آخرین خبرهای شرکت آی دی سافتور

اید سافتور یک استودیو بازیسازی آمریکایی است که کار خود را در سال ۱۹۹۱ آغاز و مجموعه Doom را توسعه داده است.

بتسدا: بازی Doom بیش از ۱۳ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت

کمپانی بتسدا بالاخره اطلاعاتی جدید در رابطه با مدت گیم‌پلی بازی Doom منتشر کرد. طبق اعلام این شرکت، بازی تیراندازی آینده‌اش بیش از ۱۳ ساعت گیم‌پلی دارد که البته این زمان به درجه‌ی سختی بازی نیز مرتبط خواهد بود.

تماشا کنید: تاریخ انتشار رسمی بازی Doom مشخص شد

کمپانی بتسدا، ناشر بازی Doom، ضمن انتشار یک تریلر جدید از بازی، تاریخ انتشار آن را رسما اعلام کرد. بر این اساس، بازیکن‌ها می‌توانند در اردیبهشت‌ماه ۹۵ این بازی را تجربه کنند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

اولین نگاه جامع به بازی Doom (قسمت دوم)

در قسمت ابتدایی اولین نگاه جامع به بازی مورد انتظار Doom به بررسی بخش‌ تک‌نفره بازی و شاخه‌های مربوط به آن قسمت پرداختیم. در قسمت دوم و آخراین مقاله نیز اطلاعاتی در مورد بخش چند نفره و مادسازی را با شما به اشتراک می‌گذاریم. با زومجی همراه باشید.

اولین نگاه جامع به بازی Doom (قسمت اول)

پس از سال‌ها دوری با یکی از بهترین بازی‌های اول شخص تیراندازی، واقعا جای خالی یک اثر خونین و درست حسابی احساس می‌شد. اما Doom بازگشته تا به دیگران یاد دهد یک بازی اول شخص تیراندازی باید چگونه باشد. با زومجی و اولین نگاه به بازی Doom همراه باشید.

استودیو id Software به زودی شعبه‎ جدیدی در آلمان تاسیس می‌کند

استودیو id Software، توسعه‎دهنده‎ی بازی Doom، قرار است فعالیت خود را در شهر فرانکفورتِ آلمان گسترش دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه با زومجی همراه باشید

تاریخ انتشار بازی Doom توسط وب‌ سایت آمازون فرانسه مشخص شد

بنابر آخرین تغییرات پدید آمده در وب‌سایت آمازون فرانسه، تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Doom از ماه آوریل به ماه ژوئن تغییر کرده است که به احتمال زیاد، طی روزهای آینده شاهد تایید رسمی از سوی بتسدا مبنی‌بر صحت تاریخ عرضه اعلام شده نیز خواهیم بود. برای اطلاع از جزئیات خبر با زومجی همراه باشید.

نسخه جدید DOOM یک بازی سراسر هیجان خواهد بود

کارگردان نسخه جدید بازی DOOM اخیرا طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که این بازی یک اثر سراسر هیجان و مفرح خواهد بود و تمام المان‌های بازی برای القای این حس هم‌راستای یکدیگر خواهند بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

تماشا کنید: ویدیو نسخه دمو بازی Super Mario Bros 3 پس از ۲۵ سال منتشر شد!

به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد انتشار بازی Commander Keen، جان رومرو، بنیان‌گذار سابق اید سافت‌ور، یک ویدیو از نسخه دمو بازی Super Mario Bros 3 نمایش داده که به عنوان یک نمونه آزمایشی برای تحویل به نینتندو ساخته شده بود. با زومجی  و تماشای این ویدیو همراه باشید.

بازی کلاسیک سبک پلتفرمر «Dangerous Dave» به زودی برای iOS عرضه می‌شود

جان رومرو، پیش از این‌که برای طراحی بازی DooM مشهور شود، بازی در سبک پلتفرمر به نام Dangerous Dave برای مجله‌ای به نام UpTime ساخته بود و بعد‌ها بازی‌های زیادی بر اساس این سری برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شد که به زودی نسخه iOS آن هم عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

سیستم تیراندازی بازی Fallout 4 با کمک سازنده بازی Doom ساخته شده است

استودیو id software سازنده‌ی بازی‌های معروف Doom و Rage به استودیوی بتسدا گیمز برای بهبود سیستم تیراندازی بازی اکشن نقش آفرینی و دنیای بازشان یعنی Fallout 4 کمک‌های زیادی کرده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

تماشا کنید: ویدیو بخش چند نفره بازی DOOM

بتسدا یک تریلر جدید از گیم‌پلی بخش چند نفره بازی DOOM منتشر کرده که جزییات این بخش را که مبتنی بر اکشن سرعتی است، نمایش می‌دهد. برای مشاهده تریلر با زومجی همراه زومجی باشید.

تاریخ برگزاری نمایشگاه QuakeCon 2016 اعلام شد

نمایشگاه QuakeCon که به صورت اختصاصی برای نمایش بازی‌های کمپانی زِنیمَکس و شرکت‌های زیرمجموعه آن مانند بتسدا و id Software برپا می‌شود، سال آینده مجددا قرار است در هتل هیلتون آناتوله ایالت تگزاس برگزار شود. با زومجی و اطلاعاتی از زمان برگزاری این نمایشگاه همراه باشید.

بتسدا: بازی Doom توان رقابت با تمام بازی‌های تیراندازی دیگر را دارد

پس از این‌که اعلام شده بود بازی جدید DOOM رقابت سختی با بازی‌های تیراندازی دیگر خواهد داشت، پیت هاینس، ازمدیران بتسدا اعلام کرده است که این بازی توانایی رقابت با تمام بازی‌های هم‌سبک دیگر را دارد. با ادامه مطلب همراه زومجی باشید.

جدا از ابزار SnapMap، بازی DOOM از قابلیت مادسازی پشتیبانی نخواهد کرد

زمانی که در سال آینده میلادی شاهد عرضه بازی DOOM باشیم، این بازی جدا از ابزار SnapMap که کاربران با آن می‌توانند مراحل موردعلاقه خود را بسازند، از قابلیت محبوب مادسازی پشتیبانی نخواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

رقابت سخت بازی DOOM با بازی های بزرگی مانند Battlefield ،Call of Duty و Halo

با تاخیر یک دهه‌ای بازی DOOM و بزرگ‌تر شدن بازی‌هایی مانند Battlefield, Call of Duty و Halo، این بازی روزهای سختی برای رقابت با این سه سری اول‌شخص بزرگ پیش‌رو خواهد داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سازندگان بازی DOOM از تجربه شیرین خود در مراحل تولید این بازی می‌گویند

در جریان نمایشگاه Quakecon 2015، استودیو id software از تجربه شیرین خود در زمان تولید بازی مورد انتظار DOOM صحبت کرد که درادامه توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بخش داستانی بازی DOOM حالت co-op نخواهد داشت

باوجود محبوب شدن حالت co-op در بخش داستانی بازی‌های امروزی، بازی DOOM به بازیکنان اجازه نخواهد داد بخش داستانی را با دوستان خود تجربه کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سازنده Doom بخش چندنفره بازی را بدون توجه به ورزش‌های الکترونیکی‌ می‌سازد

مارتی استراتن تهیه کننده اجرایی استودیو سازنده Doom در جریان نمایشگاه کوایک‌-کان در مصاحبه‌ای گفت ای‌دی سافت‌ور  بازی Doom را بدون توجه به مسابقات ورزش‌های الکترونیکی‌ می‌سازد. با زومجی و ادامه این خبر همراه باشید

بتسدا: ما می‌خواهیم Doom با نرخ ۶۰ فریم و رزولوشن 1080p با بهترین گرافیک اجرا شود

برای استودیوی آی‌دی سافت‌ور سازنده‌ی بازی Doom، رسیدن به نرخ ۶۰ فریم به همراه رزولوشن 1080p مهم‌ترین هدف گرافیکی ممکن شناخته می‌شود. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

روند گیم پلی بازی DOOM مانند اِسکیت بازی در پارک است!

اگر نمایش فوق‌العاده زیبای بازی DOOM در نمایشگاه E3 2015 را مشاهده کرده باشید، حتما محیط‌های وسیع بازی هم چشم شما را گرفته است. درادامه با زومجی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در رابطه با فلسفه انجام این کار از زبان سازندگان این بازی جویا شوید.

صفحه ۱۲ از ۱۳