نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۵

تأیید حجم حافظه کارت‌ های گرافیک اینتل Arc A770 و A750

اینتل به‌تازگی برخی مشخصات منتسب به کارت‌های گرافیک Arc A770 و A750 از جمله حجم حافظه ویدیویی آن‌ها را ازطریق اطلاعیه جوایز چالش جدید خود تأیید کرد.

اینتل ازطریق جوایز Arc Scavenger Hunt برخی مشخصات کارت‌های گرافیک سری A7 خود را تأیید کرده که مهم‌ترینِ آن‌ها به حجم حافظه‌ی گرافیکی این محصولات مربوط می‌شود. اینتل در رویداد Xe-HPG Scavenger Hunt به کاربرانی که اطلاعات مخفی شده در شبکه‌های اجتماعی این شرکت را پیدا کنند، جوایزی را اهدا می‌کند. برای این منظور جوایزی زیادی پیش‌بینی شده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ۱۰۰ کارت گرافیک پریمیوم دسکتاپ و ۲۰۰ کارت گرافیک میان‌رده یا رده‌ی Performance آرک الکمیست اشاره کرد.

این شرکت به‌تازگی مدل دقیق پردازنده‌های گرافیکی اهدایی به برندگان این چالش را اعلام کرده که از این طریق اطلاعات بیشتری به تأیید منبع رسمی رسیده است. اینتل هفته‌ی گذشته کارت‌های گرافیکی Arc A770 و A750 را با حضور شماری از یوتیوبرها به نمایش گذاشت که البته در اینجا جزئیاتی از مشخصات این محصولات ارائه نشد. البته مدت‌ها است که شایعه شده کارت گرافیک Arc A770 از ۱۶ گیگابایت حافظه گرافیکی برخوردار است. 

تأیید حافظه کارت گرافیک Arc A770/A750

همینطور مدل Arc A750 که یکی از مدل‌های سری Performance محسوب می‌شود، باید به ۸ گیگابایت حافظه ویدیویی عرضه شود. اطلاعات فاش شده در هفته‌ی گذشته نشان می‌دهند که به احتمال زیاد در سری Arc خبری از یک کارت گرافیک ۱۲ گیگابایتی نخواهد بود. اینتل در ادامه درباره تأخیر در روند عرضه کارت‌های گرافیک سری Arc برای دسکتاپ توضیح داده و به علاقه‌مندان اطمینان داده که شرایط را تحت کنترل دارد و به‌زودی شاهد عرضه‌ی این محصولات مورد انتظار خواهیم بود.

علاوه‌براین، اینتل تأیید کرده که فرایند تست نمونه‌های کارت گرافیک Arc A750 نیز به‌زودی آغاز می‌شود و در ادامه شاهد دسترسی رسانه‌ها به این محصول خواهیم بود. براساس شایعات شنیده شده، هردوی این محصولات کمتر از ۴۰۰ دلار قیمت دارند. اینتل فعلا فقط به ارزش بالای این محصولات در مقایسه با عملکرد آن‌ها اشاره کرده و وعده‌ی قیمت‌های رقابتی و جذابی را به کاربران داده است.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع videocardz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده