نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

معرفی سیستم گیمینگ W-110 توسط شرکت مازستا

شرکت دانش و فناوری مازستا، در ادامه معرفی سیستم‌های جدید خود، اینبار سیستم گیمینگ جدیدی را با نام W-110 Gaming  معرفی کرده است. این سیستم که علاوه بر سرعت و کارایی از زیبایی خیره‌کننده‌ای برخوردار است، معرف یک دسکتاپ کامل و قدرتمند گیمینگ است.

شرکت مازستا، در راستای معرفی سیستم‌های مخصوص بازی خود، از سیستم گیمینگ جدیدی با نام W-110 رونمایی کرده است. این رایانه شخصی مخصوص بازی، ضمن داشتن سرعت و کارایی بالا، زیبایی چشم‌گیری نیز دارد.

در این سیستم از قدرت مادربرد Asus X99 Rampage V Extreme باجلوه دلنشین قرمز و مشکی استفاده شده است که این امتداد رنگی در سرتاسر کیس W-110 قابل مشاهده است.  حافظه اصلی سیستم بر اساس توان رم های Gskill TridentZ 3400Mhz   پایه‌گذاری شده است به گونه‌ای که در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرامین پردازشی را در اختیار پردازنده مرکزی Intel 5930K قرار دهد.


این سیستم که مطابق معمول سیستم های مازستا اورکلاک شده است، با سرعت خیره کننده ۴.۸ گیگاهرتز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و در کنار رم‌هایی با فرکانس 3400Mhz نوید یک سیستم گیمینگ قدرتمند را خواهد داد. سیستم خنک‌کنندگی این کیس بر پایه توان سرمایشی خنک‌کننده مایع خوش‌نام Corsair H110i GTX با چهار فن ۱۴ سانتیمتری در اطراف رادیاتور ۲۸۰ میلیمتری ، خنک‌کننده هوای G.skill Turbulence FT  و چندین فن کانالیزه شده در قسمت‌های مختلف کیس طراحی شده که همگی نوید کارکرد طولانی مدت و بدون نگرانی را در بالاترین سرعت ممکن در کنار قلپ تپنده‌ای به نام Corsair HX1200i به کاربران خواهد داد.
این سیستم با کارت‌های گرافیک سری GTX 980 , 980 TI  و TitanX به مشتریان عرضه خواهد شد تا توان پردازش گرافیکی بالایی را در بازی‌های رایانه‌ای جدید بدست آورند و بدون نگرانی از اندازه تصویر خروجی، امکان اتصال به چندین مانیتور را در بالاترین تنظیمات گرافیکی در اختیار داشته باشند.
نورپردازی رنگی با قابلیت تغییر ۱۶ میلیون رنگ با کنترلر رادیویی ، قابلیت اتصال به ابزارهای جانبی متفاوت و سکوت محض در زمان کار و از همه مهم‌تر گارانتی کامل سیستم از دیگر خصوصیات سیستم W-110 Gaming است.

این مطلب با همکاری DFM تهیه شده است


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده