نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۴

کاهش چشمگیر قیمت کارت‌های گرافیک RTX 30 در آمریکا

کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX 30 در فروشگاه BestBuy آمریکا با تخفیف‌های قابل‌توجه ۱۸۰ تا ۲۸۰ دلاری عرضه شدند تا قیمت RTX 3080 به تنها ۴۲۰ دلار برسد.

کارت‌های گرافیک نسل قبلی GeForce RTX 30 که به زعم خیلی از گیمرها هنوز از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند، در فروشگاه آمریکایی BestBuy با تخفیف‌های ویژه‌ای به فروش می‌رسند. قیمت کارت گرافیک پرچم‌دار RTX 3090 Ti به زیر ۹۰۰ دلار رسیده و مدل‌های سری 3080 کمتر از ۵۰۰ دلار قیمت دارند.

به نظر می‌رسد که این تخفیف‌ها بخشی از برنامه سالانه فروشگاه BestBuy برای تخلیه موجودی انبارهای خود از محصولات قدیمی‌تر باشند که با معرفی مدل‌های بیشتری از محصولات سری GeForce RTX 40 سرعت گرفته است. لازم به ذکر است که این تخفیف‌ها به‌طور ویژه روی مدل‌های Founders Edition به چشم می‌خورند که بیش از دو سال است در بازار حضور دارند. چهار مدلی که در این طرح تخفیفی قرار گرفتند RTX 3090 Ti و RTX 3080 Ti و RTX 3080 10 GB و همچنین RTX 3070 هستند.

کاهش قیمت کارت های گرافیک سری RTX 30 در بست بای

  • کارت گرافیک GeForce RTX 3090 Ti با ۲۲۰ دلار تخفیف ۸۷۹.۹۹ دلار فروخته می‌شود.
  • کارت گرافیک GeForce RTX 3080 Ti با ۱۸۰ دلار تخفیف ۷۱۹.۹۹ دلار قیمت دارند.
  • کارت گرافیک GeForce RTX 3080 با ۲۸۰ دلار تخفیف ۴۱۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.
  • کارت گرافیک GeForce RTX 3070 نیز با ۲۰۰ دلار تخفیف به ۲۹۹.۹۹ دلار رسیده است.

باتوجه به اینکه این تخفیف‌ها تنها در فروشگاه BestBuy ارائه شدند، شهروندان آمریکا و کانادا می‌توانند کارت گرافیک مورد نظر خود را با قیمت به نسبت کمتری نسبت به بازار آزاد خریداری کنند.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده