نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۸

تاریخ آغاز عرضه باندل محصولات AMD با بازی Starfield

AMD تأیید کرده که باندل بازی Starfield به‌همراه پردازنده‌های سری Ryzen 7000 و کارت‌های گرافیک Radeon RX 6600 و مدل‌های بالاتر از آن به‌زودی عرضه خواهد شد.

هفته گذشته فروشگاه آنلاین Newegg جزئیات جدیدی از باندل بازی جدید محصولات AMD، شامل بازی Starfield را فاش کرد. بعد از آن فروشگاه‌های دیگر نیز به تأیید این باندل پرداخته و نهایتاً صفحه رسمی آن توسط AMD تایوان راه‌اندازی شد. براساس اعلام رسمی AMD، باندل بازی Starfield به‌همراه پردازنده‌های سری Ryzen 7000 این شرکت و همچنین کارت‌های گرافیک Radeon RX 6600 به بالای آن‌ها، در تاریخ ۱۱ ژوئیه (۲۰ تیر) برای سفارش در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

براساس اطلاعاتی که توسط AMD Taiwan ارائه شده، این باندل از تاریخ ۲۰ تیر تا ۸ مهر در دسترس خریداران قرار خواهد داشت. گیمرهایی که تجهیزات جدید AMD را خریداری می‌کنند، این فرصت را دارند تا کد بازی خود را تا آخر ماه اکتبر دریافت کنند.

باندل محصولات AMD با بازی Starfield

همان‌طور که اشاره شد، این مجموعه از نظر سخت‌افزاری محدود به تراشه‌های AMD Ryzen 7000 نخواهد شد؛ بلکه پردازنده‌های گرافیکی Radeon نیز در آن گنجانده شده است. ضمن اینکه از نظر محصولات گرافیکی، نه‌تنها سری RDNA3 بلکه محصولات خانواده RDNA2 نیز در این بسته به چشم می‌خورند که از سری Radeon RX 6600 آغاز می‌شوند. بنابراین به‌جز کارت‌های گرافیک سری 6500 و 6400، تمامی محصولات این نسل و نسل قبلی گرافیک‌های AMD در این باندل حضور خواهند داشت.

این باندل به دو نسخه تقسیم شده که نسخه Standard Edition و Premium Edition را شامل می‌شوند. نسخه گران‌قیمت‌تر پریمیوم ادیشن، ۲۸۹۰ دلار قیمت داشته و ۵ روز زودتر دسترسی بازیکنان به وضعیت دسترسی زودهنگام بازی را برقرار می‌کند؛ همچنین این نسخه برای تمامی پردازنده‌های Ryzen 9 7000 و کارت‌های گرافیک Radeon RX 7900 یا Radeon RX 6700 به بالا در دسترس خواهد بود. در سمت مقابل باندل استاندارد ادیشن بازی با قیمت ۱۹۹۰ دلار را خواهیم داشت که با پردازنده‌های Ryzen 7 و Ryzen 5 7000 و همچنین گرافیک‌های Radeon 6600/7500 عرضه می‌شود.

نسخه های مختلف باندل استارفیلد با پردازنده و کارت های گرافیک AMD

استارفیلد یک بازی علمی تخیلی و نقش آفرینی از بتسدا است که اولین‌بار در جریان رویداد E3 2018 معرفی شده و برای پی سی و کنسول‌های ایکس باکس منتشر خواهد شد. بازیکنان در تجربه فراگیر این بازی به‌عنوان یک کاوشگر فضایی دنیای وسیعی را برای ماجراجویی در مقابل خود می‌بینند که با نگرشی آینده نگرانه و تلفیقی از داستان سرایی، حق انتخاب بازیکنان و المان‌های نقش‌آفرینی که بازی‌های بتسدا با آن‌ها شناخته می‌شوند، وعده‌ی یک تجربه جذاب و درخور توجه را به علاقه‌مندان این سبک می‌دهد.

بازی استارفیلد قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ سپتامبر) عرضه شود. AMD اسپانسر انحصاری نسخه پی سی بازی محسوب می‌شود و از روز نخست عرضه، پشتیبانی از تکنولوژی آپ اسکیل FSR2 را برای آن به ارمغان خواهد آورد.


منبع videocardz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده