نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۳

برنامه ریزی انویدیا برای عرضه RTX 4060 Ti تا ماه آینده

انویدیا با به‌روزرسانی اطلاعیه صدور مجوز انتشار اطلاعات فنی کارت گرافیک GeForce RTX 4060 Ti، به احتمال عرضه این محصول تا آخر ماه می اشاره دارد.

جدیدترین خبری که مستقیماً توسط انویدیا به شرکای تجاری این شرکت ابلاغ شده، نشان می‌دهد که هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه کارت‌های گرافیک RTX 4060 Ti و RTX 4060 تعیین نشده است. هرچند به نظر می‌رسد که نسخه Ti این کارت تا آخر ماه می (اوایل خرداد) به مرحله عرضه برسد اما در خصوص مدل غیر Ti کارت گرافیک 4060 هنوز تاریخی برای آزاد کردن مجوز انتشار اطلاعات تعیین نشده است.

درواقع فرایند عرضه کارت گرافیک RTX 4060 Ti از همین حالا شروع شده و چیزهایی مانند فهرست نشریات و اینفلوئنسرهایی که قرار است به بررسی این محصول بپردازند تاکنون تعیین شده است. از طرفی انویدیا در نظر دارد تا عرضه‌ی محصولات جدید خود را از پنجم این ماه به کانال‌های عرضه شروع کند و به همین دلیل است که اخیراً تصویر یا اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.

زمانبندی عرضه کارت گرافیک GeForce RTX 4060 Ti

نکته جالب توجه درباره RTX 4060 Ti این است که انویدیا در این مدل از بُرد یکسانی نسبت به RTX 3060 Ti استفاده می‌کند که PG190 نام دارد. این کار معمولاً در نسل جدید کارت‌های گرافیک تیم سبز دیده نمی‌شود، اما می‌تواند به قیمت پایین‌تر این محصول منجر شود. در هر حال خانواده‌ی محصولات RTX 40 توان مصرفی پایین‌تری دارند و سیستم خنک‌کننده RTX 3060Ti می‌تواند برای سری 4060 نیز مناسب باشد. البته مدل غیر Ti کارت گرافیک RTX 4060 از برد جدید PG173 استفاده می‌کند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع videocardz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده