نویسنده: محسن حقانی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

نیروهای جدید در آپدیت جدید بازی Clash Royale

جدیدترین آپدیت بازی Clash Royale دو نیرو و یک محیط مبارزه کاملا جدید را به بازی اضافه می‌کند.

طی جدیدترین اخبار بازی موبایل، آخرین بروزرسانی منتشر شده برای بازی اندروید و آیفون کلش رویال، ساخته‌ی استودیو سوپرسل (SuperCell)، علاوه‌بر متعادل‌سازی قدرت برخی از نیروها، یک محیط مبارزه و دو نیروی کاملا جدید را به این اثر اضافه می‌کند. اول از همه، محیط یا آرنا مبارزه جدید با نام Electro Valley و تم الکترونیکی در سطح ۳۴۰۰ کاپ (تروفی) در دسترس قرار می‌گیرد؛ این آرنا همچنین از نظر بصری بسیار چشم‌نواز و با تم آینده‌نگرانه طراحی شده است. این بروزرسانی همچنین همانطور که اشاره شد دو نیروی کاملا جدید با نام‌های Zappies و Hunter را به بازی آیفون Clash Royale اضافه می‌کند که از هم‌اکنون نیز قابل دست‌یابی هستند. نیروی Zappies تعداد سه عدد از ماشین‌های سایز کوچک با قابلیت Zap را در اختیار شما قرار خواهد داد درحالی که نیروی Hunter با سلاح شات‌گان خود آسیب زیادی را به نیروهای دشمن از فاصله نزدیک وارد می‌کند اما به‌دلیل استفاده سلاح نوع‌ ساچمه‌ای، محدوده‌ی آسیب این نیرو زیاد تعریفی ندارد. اینکه پس از معرفی و انتشار بروزرسانی بلافاصله بتوان به کارت‌های جدید ‌به‌جای صبر کردن ۲ هفته‌ای برای هرکدام دسترسی پیدا کرد، عالی است.

بازی اندروید و آیفون کلش رویال

این بروزرسانی سه صندوقچه‌ی جدید با نام‌های Lightning و Fortune و King را به بازی اضافه می‌کند. پاداش مربوط به ماموریت‌های روزانه از حالا همیشه فعال خواهند بود و کارت‌های حماسی و افسانه‌ای در اکانت‌ها با کاپ‌های بالای ۴۰۰۰ بیشتر در فروشگاه ظاهر خواهند شد. احتمال مواجه شدن با کارت‌های مربوط به نیروها در سطح ماکسیموم نیز در فروشگاه و صندوقچه‌ی Fortune از احتمال کمتری برخوردار است. در نهایت با انتشار این آپدیت بازی Clash Royale از رزولوشن نمایشگر گوشی آیفون X نیز پشتیبانی می‌کند که کیفیت بخش بصری بازی را از چیزی که هست نیز در سطح بالاتری قرار خواهد داد.

این بروزرسانی همچنین قدرت مربوط به برخی از کارت‌های مهم را کاهش داده است؛ سرعت عکس‌العمل مربوط به نیروی‌های Hog Raider و Knight کمتر شده است؛ جادوهای تخریبی اکنون آسیب کمتری به برج‌های تاج یا Crown Towerها وارد خواهند کرد و Elixir Collector نیز حالا حساسیت بیشتری در مقابل آسیب‌ خواهد داشت. این موارد تمام دسته یا Deckهایی که بر نیروهای پرخرج با اکسیر بالا تکیه داشته‌اند را ضعیف‌تر خواهد کرد. می‌توانید تغییرات دقیق مربوط به متعادل‌سازی و رفع برخی از باگ‌های بازی را در زیر مطالعه کنید:

  • نیروی Hog Rider: افزایش زمان مابین ضربات از ۱.۵ به ۱.۶ میلی‌ثانیه و زمان مربوط به اولین یورش با ۰.۱ میلی‌ثانیه تاخیر بیشتری همراه خواهد بود
  • نیروی Kinght: افزایش زمان مابین ضربات از ۱.۱ به ۱.۲ میلی‌ثانیه
  • نیروی Prince: اقزایش ۵ درصدی میزان سلامتی و کاهش زمان مابین ضربات از ۱.۵ به ۱.۴ میلی‌ثانیه
  • نیروی Ice Golem: کاهش زمان آسیب کند کردن نیروهای دشمن پس از مرگ از ۲ به ۱ ثانیه
  • نیروی جادوها (Fireball، Zap، lighting، Rocket، Poison، Arrows و Log): کاهش آسیب به برج‌های تاج از ۴۰ به ۳۵ درصد
  • نیروی Skeleton Barrel: اضافه کردن آسیب پس از مرگ
  • نیروی Giant Skeleton: افزایش میزان سلامتی تا ۵ درصد
  • نیروی Guards: افزایش آسیب حملات و میزان سلامتی تا ۵ درصد، کاهش زمان مابین ضربات از ۱.۲ به ۱.۱ میلی‌ثانیه
  • نیروی Goblins: کاهش قدرت اسیب تا ۶ درصد (این مورد تمام نیروهای گابلینی را شامل می‌شود)
  • نیروی Elixir Collector: کاهش میزان سلامتی تا ۱۳ درصد

از دیگر محتوای این بروزرسانی می‌توان به رفع باگ حداقل محدوده‌ی نیروی Mortar و عدم شروع مجدد آسیب نیروهای Infreno Tower و Inferno Dragon پس از ازبین رفتن زره نیروهایی چون Guards ،Dark Prince و غیره اشاره کرد.

نظر شما در مورد این بروزرسانی چیست؟ آیا از طرفداران بازی موبایل Clash Royal هستید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده