نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

معرفی نسخه محدود کارت‌ گرافیک و CPU شرکت AMD با طرح استارفیلد

AMD از نسخه ویژه و Limited edition کارت‌ گرافیک Radeon RX 7900 XTX و پردازنده Ryzen 7 7800X3D خود با مضامین بازی مورد انتظار Starfield رونمایی کرد.

AMD و بتسدا در جریان رویداد QuakeCon 2023 با همکاری هم از نسخه‌ی مخصوصی از کارت گرافیک Radeon RX 7900 XTX در ارتباط با بازی استارفیلد رونمایی کردند. AMD که در عرضه بازی RPG و فضایی بتسدا یک قرارداد همکاری انحصاری در اختیار دارد، متعهد شده تا عملکرد پردازنده‌ها و کارت‌های گرافیک خود را از زمان عرضه این بازی برای کاربران نسخه پی سی آن به بهترین نحو ممکن بهینه‌سازی کند تا لذت تجربه‌ی استارفیلد را برای کاربران محصولات تیم قرمز دوچندان کند. در همین راستا، علاقه‌مندان به سخت‌افزار گیمینگ AMD می‌توانند با خرید نسخه مخصوصی از کارت گرافیک Radeon RX 7900 XTX بیشتر برای این بازی آماده شوند.

نسخه Starfield Limited edition کارت گرافیک Radeon RX 7900 XTX

نسخه Starfield Limited edition کارت گرافیک Radeon RX 7900 XTX

نسخه Starfield Limited edition کارت گرافیک Radeon RX 7900 XTX

البته متأسفانه باید گفت که این کارت ازطریق فروشگاه‌های عادی قابل خریداری نخواهد بود. درواقع تنها راه به‌دست آوردن این کارت ازطریق قرعه کشی تعیین‌شده‌ی AMD است. AMD در نظر دارد تا تنها ۵۰۰ عدد از این کارت‌ها را تولید و همه‌ی آن‌ها را به‌صورت جایزه توزیع کند. البته درکنار این کارت گرافیک یک پردازنده Ryzen 7 7800X3D نیز معرفی شده که با بسته‌بندی مخصوص سفید و مشکی عرضه می‌شود.

CPU و GPU مخصوص Starfield Edition منحصراً ازطریق QuakeCon توزیع می‌شود. اگر کاربر علاقه‌مند به برنده شدن یکی از این کارت‌ها باشید، باید اکانت AMD و بتسدا را فالو کنید و اطلاعات لازم را به‌دست آورید. AMD دو سال پیش هم در همکاری با ایکس باکس یک کارت گرافیک Radeon RX 6900 XT را با فرم Halo Infinite به همین شکل عرضه کرد.

علاوه‌بر این، براساس اعلام رسمی AMD، باندل بازی Starfield به‌همراه پردازنده‌های سری Ryzen 7000 این شرکت و همچنین کارت‌های گرافیک Radeon RX 6600 به بالای آن‌ها، در تاریخ ۱۱ ژوئیه (۲۰ تیر) برای سفارش در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

براساس اطلاعاتی که توسط AMD Taiwan ارائه شده، این باندل از تاریخ ۲۰ تیر تا ۸ مهر در دسترس خریداران قرار خواهد داشت. گیمرهایی که تجهیزات جدید AMD را خریداری می‌کنند، این فرصت را دارند تا کد بازی خود را تا آخر ماه اکتبر دریافت کنند.

استارفیلد یک بازی علمی تخیلی و نقش آفرینی از بتسدا است که اولین‌بار در جریان رویداد E3 2018 معرفی شد و برای پی سی و کنسول‌های ایکس باکس منتشر خواهد شد. بازیکنان در تجربه فراگیر این بازی به‌عنوان یک کاوشگر فضایی دنیای وسیعی را برای ماجراجویی در مقابل خود می‌بینند که با نگرشی آینده‌نگرانه و تلفیقی از داستان‌سرایی، حق انتخاب بازیکنان و المان‌های نقش‌آفرینی که بازی‌های بتسدا با آن‌ها شناخته می‌شوند، وعده‌ی یک تجربه جذاب و درخور توجه را به علاقه‌مندان این سبک می‌دهد.

بازی استارفیلد قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ سپتامبر) عرضه شود. AMD اسپانسر انحصاری نسخه پی سی بازی محسوب می‌شود و از روز نخست عرضه، پشتیبانی از تکنولوژی آپ اسکیل FSR2 را برای آن به ارمغان خواهد آورد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع videocardz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده