نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۳

استفاده از فن‌های خنک کننده Noctua توسط هنری کویل

هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن و گرالت در سریال ویچر، فن‌های خنک‌کننده‌ی Noctua را برای سیستم گیمینگ جدید خود ترجیح می‌دهد.

هنری کویل بازیگر نقش سوپرمن در دنیای سینمایی دی سی و گرالت از ریویا در سریال The Witcher، همواره به‌عنوان یک گیمر حرفه‌ای و علاقه‌مند به اسمبل سیستم‌های قدرتمند گیمینگ شناخته می‌شود. کویل در صفحه اینستاگرام خود تصویر جدیدی از سیستم شخصی خود را منتشر کرده و درباره نیاز به تجهیزات خنک‌کننده بهتر برای دفع حرارت بالای سخت‌افزار جدید خود توضیح داده است.

کویل برای این منظور کولر NZXT Kraken Z73 AIO خود را کنار گذاشته و گفته که باتوجه‌به اینکه مجبور است کامپیوتر شخصی خود را تقریباً همه جا به همراه خود ببرد، قبلاً توضیح داده که سیستم‌های خنک‌کننده مایع AIO اغلب برای حمل‌و‌نقل سنگین مناسب نیستند و به همین دلیل از این فن‌ها استفاده می‌کند.

فن های سیستم گیمینگ هنری کویل

پی سی گیمینگ هنری کویل

او برای این کار از فن‌های اورجینال Noctua استفاده کرده که به عملکرد عالی و تولید صدای بسیار کم خود مشهور هستند. البته او حتی از مدل‌های Chromax.Black نیز استفاده نکرده و به سراغ رنگ‌بندی قهوه‌ای و بژ سنتی فن‌های Noctua رفته است. نکته‌ی قابل‌توجه دیگر این است که این فن‌ها از نورپردازی RGB استفاده نمی‌کنند و برای کسانی که علاقه‌ای به این ویژگی ندارند کاملاً مناسب‌ هستند. هنری کویل گفته که حداکثر دمای این پی سی در فعالیت‌های سنگین گیمینگ به ۷۰ درجه می‌رسد که یک سطح کاملاً ایده آل است.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده