نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۸

تاریخ برگزاری رویداد رونمایی از پردازنده‌های گرافیکی لپتاپ RTX 40

انویدیا زمان برگزاری رویداد GeForce Beyond در مراسم CES 2023 را برای رونمایی از کارت گرافیک RTX 4070 Ti و پردازنده‌های گرافیکی لپ‌تاپ سری RTX 40 تأیید کرد.

انویدیا یک بار دیگر برنامه‌های خود برای CES 2023 را تأیید کرده که شامل برگزاری رویداد GeForce Beyond می‌شود. براساس آنچه که تاکنون می‌دانیم، این رویداد به تراشه‌های موبایل سری GeForce RTX 40 تمرکز داشته است و احتمالاً در این بین کارت گرافیک دسکتاپ RTX 4070 Ti که قبلاً به‌عنوان RTX 4080 12GB شناخته می‌شد نیز رسماً رونمایی خواهد شد. براین اساس باید در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۳ دی ۱۴۰۱) رأس ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران منتظر انتشار اخبار این مراسم باشیم.

پردازنده‌های گرافیکی لپ‌تاپ نسل جدیدی که در این تاریخ معرفی می‌شوند، شامل مدل‌های رده بالای RTX 4090 و 4080 و 4070 می‌شوند و احتمالاً پیشنهاد‌ها میان‌رده این سری خواهند بود.

همان‌طور که اشاره شد، رونمایی از کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti درواقع یک معرفی مجدد محسوب می‌شود که بعد از تصمیم انویدیا برای حذف یکی از مدل‌های RTX 4080 در دو ماه قبل، حالا با تغییر نام جایگزین مدل ۱۲ گیگابایتی این کارت می‌شود.

انتظار می‌رود که با رونمایی از سری لپ‌تاپ پردازنده‌های گرافیکی RTX 40، سازندگان لپ‌تاپ‌های نسل جدید هم اقدام به معرفی محصولات جدید خود کنند. کارت گرافیک دسگتاپ 4070Ti نیز دو روز بعد از رونمایی برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع videocardz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده