نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

تصاحب برند HyperX توسط HP

شرکت HP رسماً اعلام کرده که برند HyperX در زمینه طراحی و تولید لوازم جانبی مخصوص گیمینگ در پلتفرم پی سی را با قراردادی به ارزش ۴۲۵ میلیون دلار از آن خود کرده است.

برند HyperX به‌صورت رسمی به مجموعه‌ی زیر برندهای شرکت اچ‌پی در حوزه لوازم جانبی پی سی از قبیل هدست‌ها و کیبوردهای گیمینگ اضافه شده و انتظار می‌رود که قرارداد این خرید تا سه‌ماهه دوم سال مالی این شرکت به ثبت نهایی برسد. براساس این قرارداد، کلیه‌ی لوازم جانبی برند HyperX در یک فرایند از پیش تعیین شده جمع آوری خواهد شد. درواقع HyperX همچنان یکی از برندهای کینگستون محسوب می‌شود و این قرارداد صرفاً شامل لوازم جانبی گیمینگ آن خواهد شد. بنابراین کینگستون همچنان امکان تولید و تبلیغ محصولاتی از قبیل رم  و SSD را خواهد داشت که البته هنوز مشخص نشده که آیا برند آن بدون تغییر باقی مانده یا با نام و نشان جدیدی به بازار عرضه خواهد شد.

لازم به یادآوری است که شرکت HP چند سال قبل اقدام به خرید برند VoodooPC، تولید کننده کامپیوترهای شخصی‌سازی شده کرد تا تنها برند OMEN که پیش از این متعلق به VoodooPC بود را از آن خود کند. بنابراین به احتمال زیاد HP سعی دارد با تولید محصولات مختلف خود با نام تجاری OMEN، یک برند واحد و استاندارد را برای خود ایجاد کند.

لوازم جانبی برند HyperX

یکی از کارمندان رسمی HP از بخش روابط عمومی این شرکت در رابطه با خرید هایپرایکس می‌گوید:

«HyperX یکی از برندهای پیش‌گام در زمینه طراحی و ساخت لوازم جانبی گیمینگ بوده و محصولات آن مورد استقبال گیمرها از سرتاسر جهان قرار گرفته است. ما خوشحالیم که از تیم استثنائی آن‌ها در HP استقبال می‌کنیم.»

انریکه لورس، رئیس HP Inc در ادامه می‌گوید:

«ما با مدرن سازی تجربه کاربری و ایجاد تغییرات ارزشمند، همچنان به تقویت حرکت پیشگامانه خود در زمینه سیستم‌های شخصی ادامه خواهیم داد. ما فرصت‌های بزرگی را در بازار رو به رشد لوازم سخت‌افزاری می‌بینیم و اضافه شدن HyperX به زیرمجموعه‌ی شرکت، منابع جدیدی از رشد و نوآوری را برای ما ایجاد خواهد کرد.»

نظرات خود را در رابطه با اقدام جدید اچ‌پی در زمینه توسعه محصولات جذاب و نوآورانه خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع hardwareheaven
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده