نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۹

عرضه باندل کارت‌های گرافیک RTX 40 انویدیا با بازی‌ Alan Wake 2

انویدیا اعلام کرده که بازی Alan Wake 2 با برخورداری از DLSS 3.5 و Reflex در زمان عرضه، برای خریداران برخی کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX 40 رایگان خواهد بود.

بازی Alan Wake 2 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سبک وحشت و بقا از استودیوی رمدی اینترتینمنت است که به‌عنوان دنباله‌ای برای قسمت اول و موفق آن در سال ۲۰۱۰ منتشر می‌شود و اپیک گیمز ناشر این بازی است. نکته قابل‌توجه بازی Alan Wake 2، برخورداری از جدیدترین تکنولوژی‌های انویدیا شامل DLSS 3.5 و Reflex است که تاکنون بارها توسط تیم سبز در ویدیوهای فنی و تبلیغاتی این شرکت مورد تأکید قرار گرفته است.

این ویژگی‌ها بهبودهای بصری و عملکردی قابل توجهی را برای فهرست محدود بازی‌های تحت پشتیبانی DLSS 3.5 به همراه می‌آوردند. علاوه‌براین، همکاری تجاری انویدیا و رمدی باعث شده تا شاهد عرضه نسخه‌های رایگانی از این بازی به‌صورت باندل با کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX 40 باشیم. پی سی گیمرها با خرید کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4070 و RTX 4070 Ti یا مدل‌های بالاتر آن شامل 4080 و 4090 برای سیستم گیمینگ خود می‌توانند یک نسخه رایگان از این بازی را هدیه بگیرند.

عرضه بازی Alan Wake 2 با کارت های گرافیک انویدیا

همچنین لپ‌تاپ‌هایی که به پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4090 Laptop و RTX 4080 Laptop و RTX 4070 Laptop مجهز هستند نیز شامل این باندل می‌شوند. بنابراین کارت‌های گرافیک اقتصادی سری RTX 4060 و مدل‌های لپ‌تاپ 4060 و 4050 از این طرح که تا تاریخ ۱۷ نوامبر ادامه خواهد داشت مستثنی شدند. لازم به ذکر است که تنها فروشندگان و جمع‌آوری کنندگان سیستم‌ منتخبی قادر به ارائه این خدمات خواهند بود. بنابراین پیش از خرید باید فهرست منابع تأیید شده انویدیا برای بهره‌مندی از این طرح بررسی شود.

بعد از خرید محصول مورد نظر، ازطریق یک پیام ایمیل نحوه دریافت باندل شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. بعد از آن Alan Wake 2 را در اکانت اپیک گیمز استور خود خواهید یافت. توسعه‌دهندگان استودیوی رمدی اخیراً صحبت‌های زیادی درباره ویژگی‌ها و نکات جالب توجه Alan Wake 2 داشتند که از میان آن‌ها باید به وجود یک حالت پرفرمنس کاربردی و مؤثر با قابلیت اجرای بازی روی نرخ فریم ۶۰ اشاره کرد.

همچنین این بازی به طولانی‌ترین بازی ساخته شده توسط آن‌ها تبدیل خواهد شد. این بازی با ارائه ۲۰ ساعت زمان گیم‌پلی بازی، یک رکورد برای استودیوی سازنده بازی‌های Control و مکس پین محسوب می‌شود. Alan Wake 2 در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) برای پلتفرم پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع videocardz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده