مصاحبه

The Sands of Time؛ بازگشت دوباره شاهزاده پس از هفده سال

چند تن از اعضای تیم سازنده نسخه بازسازی شده بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake در مصاحبه‌ای درمورد بهبودهای این نسخه و روند توسعه بازی اطلاعات جالبی ارایه داده‌اند.

مصاحبه الیزابت ماس با محوریت فیلم Shirley

اخیرا الیزابت ماس به همراه همکار خود یعنی مایکل استولبارگ درباره فرآیند ساخت فیلم Shirley (شرلی) صحبت کردند؛ یک اثر توهمی و زندگی‌نامه‌ای که موفقیت خوبی در پی داشت.

مصاحبه کارگردان فیلم Mulan در مورد داستان و ویژگی‌های آن

نیکی کارو در طی مصاحبه‌ای که اخیرا داشت، درباره تغییر و ارتقاء دادن داستان فیلم Mulan برای مخاطب‌های کنونی توضیح داد؛ آن هم درحالی‌که سعی داشت به ریشه‌های افسانه‌ای بازگردد.

جانی دپ و جولین تمپل درباره چالش‌ های ساخت مستند شین مک ‌گوان صحبت می‌کنند

جانی دپ در نشست خبری جدید خود در جریان فستیوال سن در خصوص انگیزه‌های خود از ساخت مستند «سبوی طلا: چند راند با شین مک‌گوان» اظهاراتی را ارائه کرده است.

مصاحبه سازندگان بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در مورد طراحی این اثر و شخصیت‌های آن

اعضای استودیو Mediatonic به سؤالات مختلف پیرامون بازی Fall Guys و موجودات بامزه‌ی آن پاسخ می‌دهند.

پاسخ سازندگان بازی Gotham Knights به مهم‌ترین سوالات مرتبط با آن

پاسخ به تعدادی از مهم‌ترین سؤالات شکل‌گرفته در مورد بازی Gotham Knights، از جمله Game as a Service بودن یا نبودن آن.

Assassin’s Creed Valhalla؛ سفر به دوران وایکینگ‌ها

داربی مک دیویت، کارگردان روایت بازی Assassin’s Creed Valhalla، در مصاحبه اخیر خود اطلاعات جالبی درمورد سیستم مبارزات و مأموریت‌های جانبی جدیدترین نسخه سری اسسینز کرید ارایه کرده است.

مصاحبه ژولیت بینوش با محوریت فیلم The Truth

مدتی پیش سایت فیلم کامنت به مناسبت نمایش فیلم حقیقت (The Truth) ساخته جدید هیروکازو کورئیدا، با یکی از بازیگران اصلی این اثر یعنی ژولیت بینوش مصاحبه کرد

بازی Peaky Blinders: Mastermind؛ زندگی در نقش اعضای خاندان شلبی

جیمز ماردسن، کارگردان بازی Peaky Blinders: Mastermind به‌تازگی در مصاحبه خود اطلاعات جالبی راجع‌به گیم‌پلی، قابلیت شخصیت‌ها و مکانیزم بازی ارایه داد.

مصاحبه اختصاصی زومجی با استودیو Mimimi، سازنده بازی Desperados 3

در مصاحبه اختصاصی زومجی با اعضای استودیو Mimimi، خالقین دو بازی موفق Shadow Tactics و Desperados III، از مصائب بازی‌ ساختن در سبکی فراموش شده گفتیم.

مصاحبه نیل دراکمن و هلی گروس در مورد داستان بازی The Last of Us Part II

نیل دراکمن و هلی گروس، کارگردان و نویسنده‌ی The Last of Us Part II به صحبت در مورد داستان این بازی و بخش‌های مختلف آن پرداخته‌اند.

علاقه شان لیدن به بازگشت بازی ‌های ۱۲ تا ۱۵ ساعته‌ AAA

شان لیدن، مدیر اجرایی سابق پلی‌استیشن در مصاحبه اخیر خود از لزوم تجدید نظر و ارزیابی مجدد در مورد طول مدت گیم‌پلی بازی‌های جدید AAA و تأثیری که می‌تواند روی هزینه بالای ساخت بازی‌ها در نسل جدید بگذارد، صحبت کرده است.

مصاحبه دیوید فینچر حول محور فعالیت حرفه‌ای او

مجله امپایر سال گذشته در مصاحبه‌ای با دیوید فینچر، ۱۷ مورد از سوالاتی که کاربران بیشتر از همه پرسیده بودند، از این کارگردان و هنرمند بسیار محبوب پرسید و پاسخ او را چاپ کرد.

افراد نابینا و ناشنوا نیز توانایی تجربه بازی The Last of Us Part 2 را دارند

استودیو بازی‌سازی ناتی داگ به‌تازگی اعلام کرد موفق به ساخت سیستم‌هایی انقلابی برای بازی The Last of Us Part II شده است که اجازه می‌دهند انسان‌های بسیار بیشتری با ضعف‌های جسمانی متفاوت بتوانند از آن لذت ببرند.

هیدئو کوجیما شایعات تصاحب آی‌پی P.T و Metal Gear Solid را رد کرد

هیدئو کوجیما در مصاحبه جدید خود با نشریه Livedoor News ضمن رد شایعات خرید آی پی بازی‌های P.T. و Metal Gear Solid، عملکرد مالی Death Stranding را کاملاً رضایت‌بخش و موفقیت آمیز توصیف کرد.

مصاحبه سازندگان بازی The Ascent، یکی از اولین آثار ایکس باکس سری ایکس

بازی The Ascent اولین اثر استودیوی تازه‌تأسیس Neon Giant پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بازی‌های جذاب کنسول ایکس‌باکس سری ایکس را دارد.

پلاتینیوم گیمز: تیم سازنده Bayonetta 3 «سخت مشغول ساخت بازی است»

هیدکی کامیا یک بار دیگر به هواداران اطمینان داده و چیزی به‌عنوان لغو روند ساخت Bayonetta 3 مطرح نبوده و فرایند توسعه آن «همچنان سخت در جریان است».

پلاتینیوم گیمز ظاهرا علاقه‌ای به خریداری شدن توسط مایکروسافت ندارد

آتسوشی اینابا، رئیس استودیوی پلاتینیوم گیمز در مصاحبه جدید خود اظهار داشته که این شرکت درحال حاضر علاقه‌ای به واگذاری نداشته و بیشتر روی ادامه‌ی انتشار مستقل بازی‌های خود تمرکز دارد.

مصاحبه تیم سازنده Final Fantasy 7 Remake در مورد پروسه ساخت بازی و داستان آن

به‌تازگی مصاحبه‌ای از تیم سازنده Final Fantasy VII Remake منتشر شده که اطلاعاتی را از پروسه ساخت بازی و همچنین نکاتی را از پایان‌بندی بازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

توضیحات بایوور از روند پیشرفت تغییرات اساسی بازی Anthem

کریستین دیلی، کارگردان استودیوی بایوور آستین، توضیحاتی را در خصوص روند پیشرفت اصلاحات گسترده بازی Anthem ارائه کرده است.

صفحه ۱ از ۱۲
تبلیغات