نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۳

سونی: جایگاه محصولات ما در جهان گیمینگ باید مثل برند نایکی در دنیای ورزش شود

به‌گفته‌ی مقام اجرایی سونی، این شرکت قصد دارد برند InZone در تجهیزات گیمینگ را برای بازیکنان eSports به جایگاه نایکی برای ورزشکارهای حرفه‌ای برساند.

شرکت سونی ماه گذشته از برند InZone در تجهیزات سخت‌افزاری گیمینگ از جمله هدست‌ها و مانیتورهای گیمینگ معرفی کرد. این تجهیزات که به‌طور ویژه برای پی سی گیمرهای حرفه‌ای طراحی شدند، برای پلی استیشن 5 و سایر کنسول‌های بازی نیز قابل استفاده است.

سونی با مشارکت Riot Games و استفاده از لوازم برند InZone در مسابقات تور قهرمانی Valorant و همچنین تورنمنت بازی‌های فایتینگ Evo، در زمینه گسترش جامعه‌ی کاربران تجهیزات اینزون تلاش کرده است.

حالا کازو کی، یکی از مقامات اجرایی این شرکت در مصاحبه با Nikkei توضیح داده است که پس‌زمینه‌ی کاری سونی به‌عنوان یک شرکت تولید کننده‌ی تلویزیون‌های خانگی به آن‌ها کمک کرد تا به درستی در بازار پی سی ورود کنند؛ بازاری که در آن مانیتورها به‌طور عمده توسط سازندگان قطعات کامپیوتری تولید می‌شوند.

گیمری در حال استفاده از هدست InZone

وی با اشاره به اینکه هنوز در میان تولیدکنندگان این بازار «رهبر و پیشروی غالب» وجود ندارد، خاطر نشان کرد: «وضعیت این صنعت چیزی شبیه به منظره‌ای از رقبای پراکنده است که این فرصت بسیار خوبی را برای سونی ایجاد می‌کند.

به‌عنوان مثال در صنعت تولید مانیتورهای کامپیوتری، هنوز هم مشکلاتی در زمینه کنتراست و جذابیت تصاویر تولیدی وجود دارد که تاکنون توسط تولیدکنندگان پی سی برطرف نشده است. سونی از این نظر جایگاه منحصربه‌فردی دارد و آن هم این است که ما علاوه‌بر حضور مؤثر در صنعت بازی، پیشینه‌ای در تولید تلویزیون‌های خانگی داریم و این کمک زیادی به پیشرفت کار در فناوری مانیتورهای گیمینگ می‌کند. ما به تکنولوژی خود افتخار می‌کنیم و مشتاقانه منتظریم تا تجربه‌ی همه‌جانبه و واقع گرایانه‌ای را برای مشتری‌ها به ارمغان آوریم».

تشبیه برند InZone به نایکی در ورزش

او در ادامه‌ی صحبت‌های خود اظهار داشت: «ما از اوج کار خود را شروع می‌کنیم و به‌زودی یاد می‌گیریم که بازیکنان برتر ورزش‌های الکترونیک (esports) به‌دنبال چه چیزی هستند. ایدئولوژی ما رسیدن به جایگاه مشابه Mizuno و Nike برای ورزشکاران حرفه‌ای است. در ورزش‌های الکترونیکی پای جوایز نقدی در میان است. پس اگر مانیتور شما از نظر زمان پاسخ‌گویی حتی اندکی تأخیر داشته باشد، این می‌تواند نهایتا به ضرر شما تمام شود. سونی اجازه نمی‌دهد کسانی که به سختی در این رقابت‌ها تلاش می‌کنند، به خاطر ضعف تجهیزات سخت‌افزاری دست از کار بکشند».

در پایان نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده