نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۰

ایسر مانیتور گیمینگ فوق عریض Predator X49 X با پنل QD-OLED را معرفی کرد

ایسر از مانیتور گیمینگ فوق عریض Predator X49 X با پنل ۲۴۰ هرتزی QD-OLED رونمایی کرد. این مانیتور تجربه‌ای روان را برای بازی‌ها ارائه می‌دهد.

ایسر پس از انتشار یک تیزر تبلیغاتی پیش از نمایشگاه Computex، جزئیات مربوط‌به مانیتور OLED رده بالای خود را فاش کرد. تاکنون هیچ مشخصات رسمی یا معرفی رسمی‌ای در رابطه با این محصول وجود نداشت. ایسر به‌تازگی ویدیویی منتشر کرده است که جزئیات مهمی در مورد این مانیتور را به نمایش می‌گذارد.

مانیتور گیمینگ فوق عریض جدید ایسر Predator X49 X نام دارد. این مانیتور ۴۸/۹ اینچی از پنل QD-OLED سامسونگ با وضوح ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (DQHD) و نسبت تصویر ۳۲:۹ بهره می‌برد. این مانیتور همچنین از فناوری‌های HDR DisplayHDR 1400 ،G-SYNC Ultimate و ELMB Sync پشتیبانی می‌کند. ایسر هنوز قیمت و تاریخ عرضه Predator X49 X را به‌طور رسمی اعلام نکرده است.

مانیتور گیمینگ فوق عریض Predator X49 X شرکت ایسر

مانیتور گیمینگ فوق عریض Predator X49 X شرکت ایسر

ایسر در مورد میزان روشنایی، عدد ۲۵۰ نیت برای حالت عادی و ۱۰۰۰ نیت را برای حداکثر روشنایی تأیید کرده است. این مانیتور همانند اکثر پنل‌های OLED رده بالا، گواهینامه DisplayHDR True Black 400 را دریافت و از حالت HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. این مانیتور دارای نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۰/۳ میلی‌ثانیه است که باعث ایجاد تصویری روان در بازی‌ها می‌شود. همچنین از فناوری AMD FreeSync Premium برای همگام‌سازی نرخ تازه‌سازی مانیتور با کارت گرافیک و جلوگیری از پارگی تصویر (Screen Tearing) پشتیبانی می‌کند.

برای اتصال به کامپیوتر، این مانیتور از پورت‌های HDMI 2.1 یا DisplayPort 1.4 بهره می‌برد. علاوه‌براین یک درگاه USB Type-C نیز وجود دارد که امکان انتقال تصویر باکیفیت و همزمان تأمین برق دستگاه تا ۹۰ وات را فراهم می‌کند. همچنین یک سوئیچ KVM داخلی برای کنترل دو کامپیوتر با یک صفحه‌ کلید و ماوس و پشتیبانی از اتصال دو ورودی برای نمایش همزمان محتوای دو دستگاه با کیفیت 2K تعبیه شده است.

دانلود از آپارات

ایسر هنوز مشخصات کامل، قیمت و تاریخ عرضه مانیتور Predator X49 X را به‌طور رسمی تأیید نکرده است، بااین‌حال انتظار می‌رود که این مانیتور با قیمت بالایی به بازار عرضه شود.


منبع VideoCardz.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده