نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

تماشا کنید: رِیزِر و معرفی پیشرفته ترین ماوس گیمینگ جهان

شرکت Razer در جریان کنفرانس E3 2015 از محصولی با لقب پیشرفته‌ترین ماوس گیمینگ جهان رو‌نمایی کرد. با جزئیات این محصول خارق‌العاده با زومجی همراه باشید.

شاید سال‌ها پیش همین که یک ماوس درست کلیک می‌کرد و حرکتی روان داشت گزینه‌ی مناسبی برای خرید بود، اما امروزه شاهد هستیم که تجهیزات کامپیوتری، به خصوص تجهیزات گیمینگ، تا کجا پیشرفت کرده‌اند. در جریان کنفرانس E3 2015، شرکت رِیزِر که شرکتی صاحب نام در زمینه‌ی تولید تجهیزات گیمینگ می‌باشد، آخرین محصول خود از سری ماوس‌های گیمینگ خانواده‌ی مامبا (Mamba) را معرفی کرد؛ ماوس هایی که در بین گیمر‌های حرفه‌ای زبان زد هستند.

این شرکت این نسخه‌ی بیسیم و 150 دلاری از سری مامبا را پیشرفته‌ترین ماوس گیمینگ جهان نامید. باید اعتراف کرد که شاید این نامگذاری خیلی هم تبلیغاتی نباشد، زیرا این ماوس امکاناتی بیشتر از آنچه که نیاز یک گیمر حرفه‌ای است را در اختیار شما قرار می‌دهد. حسگر لیزری این ماوس دقت خیره‌کننده‌ی 16000 DPI را ارائه می‌دهد که تنظیمات DPI آن را با دقت باور نکردنی یک DPI (!) می‌توان تنظیم کرد (مقدار استاندارد دقت تنظیمات پنجاه DPI است).

یکی دیگر از مزیت‌های این ماوس که دقت پاسخگویی یک میلی‌ثانیه دارد، قابلیت تنظیم فشار لازم برای کلیک کردن است که به شما اجازه می‌دهد تا تعیین کنید که با چه میزان فشار بر روی راست-کلیک یا چپ-کلیک، کلیک کردن صورت گیرد. برای این قابلیت، این ماوس طیفی از 14 انتخاب به شما می‌دهد تا مقدار فشار دلخواه خود را تنظیم کنید.

چراغ‌های روی این ماوس قابلیت نمایش 16.8 میلیون رنگ را دارد که به شما این امکان را می دهد تا از بین طیف وسیعی از رنگ ها، رنگ مورد نظر خود را برای چراغ های ماوستان انتخاب کنید؛ ویژگی ای که این محصول را دوست‌ داشتنی‌تر می‌کند.

شرکت رِیزِر همچنین برای کسانی که قابلیت تنظیم فشار لازم برای کلیک کردن برایشان اهمیتی ندارد، یک ماوس بسیار عالی دیگر از خانواده‌ی مامبا را به نام Tournament Edition Mamba با قیمت 90 دلار معرفی کرده است که از قابلیت تغییر رنگ چراغ‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. آیا حرف‌هایی مانند "نمی‌توان گفت که این ماوس را ربات‌ها سر هم کردند و این ماوس پیشرفته‌ترین ماوس جهان نیست" را نمی‌توان بیان کرد؟ در پاسخ باید گفت که چرا، می‌توانیم چنین حرف‌هایی بر زبان بیاوریم، اما باید حواسمان هم باشد که داریم دروغ می‌گوییم!

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این ماوس زیبا را تماشا کنید:

دانلود ویدیو

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده