// سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵

لنوو از لپ‌تاپ جدید مخصوص بازی در CES 2016 رونمایی کرد

کمپانی لنوو حضور شگفت‌انگیزی در نمایشگاه CES 2016 به عمل آورده و محصولات متنوعی را سازگار با سلیقه‌های مختلف معرفی کرده است. حال این کمپانی از یک لپ‌تاپ قدرتمند و بزرگ گیمینگ رونمایی کرده که توجه بسیاری به خود جلب کرده است.

لپ تاپ IdeaPad Y900 لنوو برای گیمرها طراحی شده است. این دستگاه از یک صفحه‌ی نمایش ۱۷.۳ اینچی استفاده خواهد کرد که بنا به درخواست کاربر می‌توان رزولوشن را حتی تا کیفیت اولترا اچ دی بالا برد. در زیر بدنه‌ی این لپ تاپ، کاربر می‌تواند به سلیقه‌ی خودش سیستم مورد نیاز را تعیین کند. از گزینه‌های موجود می‌توان به پردازنده‌ی اینتل i7 و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 اشاره کرد. کارت گرافیکی این دستگاه نیز GeForce GTX980M خواهد بود که تا ۴ گیگابایت حافظه‌ی جانبی را برای کاربر به ارمغان می آورد. حافظه‌ی گرافیکی داخلی دستگاه نیز ۴ گیگابایت است.

ideapad y900 screen keyboard from side ca304

این لپ‌تاپ لنوو از حافظه SSD استفاده خواهد کرد و در نسخه‌های مختلف تا ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت در دسترس خواهد بود . همچنین بر روی این دستگاه دکمه‌ای طراحی شده است که با فشار دادن آن میتوان توان کارکردن پردازنده، گرافیک و رم دستگاه را ارتقاء داد. لپ تاپ IdeaPad Y900 با این مشخصات، ارزان به دست متقاضی نخواهد رسید و قیمت نسخه‌ی ارزان آن برابر با ۱۹۹۹ دلار است و انتظار میرود که از خرداد ۹۵ برای عرضه‌ی عمومی در دسترس قرارگیرد.

[alert variation="alert-info"]اگر به اخبار این رویداد علاقه‌مند هستید، می‌توانید تمام مطالب مربوط به آن را در صفحه CES 2016 مشاهده کنید.[/alert]

منبع: زومیت


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده