نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۸

دریافت یک GPU رایگان Arc A750 با خرید کارت گرافیک RTX 4090

فروشگاهی در ژاپن به تعدادی از خریدارانی که در تاریخ تعیین شده اقدام به خرید کارت گرافیک GeForce RTX 4090 کنند، یک کارت گرافیک رایگان اینتل آرک A750 هدیه می‌دهد.

یک فروشگاه ژاپنی در نظر دارد تا به خریداران کارت‌های گرافیک GeForce RTX 4090 یک GPU رایگان اینتل Arc A750 هدیه بدهد. فروشگاه NTT-X این طرح تبلیغاتی را فقط به پنج واحد محدود کرده است اما به ندرت می‌توان باندلی شامل دو کارت گرافیک را در بازار مشاهده کرد.

براساس گزارش یک رسانه ژاپنی، این باندل شامل کارت گرافیک ASUS RTX 4090 TUF Gaming OC، یکی از پرطرفدارترین مدل‌های پرچم‌دار انویدیا می‌شود. به این ترتیب ۵ خریدار نخستی که در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) راس ساعت ۲۳:۰۰ به وقت محلی اقدام به خرید کنند، یک GPU رایگان Arc A750 Limited Edition اهدا می‌شود.

باندل Arc A750 با GeForce RTX 4090

البته که چنین رقم کوچکی باعث می‌شود تا تقریباً با اطمینان بگوییم که فقط ربات‌ها قادر به دریافت این هدیه خواهند بود اما همین اقدام باعث می‌شود تعداد زیادی کاربر به امید قرار گرفتن در جمع پنج نفر اول اقدام به سفارش خرید این کارت از این فروشگاه کنند که طبیعتاً یکی از اهداف این اقدام تبلیغاتی است.

در مورد مزیت استفاده از یک سیستم با پیکربندی GPU دوگانه و با استفاده از پردازنده‌های گرافیکی ARC و RTX نیز باید گفت که احتمالاً ترکیب خوبی نخواهد بود. چراکه برخی گیمرها از تراشه‌های گرافیکی اینتل Arc به‌عنوان منبع اصلی خود در انکودر ویدیو استفاده می‌کنند اما باتوجه به اینکه خود RTX 4090 از انکودرهای قدرتمند H264 یا AV1 برخوردار است، این کار چندان سودمند نخواهد بود.

محبوب ترین GPU فروشگاه ژاپنی NTT

قیمت کارت گرافیک Arc A750 در ماه فوریه به تنها ۲۷۹ دلار کاهش پیدا کرد تا به یکی از بهترین گزینه‌های اقتصادی تبدیل شود. درواقع پردازنده‌های گرافیکی اینتل درحال حاضر محبوب‌ترین محصولات این فروشگاه هستند.


منبع videocardz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده