نویسنده: محسن حقانی
// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

بازی Neighbours from Hell برای اندروید و iOS منتشر شد

کمپانی THQ، فصل اول سری بازی معروف Neighbours from Hell را برای پلتفرم‌های اندروید و iOS، به‌صورت رایگان منتشر کرد.

همه‌ی ما به‌نوعی با سری بازی خاطره‌ انگیز همسایه جهنمی (Neighbours from Hell) آشنا هستیم. کمپانی THQ Nordic در یک اقدام غیر منتظره، نسخه موبایل این بازی را برای اندروید و آیفون به‌صورت کاملا رایگان منتشر کرد و در حال حاضر هیچ‌گونه اثری از پرداخت‌های درون برنامه‌ای در آن دیده نمی‌شود. در عنوان بازی به «فصل اول» اشاره شده است پس این موضوع کاملا محتمل است که THQ Nordic هم مانند استودیو تل تیل گیمز قسمت‌های بعدی از بازی را با پرداخت هزینه در اختیار کاربران قرار دهد.

 در هر صورت، بازی Neighbours from Hell در سال ۲۰۰۳ با انتشار برای پی‌سی پا به عرصه دنیای بازی‌های ویدیویی گذاشت. در بازی موبایل Neighbours from Hell شما در نقش یک مرد جوان به نام وودی (Woody) تمام تلاش خود را به جهت انتقام‌های کوچک و طنز آلود از همسایه‌ی خود به نام آقای روتویلر (Mr. Rottweiler) خواهید کرد. بازی حالت دوربین مخفی دارد و شما باید تمام راه‌های ممکن و خنده‌دار انتقام در جهت به‌دست آوردن جوایز و رتبه بالاتر را بر سر آقای روتویلر پیاده کنید.

نسخه اول بازی Neighbours from Hell با واکنش‌های خیلی خوبی از طرف منتقدان رو به رو نشد اما اگر از گیمر‌های قدیمی و طرفداران همسایه جهنمی هستید، حتما پورت نسخه موبایل بازی را از فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ استور برای گوشی و تبلت‌های اندروید و iOS خود به‌صورت کاملا رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی Neighbours from Hell: Season 1


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده