نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۶

ارائه گیفت کارت ۱۰۰ دلاری استیم همراه با کارت‌های گرافیک RTX 40

فروشگاه MicroCenter به همه خریداران کارت‌های گرافیک سری NVIDIA RTX 40 یک گیفت کارت ۱۰۰ دلاری استیم هدیه می‌دهد.

برخی گیمرها از اختلاف قیمت ۲۰۰ دلاری کارت گرافیک RTX 4070 با RTX 4070 Ti متعجب شدند اما این انویدیا و شرکای تجاری این شرکت بودند که از عدم ترغیب کاربران برای خرید یکی از جدیدترین محصولات سری NVIDIA RTX 40 بیشتر تعجب کردند. درواقع به نظر می‌رسد که حتی چنین قیمت پایین‌تری هم برای متقاعد کردن کاربران کافی نبوده است. حالا و با ورود به هفته دوم از زمان عرضه RTX 4070 به نظر می‌رسد که هیچ مشکل خاصی در زمینه عرضه این محصول وجود ندارد اما آمار فروش این کارت چندان رضایت بخش نیست.

فروش کارت گرافیک RTX 4070 با گیفت کارت 100 دلاری استیم

در نتیجه فروشگاه بزرگی مانند MicroCenter در آمریکا به این نتیجه رسیده که یک گیفت کارت ۱۰۰ دلاری استیم می‌تواند پیشنهاد خوبی برای ترغیب کاربران به جهت خرید هریک از مدل‌های سری RTX 40 باشد. البته ارائه یک گیفت کارت عملاً به منزله یک تخفیف نیست، اما برخی پلتفرم‌ها وجود دارند این گیفت کارت‌ها را با پول نقد معاوضه می‌کنند. درواقع حتی اگر این پلتفرم‌ها ۱۵ درصد از قیمت آن را کم کنند هم یک تخفیف ۸۵ دلاری نصیب خریداران این محصولات خواهد شد.

هر روز خبری از یک فروشگاه جدید به گوش می‌رسد که کارت گرافیک RTX 4070 را پایین‌تر از قیمت مصوب به فروش می‌رساند. درواقع به نظر می‌رسد که فروشگاه‌های مختلف یکی پس از دیگری درحال تلاش برای تخلیه موجودی خود از محصول جدید انویدیا هستند اما همچنان علاقه‌ی زیادی برای این کار دیده نمی‌شود. حداقل بازار آمریکا چنین شرایطی دارد اما وضعیت برای برخی نقاط دیگر بهتر بوده است.

فروش کارت گرافیک RTX 4070 با گیفت کارت 100 دلاری استیم

لازم به ذکر است که این تخفیف‌ها و پیشنهاد‌ها تنها با گذشت کمتر از ۲ هفته از زمان عرضه کارت گرافیک RTX 4070 شروع شده و شکی نیست که قیمت‌ها با این سطح از تقاضا اصلاح خواهد شد. در غیر این صورت خود این فروشگاه‌ها مجبورند تا حاشیه سود خود را قبل از شرکت سازنده کاهش دهند.


منبع videocardz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده