نویسنده: فراز پاشایی
// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰

معرفی مودم و روتر 4G نتربیت مدل NWR-M920

در این ویدیو قصد داریم مودم و روتر 4G نتربیت مدل  را که به‌عنوان یک مودم سیمکارت خور با قابلیت جابه‌جایی آسوده شناخته می‌شود، به شما عزیزان معرفی کنیم.

مدت زمان زیادی از رونمایی شرکت آونگ از برند نتربیت نگذشته است. برندی که در کنار سازگاری با کلیه شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت، در تلاش است با پیشروی از استاندارد‌های جهانی کیفیت مطلوب و خوبی را در اختیار مشتریان خود قرار بدهد. NWR-M920 یکی از جدیدترین مود‌م‌های شرکت نتربیت است که با گارانتی سه‌ساله آونگ عرضه می‌شود. مودم و روتر موردنظر از نوع سیمکارت خور بوده و کاربران قادر خواهند بود تا از آن در نقاط زیادی و بدون هیچ مشکلی برای اتصالی پایدار به اینترنت استفاده کنند.

پشتبانی از شبکه‌های 3G و 4G، راه‌اندازی آسان، سرعت دانلود و آپلود بالا، پشتیبانی از جدیدترین پروتوکل امنیتی بی‌سیم WPA3 و قابلیت تنظیم وی‌پی‌ان از نوع PPTP و L2TP،  تنها بخشی از ویژگی‌های خوب این دستگاه هستند. هم‌چنین NWR-M920 طراحی ساده و چشم‌نوازی دارد. استفاده از چهار آنتن ۵ دسی بل، آنتن‌دهی این مودم را افزایش می‌دهد. در این ویدیو معرفی کوتاهی از ویژگی‌های مودم نتربیت NWR-M920 داریم. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو موردنظر را تماشا کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده