نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

عرضه باندل کارت گرافیک سری RTX 40 انویدیا با بازی دیابلو ۴

کاربران کامپیوتر می‌توانند تا ماه آینده با خریداری یکی از کارت‌های گرافیک سری RTX 40 انویدیا به رایگان صاحب یک نسخه از بازی Diablo IV شوند.

درحالی‌که طرفدارها برای انتشار بازی اکشن نقش‌آفرینی Diablo IV شرکت Blizzard Entertainment انتظار می‌کشند، شرکت انویدیا با پیشنهادی ویژه به‌سراغ کاربرانی آمده است که قصد تهیه یکی از کارت‌های گرافیک تازه جی‌فورس در چند هفته آینده را دارند. انویدیا با انتشار پست جدیدی اظهار داشت که با خریداری کارت‌های RTX 4070 ،4070 Ti ،4080 و 4090 یا سیستم‌های پیش‌ساخته مجهزبه آن‌ها به رایگان صاحب کد دیجیتال بازی دیابلو ۴ می‌شوید.

این کد دیجیتالی شامل آیتم‌های اضافی درون بازی برای Diablo IV و دیگر آثار بلیزارد نظیر بازی World of Warcraft، بازی Diablo III و بازی Diablo Immortal است. شرکت انویدیا اعلام کرد که بتای Server Slam آتی بازی دیابلو ۴ از فناوری DLSS 3 کارت‌های گرافیک سری ۴۰ جی‌فورس پشتیبانی می‌کند تا بازیکن‌ها بتوانند نرخ فریم بهتری دریافت کنند. این تست بتا در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت (۱۲ تا ۱۴ می) در دسترس قرار می‌گیرد.

نسخه کامل Diablo IV از فناوری DLSS 3 پشتیبانی می‌کند و امکان استفاده از قابلیت ری-تریسینگ نیز مدتی پس از عرضه به بازی اضافه خواهد شد. برای تصاحب کد دیجیتالی رایگان دیابلو ۴ می‌توان کارت‌های گرافیک سری RTX 40 را از شرکت‌هایی نظیر زوتاک، گیگابایت، ایسوس و MSI خریداری کرد. بازیکن‌ها اکنون قادر به دانلود جدیدترین درایور کارت‌های گرافیک NVIDIA هستند که تجربه بهتری از بتای Server Slam را در اختیار می‌گذارد.

بازی Diablo 4 برای انتشار در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ (۶ ژوئن ۲۰۲۳) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. راد فرگوسن، مدیرکل دیابلو قبلا تأیید کرد که «هیچ برنامه‌ای برای عرضه دیابلو ۴ روی گیم پس وجود ندارد». با اینکه امکان تغییر این وضع در آینده وجود دارد، اما برای تجربه بازی در ماه ژوئن باید به‌سراغ خریداری یک نسخه از آن بروید.


منبع Neowin
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده