هستند. بازی اندروید و آیفون Pixel Puzzle Collection یک بازی پازل‌ با اعداد است که شامل مراحل متعددی می‌شود. اساس و گیم‌پلی این بازی به گونه‌ای است که در هر مرحله جدولی پیش روی شما قرار دارد که در کنار هر ردیف و هر ستون آن اعدادی نوشته شده است. شما باید خانه‌های جدول را به گونه‌ای پر و خالی کنید که در تمام ردیف‌ها و ستون‌ها اعداد خواسته شده ایجاد شوند. همچنین این نکته را نیز در نظر داشته باشید که ترتیب ایجاد اعداد خواسته شده در هر ردیف و ستون نیز مهم است و اگر ترتیب آنها رعایت نشود مرحله به پایان نمی‌رسد.

بازی Pixel Puzzle Collection
بازی Pixel Puzzle Collection
بازی Pixel Puzzle Collection
موسیقی نوستالژیک این بازی بر جذابیت آن افزوده است

با حل کردن هر یک از جدول‌ها تصویری رنگی پیش روی شما نمایان می‌شود که می‌تواند تصویر کاراکتری نوستالژیک از یک بازی باشد. این بازی مانند یک کتاب رنگ‌آمیزی است و تصاویری که شما با حل کردن پازل‌ها می‌سازید در آلبومی ذخیره می‌شوند. زمانی که تعداد تصاویر ذخیره شده در آلبوم شما به میزان مشخصی برسد سطح بعدی برای شما باز خواهد شد که مطمئنا پازل‌هایی دشوارتر و تصاویری جذاب‌تر در انتظارتان خواهد بود. همچنین این موضوع را نیز فراموش نکنید که اگر یکی از پازل‌ها را پاک کنید آن تصویر از دست می‌رود و آلبوم شما کامل نخواهد شد. همچنین در تنظیمات این بازی این قابلیت وجود دارد که شما بتوانید نحوه پر و خالی کردن جداول را تغییر دهید.

موسیقی متن بازی موبایل Pixel Puzzle Collection مانند ظاهر گرافیکی آن فانتزی است و تِم نوستالژیک آن همانند بازی‌های sega می‌تواند برای بازیکنان بسیار جذاب باشد. زمانی که شما وارد بازی می‌شوید صفحه موبایل شما در حالت عمودی قرار می‌گیرد و محیط بازی ثابت و بدون حرکت است. همچنین این بازی ۱۰ راهنمایی برای شما در نظر گرفته است که استفاده از آنها، خانه‌های جدول را به صورت رندوم پر یا خالی می‌کند. زمانی که شما از همه آنها استفاده کنید باید ۱۰ دقیقه صبر کنید تا بازی دوباره به شما راهنمایی هدیه بدهد. اما این نکته را فراموش نکنید که این زمان ۱۰ دقیقه‌ای را باید درون بازی سپری کنید و بیرون آمدن از بازی این زمان را متوقف می‌کند و زمانی که دوباره به بازی برگردید تایمر دوباره کار خود را شروع می‌کند.

نکته قابل توجه دیگر درباره این بازی این است که برخلاف بسیاری از بازی‌های دیگر پرداخت درون برنامه‌ای در آن وجود ندارد و بازی از ابتدا تا انتها به صورت رایگان است.

بازی Pixel Puzzle Collection
بازی Pixel Puzzle Collection
بازی Pixel Puzzle Collection

شما می‌توانید این بازی را در سیستم‌ عامل iOS و اندروید استفاده کنید. بازی Pixel Puzzle Collection یک بازی دوبعدی و دارای روندی ساده اما پازل‌های جالبی است که می‌تواند به شدت اعتیادآور باشد.

دانلود بازی Pixel Puzzle Collection


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده