نویسنده: فرشید معتمد
// جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵

بخش رادئون از ای‌ام‌دی جدا خواهد شد

اِی‌اِم‌دی دیروز از یک بازسازی سازمانی بزرگ در درونِ شرکت خود خبر داد که زیرمجموعه‌های متعدد پردازشِ بصری و گرافیکی خود را تحت یک هویت واحد ادغام می‌کند. برای ادامه‌ی این خبر مهم همراه ما باشید.

AMD-Radeon Group

این مجموعه‌ی واحد از این پس گروه فناوری‌های رادِئون نامیده می‌شود و توسط Raja Koduri به عنوان معاون ارشد مدیرعامل هدایت خواهد شد. Koduri قبلا با سمت معاونتِ بخش پردازش‌های بصری شرکت فعالیت داشته است. او از این پس مستقیما به مدیرعاملِ شرکت، Lisa Su گزارش خواهد داد و بخش‌های دیگر مرتبط با گرافیک (مثل بخش گرافیکِ تجاری و حرفه‌ای که توسط Sean Burke هدایت می‌شود) به او گزارش خواهند داد. همچنین کسب و کار نیمه سفارشی و پر سود ای‌ام‌دی که در تولید تراشه‌های مجتمعِ مورد استفاده در کنسول‌های بازی مانند پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان فعالیت دارد هم به گروه فناوری‌های رادئون خواهد پیوست.

Raja-Koduri

Koduri گفت:

ای‌ام‌دی یکی از معدود شرکت‌های دارای نیروهایی کارآمد و استعدادهای مهندسی برای تبدیل فرصت‌های پردازش همه جانبه‌ی در حال ظهور به واقعیت است.

او همچنین اضافه کرد:

اکنون با گروه فناوری‌های رادئون، یک تیم اختصاصی داریم که روی رشد و ارتقای کسب و کارمان تمرکز دارد، چرا که شرایط بی نظیری را برای حضور بهترین و درخشان‌ترین تفکرات در گرافیک فرآهم می‌سازیم تا صنعت ما را باز تعریف کنند.

نظر شما در مورد احیای مجدد بخش گرافیکی مستقل در شرکت ای‌ام‌دی چیست؟

منبع: Techpowerup


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده