نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۵

مدیر نوآوری سابق سری Mass Effect برای کار روی هولولنز به مایکروسافت پیوست

کِیسی هادسون، مدیر نوآوری سابق سری Mass Effect که سال گذشته از استودیو بایوور جدا شد، در حال آماده‌سازی برای رفتن به کمپانی مایکروسافت و کار روی هدست واقعیت افزوده آن‌ها با نام هولولنز است. با زومجی همراه باشید.

هادسون اعتبار خود را در استودیو بایوور و کار روی بازی‌هایی مانند Star Wars: Knights of the Old Republic و سه‌گانه Mass Effect بدست آورد. وی در سال ۲۰۱۴ برای یافتن فرصت‌های شغلی جدید بایوور را ترک کرد و حال درکنار ردموندی‌ها در حال کار روی برند ایکس‌باکس و هدست هولولنز است.

هادسون در وبلاگ رسمی مایکروسافت در این رابطه گفت:

به‌عنوان مدیر نوآوری استودیوهای مایکروسافت، تمرکز اصلی من روی ایده‌های جدید برای هولولنز است. مانند بسیاری از کسانی که در طول این یک سال با آن‌ها صحبت کردم، از پتانسیل این‌گونه تکنولوژی‌ها بسیار هیجان‌زده هستند. احساس می‌کنم کاری که مایکروسافت با واقعیت افزوده و محاسبات هولوگرافیکی انجام داده در چند سال آینده روش ارتباط ما با تکنولوژی را تغییر خواهد داد. ملحق شدن به این تیم با استعداد و کارکردن روی چیزی که از پایه نقش کامپیوترها را در زندگی ما تغییر خواهد داد برای من افتخار است.

واقعیت مجازی و افزوده این روزها بحث اصلی دنیای تکنولوژی هستند. سونی درحال کار روی هدست خود با نام مورفیوس و آکیلوس و وَلو هم درحال کار روی هدست‌های مخصوص خود برای رایانه‌های شخصی هستند. با این حال تنها راه کشاندن مخاطبان به سمت این تکنولوژی، بازی‌های کُشنده و نفس‌گیر است. ظاهرا مایکروسافت با کمک کارگردان سابق سری Mass Effect قصد دارد به این مهم برسد.

هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارند، اما در نمایشگاه E3 2015 احتمالا اخبار زیادی را در رابطه با آن‌ها خواهیم شنید.

منبع: Venturebeat


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده