نویسنده: محسن حقانی
// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

قابلیت مبارزات دو نفره به بازی Clash Royale باز خواهد گشت

استودیو سوپرسل اعلام کرد بخش مبارزات دونفره در بازی موبایل کلش رویال در ماه جولای باز می‌گردد.

شما احتمالا تاکنون متوجه شده‌اید که دکمه‌ی مربوط به مبارزات دونفره (2v2) در صفحه‌ی اصلی بازی اندروید و آیفون کلش رویال با توجه به شمارش معکوس آن، نشان می‌داد که این قابلیت دائمی نخواهد بود، و اکنون نیز این ویژگی از بازی حذف شده است. خیلی از بازیکن‌ها در تعجب هستند که چه موقع قابلیت مبارزات دونفره دوباره به بازی کلش رویال باز خواهد گشت. بر طبق اعلام استودیو سوپرسل (SuperCell) این ویژگی یکبار دیگر به صفحه‌ی اصلی بازی برای تمام ۳۰ روز ماه جولای (تیر-مرداد ماه) اضافه خواهد شد که به خوبی نشان می‌دهد چرا استودیو سوپرسل نام این قابلیت را تابستان مبارزات دو نفره (Summer of 2v2) گذاشته است.

استودیو سوپرسل ویژگی مبارزات دو نفره را در هفته گذشته با هدف اینکه آیا بازیکن‌ها علاقه‌ای به حضور این قابلیت برای همیشه در بازی دارند یا خیر به بازی کلش رویال افزود.

احتمالاتی وجود دارد که ویژگی مبارزات دو نفره با یک فهرست رتبه‌بندی امتیازات (Leaderboard)، تاثیر نتیجه مبارزات روی بخش کاپ‌های بازی (Tropy) و غیره منتشر شود. البته موارد اشاره شده در حد شایعه هستند و ممکن است به بازی افزوده نشوند.

نظر شما در رابطه با ویژگی مبارزات دونفره به عنوان یکی از گزینه‌ها در صفحه‌ی اصلی بازی Clash Royale چیست؟ آیا از طرفداران این قابلیت هستید؟


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده