نویسنده: فرشید معتمد
// شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۶

تماشا کنید: کامپیوتر دیواری قدرتمند گیمینگ Thermaltake

شرکت Thermaltake در سال‌های اخیر کیس‌های جالبی طراحی کرده و ساخته است که در نمایشگاهِ کامپیوتکس ۲۰۱۵ هم دیده بودیم. حالا آنها با محصول جدیدی بازگشته‌اند که یک شاسیِ پی‌سی دیواری است و با همکاری شرکت ایسوس ساخته شده است. با زومجی همراه باشید.

تِرمالتِک این شاسی جدید را در ویدیویی رونمایی کرده که نه تنها محصولِ نهایی و برخی مشخصات آن را نشان می‌دهد، بلکه تصویر دقیقتری از چگونگی طراحی این محصول، از شکل گیریِ ایده‌ی طراحی آن تا ساخت یک نمونه‌ی واقعی را نمایش می‌دهد.

این سیستم از یک مادربرد Sabertooth ساختِ ایسوس و کارت‌های گرافیکی سری STRIX همین شرکت استفاده می‌کند. تمام قطعات با خنک کننده‌ی مایع دوگانه خنک می‌شوند که می‌تواند همه چیز را در بالاترین راندمانِ ممکن نگه دارد. به راحتی می‌توان رادیاتورهای ۴۲۰ و ۳۶۰ میلی متری، سه مخزنِ مایع، دو دیسکِ SSD با مدل OCZ Vector 180 و منبع تغذیه‌ی ساخت ترمالتک را روی این شاسی منحصر به فرد مشاهده کرد.

پی‌سی روباز ترمالتک

مهمتر از همه اینکه این کیس فقط یک طرح مفهومیِ تخیلی و ناکارآمدی که افراد شرکت ترمالتک ارائه کرده باشند نیست، این محصولی واقعی است که قرار است به زودی هم عرضه شود.

توضیحات محصول می‌گوید:

این محصول دارای یک طراحیِ روباز حداقلی است که آماده است تا سخت‌ترین کارها را به عهده بگیرد، پی‌سی روبازِ جدید ترمالتک به زودی خواهد آمد

آیا چنین طرحی مطلوبِ نظر شماست؟ یا فضای خیلی زیادی تنها برای یک سیستم اشغال می‌کند؟ این طرح بهتر است یا کیس تغییر شکل دهنده‌ی ایسوس که قبلا معرفی کرده بودیم؟ نظرات خود را در بخشِ کامنت ها با ما در میان گذارید.

منبع: eteknix


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده