نویسنده: محسن حقانی
// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

بازی موبایل Football Manager Mobile 2018 برای اندروید و آیفون منتشر شد

نسخه جدید بازی Football Manager Mobile با ویژگی‌های جدیدی مانند لیگ MLS، افزایش دو برابری تعداد بازیکن‌ها، استادیوم‌های ورزشی جدید و غیره منتشر شد.

بازی اندروید و بازی آيفون Football Manager Mobile ساخته‌ی استودیو اسپورتس اینتراکتیو (Sports Interactive) همیشه جایگاه عجیبی را مابین نسخه‌های متفاوت سری بازی Football Manager داشته است و ویژگی‌هایی که در نسخه تبلت و پی سی سری بازی Football Manager Touch وجود داشته‌اند هیچ‌وقت در نسخه موبایل قابل دسترس نبوده. بازیکن‌هایی که تنها با گوشی‌های موبایل خود به بازی کردن با Football Manager Mobile می‌پرداختند اغلب اوقات شکایاتی داشته‌اند مبنی بر اینکه استودیو اسپورتس اینتراکتیو می‌تواند هم ویژگی‌های جدید را به آن اضافه کند و هم هسته بازی را همانطور ساده که است نگاه دارد. اگرچه تغییرات اعمال شده در سری بازی Football Manager Mobile همیشه به‌صورت سالانه و تدریجی صورت می‌پذیرد اما اینطور که به‌نظر می‌رسد استودیو اسپورتس اینتراکتیو به این مساله گوش داده است. به دنبال این موضوع، اسپورتس اینتراکتیو اخیرا از ویژگی‌های بسیار و کاملا جدیدی برای انتشار در بازی Football Manager Mobile 2018 رونمایی کرد. یکی از مهم‌ترین تغییرات اعمال شده به افزایش تعداد بازیکن‌های فعال به ۲۱,۳۰۰ نفر مربوط می‌شود که نزدیک به دوبرابر این تعداد در نسخه‌های پیشین این مجموعه است؛ همچنین این نسخه در نهایت لیگی که بسیاری از بازیکن‌ها منتظر آن بودند یعنی لیگ MLS را به بازی اضافه خواهد کرد.

بازی همچنین به شما اجازه خواهد داد زمانی که تیم شما برای استادیومی که در آن به بازی کردن و تمرین می‌پردازید بزرگتر شود یک استادیوم جدید بسازید و حتی نام آن را با سلیقه‌ی خود انتخاب کنید. صفحات مربوط به حرکات تاکتیکی از نو طراحی شده و به شما اجازه خواهند داد تا بهتر تاکتیک‌های متفاوت بازی و عملکردهای آنها در میدان بازی را متوجه شوید؛ بازی همچنین اکنون ۱۱ بازیکن برتر را به شما پیشنهاد خواهد داد. برترین تیم هفته و برترین تیم سال همچنین با قابلیت‌های فیزیوتراپی و غیره به بازی افزوده خواهند شد. استودیو اسپورت اینتراکتیو همچنین ادعا کرده است که تغییراتی نیز در بخش رابط کاربری در نسخه جدید  بازی Football Manager Mobile اعمال خواهد شد. می‌توانید برای تجربه نهایی بازی و بررسی عملکرد‌ها و ویژگی‌های جدید نسبت به دانلود بازی فوتبال Football Manager Mobile 2018 از فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور با قیمت ۹ دلار اقدام کنید.

دانلود بازی اندروید و آيفون Football Manager Mobile 2018


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده