نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

کارت‌های گرافیک سری RTX 40 را با ۳ ماه اشتراک رایگان گیم پس خریداری کنید

انویدیا کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX 40 را به‌همراه ۳ ماه اشتراک رایگان گیم پس به خریداران عرضه می‌کند.

خریداران کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX 40 از حالا به بعد می‌توانند از سه ماه اشتراک رایگان سرویس گیم پس در کامپیوتر نیز بهره‌مند شوند. این برنامه بخشی از همکاری تبلیغاتی انویدیا است که تا ۱۸ دی ۱۴۰۲ (۸ ژانویه ۲۰۲۴) اعتبار دارد و خریداران به‌صورت آنی به اشتراک رایگان خود دسترسی خواهند داشت.

برای بهره‌مندی از ۳ ماه اشتراک گیم پس تنها باید یکی از کارت‌های RTX 30 را خریداری کنید

برای استفاده از این باندل باید صرفا یکی از کارت‌های گرافیک RTX 4090 ،RTX 4080 ،RTX 4070 و RTX 4060 یا نسخه‌های Ti این محصولات را خریداری کنید تا برای مدت زمانی مشخص بدون محدودیت به بازی‌های سرویس گیم پس دسترسی پیدا کنید. این اشتراک دسترسی کاربران به PC Game Pass را فراهم می‌کند، نه نسخه Ultimate که ازطریق کنسول‌های ایکس باکس به مشترکین ارائه می‌شود.

خریداران این کارت‌ها درکنار اشتراک گیم پس به سرویس استریمینگ GeForce NOW Priority نیز دسترسی خواهند داشت. این سرویس امکان استریم بازی‌ها روی تجهیزات دیگری را برای مشترکین خود فراهم می‌کند که کنترلرها یا کیبورد لازم برای آن‌ها فراهم شده باشد. تهیه‌ طرح اشتراکی Priority ماهانه ۸٫۹۹ دلار هزینه روی دست کاربر می‌گذارد.

برای استریم بازی فورتنایت با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه روی دستگاه‌های اندرویدی باید حتما مشترک گران‌ترین طرح GeForce Now باشید که ماهانه ۱۹٫۹۹ دلار هزینه دارد. انویدیا می‌گوید سرویس گیمینگ ابری آن‌ها اکنون میزبان ۱٬۳۰۰ بازی است که ازطریق فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز استور دردسترس قرار دارند.

باندل کارت های گرافیک RTX 40 با اشتراک گیم پس

شرایط و قوانین برخورداری از این طرح تبلیغاتی برای مناطق و کشورهای مختلف متفاوت است که احتمالاً بیشتر تحت تأثیر توافقات لایسنسی برای سرویس‌های گیم پس و جیفورس ناو در مناطق مختلف است. به‌هرحال فهرستی از کشورهای مجاز برای بهره‌مندی از این طرح اعلام شده است که در برخی موارد سرویس GeForce NOW Priority در دسترس قرار ندارد و در مواردی هم امکان فروش قانونی کارت گرافیک RTX 4090 وجود ندارد.

با اینکه طول مدت سه‌ماهه این طرح شاید محدود و کم به‌نظر برسد، اما فرصت خوبی برای تجربه بازی‌هایی مانند استارفیلد یا Lies of P است که بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی فراهم شده است. می‌توان در آینده انتظار فراگیر شدن بیشتر این پیشنهاد‌ها سه‌ماهه را نیز داشت. شرکت AMD هم قبلاً چنین پیشنهادی را برای خریداران محصولات خود ارائه کرده بود.


منبع videocardz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده