نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۹

فروش کارت گرافیک RTX 4070 Ti با قیمت ۱۴۰۰ دلار

کارت گرافیک Gigabyte RTX 4070 Ti Gaming OC پیش از رونمایی رسمی در صربستان برای فروش در دسترس قرار گرفته و البته قیمت بسیار بالایی هم دارد.

یکی از کاربران ردیت از فروش کارت گرافیک جدید RTX 4070 Ti در صربستان خبر داده و قیمت و نام این مدل هم به وضوح در معرض دید خریداران قرار گرفته است. این در حالی است که حدود یک هفته تا زمان صدور مجوز فروش این محصولات توسط انویدیا زمان باقی مانده است.

مدلی که در قفسه این فروشگاه قرار گرفته، یک کارت گرافیک Gaming OC از شرکت Gigabyte است که قبلاً در هیچ اطلاعات فاش شده‌ای دیده نشده بود. ضمن اینکه طراحی ظاهری این کارت نیز روی بسته‌بندی آن مشخص نیست. به نظر می‌رسد که این فروشنده با قرار داده کارت در قفسه فروشگاه خود، به‌نوعی سورپرایز گیگابایت را لو داده باشد.

کارت گرافیک Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti Gaming OC در فروشگاه صرب

باتوجه به برچسبی که روی جعبه این کارت قرار گرفته، باید گفت که قیمت فروش این کارت در صربستان معادل ۱۴۰۰ دلار آمریکا است. قطعا این قیمت خیلی بالاتر از نرخ فروش واقعی این محصول بوده و واضح است که این فروشنده از عرضه زودهنگام آن سوء استفاده کرده است.

کارت گرافیک MSI GeForce RTX 4070 Ti Gaming X Trio

اما یکی دیگر از کاربران ردیت هم تصویری از موجودی یک فروشگاه از کارت گرافیک RTX 4070 Ti در کاستاریکا را منتشر کرده که در این مورد، به موعد زمانبندی انویدیا احترام گذاشته شده است. در این مورد با یک کارت گرافیک MSI Gaming X Trio مواجه هستیم.

تمامی مدل‌های کارت گرافیک RTX 4070 Ti از تاریخ پنجم ژانویه (۱۵ دی) برای فروش در دسترس قرار خواهند گرفت.


منبع videocardz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده