// چهار شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۶

لنوو از ALL in One مخصوص سرگرمی رونمایی کرد

لنوو از سری جدید All in One مخصوص خانواده‌ها رونمایی کرد. برای آشنایی با سری AIO 700 که یک سیستم مناسب برای سرگرمی محسوب می‌شود با ما همراه شوید.

سری IdeaCentre AIO 700 که بیشتر مخصوص خانواده‌ها و گیمرهای دو آتشه است، در دو مدل عرضه خواهد شد. مدل اول این سری از صفحه نمایش ۲۴ اینچی و مدل بزرگتر دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی بهره خواهد برد. مدل ۲۴ اینچی دارای صفحه نمایش Ultra HD با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ است، در حالیکه رزولوشن مدل ۲۷ اینچی FullHD است. همچنین هر دو این مدل‌ها دارای قابلیت لمس با ده انگشت همزمان هستند.

مدل‌های سری AIO 700 لنوو دارای پردازشگرهای اینتل core i7 تا نسل ششم و پردازشگرهای گرافیکی انویدیا GTX 950A با دو گیگابایت حافظه مخصوص کارت گرافیک که در کنار رم تا ۱۶  گیگابایت و حافظه های داخلی تا ۲ ترابایت یک سیستم معقول برای گیمرها هستند.

این سیستم های قدرتمند همچنین دارای امکاناتی همچون بلندگوهای JBL، دوربین جلو با کیفیت فیلمبرداری 1080p و برخی امکانات اختصاصی اینتل همچون امکان تشخیص صدا دارا هستند.

AIO 700 همچنین دارای دو پورت USB 3.0 در کناره‌ها و سه پورت دیگر در پشت دستگاه است. از دیگر ورودی‌های دستگاه می‌توان به کارت خوان با قابلیت خواندن اطلاعات شش نوع حافظه، بلوتوث 4، درگاه HDMI برای اتصال به نمایشگرهای دیگر اشاره نمود. همچنین در بخش اتصالاتی نیز قابلیت بلوتوث 4و وای فای و شبکه نیز موجود است.

بر روی مدل‌های مختلف این سری ویندوز 10 به صورت پیش فرض نصب شده است. همچنین امکانات اختصاصی نرم افزاری لنوو همچون REACHit, SHAREit, Companion 3.0 و برخی نرم افزارهای معروف دیگر همچون آفیس ۲۰۱۳ نیز بر روی سیستم به صورت پیش فرض نصب شده است. قیمت مدل ۲۴ اینچی ۱۰۹۹  دلار است و مدل دارای صفحه نمایش ۲۷  اینچی نیز ۱۸۹۹ است.

منبع: زومیت


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده