نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۱

رونمایی از کارت گرافیک RTX 4070 همراه با باندل Overwatch 2

انویدیا درکنار کارت گرافیک جدید RTX 4070 از پکیج Unlock the Ultimate با ارائه بتل پس رایگان بازی Overwatch 2 به همه خریداران مدل‌های سری RTX 40 رونمایی کرد.

انویدیا بالاخره از کارت گرافیک مورد انتظار GeForce RTX 4070 با قیمت رقابتی ۵۹۹ دلار رونمایی کرد. محصول جدید تیم سبز برپایه سیلیکون AD104 ساخته شده و با مشخصاتی پایین‌تر، ساختاری شبیه به مدل پیشرفته‌تر RTX 4070 Ti دارد. مشخصات کلیدی این کارت شامل ۵۸۸۸ هسته CUDA و ۴۶ هسته RT با ۱۸۴ هسته Tensor است که تشکیل ۶۴ واحد ROP و 184 واحد TMU را می‌دهند. علاوه‌براین باید به حافظه گرافیکی ۱۲ گیگابایتی و GDDR6X آن اشاره کرد که با یک رابط گذرگاه ۱۹۲ بیت سرعت ۲۱ گیگابیتی دارد.

اما علاوه‌بر‌این کارت از پکیج بازی Unlock the Ultimate نیز برای سری RTX 40 رونمایی شده که فرصت‌ خوبی برای گیمرها فراهم می‌کند. براین اساس تمامی خریداری محصولات سری GeForce RTX 40 بتل پس Overwatch 2 Ultimate را دریافت خواهند کرد. نکته حائز اهمیت این است که این پیشنهاد تنها در مناطق مشخص و در فروشگاه‌های منتخب ارائه می‌شود.

باندل GeForce RTX 4070 با بازی اورواچ 2

کارت گرافیک GeForce RTX 4070 برای تجربه گیمینگ با رزولوشن 1440p بهینه‌سازی شده و برای کاربران بازی‌های رقابتی esports که به‌دنبال رفرش ریت بالا هستند مناسب است. پیشرفت‌های قابل‌توجه این نسل نسبت به قبل شامل شتاب‌دهنده‌های سخت‌افزاری و کدگذاری دوگانه ویدیویی، شتاب‌دهنده جریان نوری و فناوری DLSS 3 Frame Generation است که در بهبود عملکرد GPU نقش اساسی دارند. مصرف برق این کارت ۲۰۰ وات اعلام شده و توان مصرفی آن ازطریق یک کانکتور ۸ پین PCIe تأمین می‌شود.

انویدیا اجازه انتشار نتایج عملکرد این کارت را برای مدل‌هایی که با قیمت مصوب MSRP عرضه می‌شوند، زودتر از سایر موارد صادر کرده و بعد از آن انتشار نتایج عملکرد مدل‌های پریمیوم اورکلاک را مجاز اعلام کرده است.


منبع guru3d
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده