نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۸

عرضه باندل کارت‌های گرافیک RTX 30 با بازی Marvel’s Midnight Suns

انویدیا بازی Marvel’s Midnight Suns را به‌صورت رایگان به خریداران کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX 30 ارائه می‌کند.

انویدیا کارت‌های گرافیک نسل قبلی خود را همراه‌با بازی Marvel’s Midnight Suns به علاقه‌مندان می‌فروشد. این باندل شامل تمام مدل‌های دسکتاپ و موبایل GeForce RTX 3060 به بالا می‌شوند و امکان ثبت سفارش آن از امروز در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. بازی Marvel’s Midnight Suns از تاریخ ۱۱ آذر که همزمان با عرضه کارت‌های گرافیک جدید NVIDIA RTX 40 بود در اختیار گیمرها قرار گرفته است.

براساس توضیحات ارائه شده، این پیشنهاد تبلیغاتی تا تاریخ ۶ ژانویه (۱۶ دی) در دسترس قرار داشته و خریداران می‌توانند کدهای دریافت بازی رایگان را تا ماه فوریه دریافت کنند. مارولز میدنایت سانز از زمان عرضه با پشتیبانی از تکنولوژی DLSS 2 و ری تریسینگ پیشرفته از راه رسیده است. لازم به ذکر است که AMD هم پیشنهاد مشابهی را برای سری Radeon RX 6000 ارائه کرده که شامل بازی‌های Dying Light 2 و Callisto Protocol می‌شود.

باندل کارت های گرافیک انویدیا با Marvel’s Midnight Suns

Marvel’s Midnight Suns یک بازی نقش آفرینی و نوبتی در ژانر ابرقهرمانی است که توسط استودیو بازی‌سازی Firaxis Games توسعه یافته و وظیفه انتشار آن برعهده 2K Games قرار دارد. این بازی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر شده است. همچنین نسخه نینتدو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی نیز در تاریخ نامشخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Marvel’s Midnight Suns براساس سری کتاب‌های کمیک Rise of the Midnight Suns که در دهه ۹۰ میلادی منتشر شد، توسعه و طراحی شده است. در طول پیش‌برد قصه بازی، بازیکنان همراه‌با شخصیت The Hunter درکنار اعضای انتقام‌جویان به‌دنبال توقف نقشه‌های سازمان هایدرا و Demon Lilith هستند. این اثر از زمان معرفی خود باتوجه‌به حضور قهرمان‌های مختلف دنیای مارول، توجه‌های زیادی را به خود معطوف کرده است.


منبع videocardz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده