نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۳

رونمایی از نسخه Halo Infinite Edition کارت گرافیک Radeon RX 6900 XT

AMD و ایکس باکس از نسخه ویژه‌ی Halo Infinite Edition کارت گرافیک Radeon RX 6900 XT رونمایی کردند که در طراحی آن از زره Mjolnir مستر چیف الگوبرداری شده است.

مایکروسافت در جدیدترین پست بلاگ خود تأیید کرده که شرکت AMD با همکاری استودیوی 343Industries به بهینه‌سازی نسخه پی سی بازی جدید Halo Infinite می‌پردازد. اقدامات این شرکت شامل افزودن یک سری تغییرات در عملکرد نسخه پی سی بازی و بهبود کارایی حافظه‌ی سیستم ازطریق پشتیبانی از تکنولوژی FreeSync Premium Pro، بهینه‌سازی عملکرد بازی با پردازنده‌های رایزن و ایجاد تغییرات در موتور گرافیکی بازی Halo Infinite است که موجب می‌شود بازی روی پردازنده‌هایی با تعداد هسته‌های بالا به مراتب بهتر اجرا شود.

ضمن اینکه AMD بعد از عرضه این بازی با همکاری استودیوی 343 به توسعه فناوری ری تریسینگ در نسخه پی سی هیلو اینفینیت خواهد پرداخت. این برنامه یکی از اولویت‌های 343 اینداستریز به‌عنوان محتوای پس از عرضه‌ی بازی است.

دانلود از آپارات

کارت گرافیک ویژه‌ی RX 6900 XT Halo Infinite Edition نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در پی همکاری AMD با مایکروسافت در تعدادی محدود تولید خواهد شد. مایکروسافت در پست جدید بلاگ خود در اینباره می‌نویسد:

«همان‌طور که احتمالاً در ویدیوی پیش نمایش نسخه پی سی بازی Halo Infinite مشاهده کردید، AMD و 343Industries به این نتیجه رسیدند که بازی جدید هیلو در پلتفرم پی سی به چیزهای بیشتری احتیاج دارد. به همین مناسبت و در اقدامی که شرکت ما کمتر سابقه‌ی انجام آن را دارد، از کارت گرافیک AMD Radeon RX 6900 XT Halo Infinite Limited Edition رونمایی می‌شود. یک نسخه‌ی ویژه از پرچم‌دار محصولات AMD که با مضامین بازی Halo Infinite آراسته شده است.»

«کارت گرافیک AMD Radeon RX 6900 XT با الهام گرفتن از جدیدترین نسخه‌ی زره Mjolnir مستر چیف، یک طراحی خاص و سفارشی دارد که شامل چندین جلوه‌ی ظاهری آشنا و مرتبط با شخصیت مستر چیف است. حاشیه‌های فن خنک‌کننده‌ی این کارت با ظاهر صیقلی و رنگ طلایی ایریدیوم خود، نشان اسطوره‌ای 117 اسپارتان را حمل می‌کند و نور آبی کورتانای درگاه AI این کارت در قسمت پشتی از کلاه‌خود مستر چیف الگوبرداری می‌کند.»

نسخه Halo Infinite Edition کارت گرافیک Radeon RX 6900 XT

«AMD Radeon RX 6900 XT سریع‌ترین کارت گرافیکی است که AMD تا به امروز تولید کرده و بهترین وسیله برای جشن گرفتن موعد عرضه‌ی بازی Halo Infinite برای طرفداران این مجموعه در پلتفرم پی سی است. معماری گیمینگ RDNA 2 این شرکت در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس ما نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و درواقع این همان معماری به کار رفته در ساختار کارت گرافیک AMD Radeon RX 6900 XT Halo Infinite Limited Edition است که برای ارائه عملکردی قدرتمند و جلوه‌های گرافیکی 4K و خیره‌کننده طراحی و توسعه داده شده است.»

مایکروسافت در پایان اعلام کرده که کارت گرافیک Radeon RX 6900 XT برای خرید در دسترس قرار نمی‌گیرد و ازطریق رقابت‌هایی که جزئیات آن در آینده‌ی نزدیک اعلام خواهد شد، به برندگان اعطا می‌شود.

«از همان ابتدا برای AMD و 343 بسیار مهم بود که این کارت گرافیک ارزشمند به‌دست بازیکنان ما برسد. از این حیث مطمئن باشید، زیرا قرار نیست کارت گرافیک AMD Radeon RX 6900 XT Halo Infinite Limited Edition به فروش گذاشته شود. AMD و Halo در آینده فرصت‌های متعددی را برای طرفداران فراهم خواهند دید تا این کارت را به‌دست آن‌ها برسانند. منتظر اعلام اطلاعات بیشتر در هفته‌های آتی باشید.»

کاربران می‌توانند در انجمن OC3D اخبار مربوط‌به رقابت‌های جایزه RX 6900 XT Halo Infinite Edition را دنبال کنند.

در پایان نظرات خود را با ما و سایر کاربران مطرح کنید.


منبع overclock3d
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده