نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۷

رونمایی ایسر از لپ تاپ های سری گیمینگ نیترو

کمپانی ایسر از جدیدترین لپ‌تاپ خود با نام Aspire V Nitro رونمایی کرد. این لپ‌تاپ که ظاهری ساده دارد برای گیمرهایی طراحی شده که دوست ندارند لپ‌تاپ‌های‌شان ظاهری فضائی داشته باشد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

لپ‌ تاپ جدید ایسر سری Aspire V Nitro، که ظاهری ساده و سیاه دارد، از سخت‌افزار مناسب انجام بازی‌های رایانه‌ای بهره می‌برد. این لپ‌تاپ در دو مدل ۱۵ اینچ و ۱۷ اینچ عرضه می‌شود.

 Aspire V Nitro دارای پردازشگرهای نسل ششم اسکای‌لیک i5 و i7 اینتل است و همچنین از پردازشگر گرافیکی انویدیا GTX960M تا ۴ گیگابایت حافظه بهره می‌برد. حافظه داخلی‌ این لپ‌تاپ تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD و رم دستگاه تا ۳۲ گیگابایت قابل شخصی‌ سازی است. همچنین پورت‌های USB تایپ سی‌ و تاندربولت نسخه ۳ نیز بر روی بالاترین مدل این سری که نامش «نسخه سیاه» (Black Edition) است، وجود دارند. تمامی‌ مدل‌های این سری علاوه بر نمایشگر Full HD، با نمایشگر 4K نیز عرضه می‌شوند.

با اینکه مدل‌های سری Nitro از لحاظ ظاهری از سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ مدل Predator این شرکت ساده تر هستند، از لحاظ وزنی خیلی‌ از این دستگاه‌ها سبک‌تر نیستند. بالاترین مدل ۱۵ اینچ این سری وزنی بالغ بر ۲.۳ کیلوگرم دارد. این لپ‌تاپ‌ها با وجود وزن نه‌چندان سبک‌شان، به راحتی‌ قابل حمل هستند. بر اساس ادعای ایسر، عمر مفید باتری این دستگاه‌ها ۸ ساعت است.

قیمت مدل ۱۷ اینچی‌ این سری از ۱۰۹۹ دلار و مدل ۱۵ اینچی‌ از ۹۹۹ دلار شروع می‌شوند اما شما اگر بخواهید پردازشگر مناسب بازی، هارد SSD و رم بیشتری بر روی سری Nitro داشته باشید، باید هزینه بسیار بیشتری پرداخت کنید. در زیر می‌توانید عکس‌ های لپ‌ تاپ را مشاهده کنید.

لپ‌تاپ‌های سری نیترو ایسر از ماه نوامبر (آبان) در آمریکای شمالی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

منبع: Engadget