نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۹

کنترلر هاب گیمینگ سامسونگ در CES 2024 معرفی شد

سامسونگ در جریان رویداد CES 2024 کنترلر مخصوص خود که به‌طور ویژه برای پلتفرم Samsung Gaming Hub روی تلویزیون‌های این شرکت طراحی شده است، رونمایی کرد.

شرکت سامسونگ مانند بسیاری از غول‌های صنعت تکنولوژی حضور مؤثر و فعالی در رویداد سالانه CES داشته است، اما امسال توجه این شرکت کره‌ای به‌طور ویژه روی صنعت گیمینگ و تجهیزات مربوط با آن متمرکز شده است. براساس توضیحات مدیران سامسونگ، از این به بعد تجهیزات و لوازم زیادی را با برچسب «Designed for Samsung Gaming Hub» خواهیم دید که تست‌های دقیق و متعددی برای سنجش سازگاری، کیفیت، عملکرد، امنیت و ایمنی آن برای محصولات سامسونگ روی آن‌ها انجام شده است. یکی از اولین محصولاتی که در قالب این برنامه معرفی می‌شود، کنترلر وایرلس REPLAY نام دارد.

ژیو ها، رئیس گروه همکاری با سرویس‌های سامسونگ در جریان رویداد CES 2024 در اینباره می‌گوید: «سامسونگ نقش ضروری و غیرقابل انکار اکسسوری‌ها و لوازم جانبی در ارتقاء تجربه گیمینگ را به خوبی تشخیص داده و یکی دیگر از پروژه‌هایی را که با توضیح «طراحی شده برای هاب گیمینگ سامسونگ» از راه می‌رسند معرفی می‌کند. طی این برنامه، همکاری ما با شرکای مورد اعتمادمان به تولید لوازم جانبی کاربردی برای بهبود تجربه جذاب گیمینگ در این هاب منجر می‌شود.»

کنترلر مخصوص Samsung Gaming Hub

کنترلر وایرلس REPLAY که ۴۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده، یک گیم پد بی‌سیم مجهز به باتری قابل شارژ است که با هربار شارژ امکان بهره‌گیری از ۴۰ ساعت تجربه گیمینگ را برای کاربر میسر می‌سازد. فناوری بلوتوث به کار رفته در این دسته تا فاصله ۳۰ فوت (۹ متر) از تلویزيون‌های سامسونگ را با زمان تأخیر پایین تحت پوشش قرار داده و کلید مخصوص Samsung Gaming Hub تعبیه شده روی آن امکان دسترسی مستقیم به پلتفرم گیمینگ سامسونگ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین با استفاده از این کلید می‌توان به قابلیت روش و خاموش کردن و تنظیم صدای تلویزیون نیز دسترسی ساده‌ای داشت.

البته که کاربران همچنان امکان استفاده از سایر کنترلرهای بلوتوثی یا USB خود را برای بهره‌گیری از قابلیت‌های هاب خواهند داشت. فهرست کنترلرهای تحت پشتیبانی سامسونگ شامل: کنترلرهای ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، ایکس باکس الیت سری 2، ایکس باکس اداپتیو، دوال شاک 4 و دوال سنس پلی استیشن، آمازون لونا، انویدیا شیلد، لاجیتک F310 و F510 و F710، کنترلر PowerA MOGA XP5-X Plus و Joytron CYVOX DX می‌شود.

نمای پشتی کنترلر Samsung Gaming Hub

Samsung Gaming Hub از بیشتر سرویس‌های آنلاین استریمینگ مبتنی بر کلاود مانند انویدیا GeForce NOW، ایکس باکس گیم پس آلتیمیت، Boosteroid، آمازون لونا، Utomik و Antstream Arcade و Blacknut پشتیبانی می‌کند. همچنین این هاب با پلتفرم‌هایی مانند توییچ، یوتیوب و اسپاتیفای نیز یکپارچه شده است. نکته قابل ذکر دیگر این است که تلویزیون‌های عرضه شده از سال ۲۰۲۲ سامسونگ به همراه شماری از مانیتورهای عرضه شده در دو سال گذشته امکان بهره‌مندی از قابلیت‌های هاب را خواهند داشت.

کنترلر REPLAY برای پیش‌فروش ازطریق وبسایت رسمی PDP در دسترس قرار دارد و در آینده ازطریق دیگر فروشگاه‌های آنلاین از جمله آمازون و بست بای نیز به فروش خواهد رسید.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده